• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Pallarès dóna per fet que l’abocador de Riba-roja només podrà aturar-se als jutjats

per Gustau Moreno
13 de setembre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El delegat de la Generalitat ha donat per fet este divendres que la via del recurs contenciós administratiu serà l’única manera d’aturar la posada en funcionament el dipòsit de residus industrials de Riba-roja d’Ebre. Durant una entrevista a Canal 21, Pallarès ha reconegut que el govern no pot fer-hi més per aturar el projecte, sense caure en la prevaricació. “És molt complicat; si s’atura realment serà a través dels jutjats”, ha sentenciat Pallarès. Segons el delegat, es tracta d’un projecte de fa més de vuit anys, i la Generalitat i el territori han volgut aturar-lo només des de fa uns vuit mesos, quan van crear-se el front institucional i la plataforma Ribera Digna. Pallarès ha afegit que el govern ha hagut de fer una sèrie de tràmits administratius per no cometre un delicte de prevaricació, i que, “malauradament, ha arribat un moment en què no s’ha pogut fer res més”.

De fet, ha explicat que encara no té la resolució de les al·legacions presentades al projecte, per les obres realitzades en el camí d’accés al nou abocador. Unes obres que el delegat ha admès que estan força avançades. “L’abocador pràcticament està fet, i hi ha alguns detalls que la Generalitat i alguns alcaldes de la Ribera d’Ebre estem mirant conjuntament, per veure què podem fer”, ha assegurat, tot lamentant que no s’haja començat a treballar fa vuit anys per aturar-lo. En este sentit, Pallarès ha assenyalat que serà més fàcil aturar l’ampliació del macroabocador de Tivissa, un projecte que es troba en una fase molt inicial.

Anunci

D’altra banda, Pallarès també s’ha referit a la tramitació de més aerogeneradors a la Terra Alta, a Prat de Comte i el Pinell de Brai, així com a la zona dels Aligars, a Benifallet. Els parcs eòlics busquen ser declarats d’utilitat pública, però Pallarès ha confirmat que es tracta de la reactivació d’un projecte molt antic. El delegat ha celebrat l’oposició de la DO Terra Alta a la massificació eòlica, i ha apuntat que ara els ajuntaments poden autoritzar o denegar els permisos municipals.

Tags: Baix EbreBenifalletDipòsit de residus industrials de Riba-roja d'EbreDO Terra AltaEnergia eòlicaGeneralitat de CatalunyaPinell de BraiPrat de ComteRiba-roja d'EbreRibera d'EbreTerra AltaXavier Pallarès

Anunci

Related Posts

Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme
Actualitat

Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme

fa 15 hores
Matemàtiques recreatives dominicals (137)
Actualitat

La superfície rehabilitada creix un 45% a les Terres de l’Ebre

fa 16 hores
La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions
Actualitat

La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions

fa 16 hores
Roigé obté llum verd d’Urbanisme per poder ampliar l’auditori de Tortosa
Actualitat

Junts per Tortosa qüestiona l’execució de les millores del Felip Pedrell i el govern defensa que s’ha complert el contracte

fa 2 dies
Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER
Actualitat

Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER

fa 2 dies
Terra Alta Viva exigeix aturar ‘l’espoli i la destrucció de la comarca’, després de l’aprovació de tres noves centrals eòliques
Actualitat

La Terra Alta reclama una moratòria eòlica i prioritzar la repotenciació dels parcs existents

fa 2 dies
Batea es prepara per rebre 4.000 persones amb el festival Cruïlla DO Terra Alta
Actualitat

Batea confia que les al·legacions permetran modificar el PLATER

fa 3 dies
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa nega que tinga previst deixar l’alcaldia de l’Ampolla a l’octubre

fa 3 dies
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Actualitat

La calor extrema provoca la pèrdua de més de 500.000 quilos de musclo al delta de l’Ebre

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • La força silenciosa de la sanitat pública, per Gabriel Perles
  • Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme
  • La superfície rehabilitada creix un 45% a les Terres de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ