La partida de guinyot comença altre cop
Ara fa tres anys vaig deixar de col·laborar mensualment a la Revista Ràpita, el motiu realment no ho sé. La vida de vegades et fa desistir de coses. Potser em pensava que escrivia per a mi, que a ningú li importava el que escrivia o senzillament ningú em llegia. La sorpresa ha estat que durant aquests llargs tres anys quan vas pel carrer i la gent et pregunta per què no escrius, perquè no contes aquelles històries d’aquells amics que viuen en l’imaginari rapitenc, que omplin els carrers amb el seu dia a dia. Amb aquell existencialisme que el nostre escriptor, Sebastià Juan Arbó, va saber plasmar en la seva gran obra. Aquest darrer article, ara fa tres anys, es va acabar amb una partida de guinyot. Els quatre amics eren "lo tio Guatxes", lo valent, lo Corretger i Camal....
Llegir mésDetails




























































