El Govern avança en la futura estació de mercaderies del polígon Catalunya Sud
El Govern català avança en el projecte de la futura estació de mercaderies del polígon Catalunya Sud, compartit entre Tortosa i l’Aldea. En una entrevista al Primera Columna de Canal 21 Ebre, el delegat del Govern a les Terres de l’Ebre, Joan Castor Gonell, ha explicat que ja s’està treballant amb CIMALSA en una “prova pilot” de cara a la construcció d’esta infraestructura a l’Aldea. El projecte s’emmarca en el Pacte Nacional per a la Indústria, que preveu impulsar i ampliar polígons estratègics com el Catalunya Sud, la Verdeguera de Móra d’Ebre o el d’Ascó, així com altres espais industrials més menuts, com el de Bot. Una infraestructura pensada a llarg termini Gonell ha explicat que les millores en el transport ferroviari de mercaderies es plantegen amb una mirada de futur, amb l’objectiu d’absorbir la capacitat prevista a 50 anys...
Llegir mésDetails






























































