• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

#Comunicat: Es constitueix la plataforma Aturem la Llei Aragonès a les Terres de l’Ebre

per Opinió
1 d'octubre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Durant l’any 2018 i part d’aquest 2019, el Govern de la Generalitat, encapçalat pel conseller d’Economia Pere Aragonès, ha posat en marxa, tramitat i gairebé aprovat el Projecte de llei de Contractes de serveis a les persones o, com la comencem a conèixer totes i cadascuna de nosaltres, la Llei Aragonès, prenent el nom del seu veritable valedor.

Aquesta llei sembla que podria ser aprovada durant el mes d’octubre d’aquest any 2019. Segons expliquen els seus ideòlegs, es pretén regularitzar i “posar ordre” en multitud de serveis corresponents al tercer sector, com són els de sanitat, educació i dependència, entre d’altres. De fet, la llista d’allò a regularitzar és tan gran que ocupa gairebé tot l’espectre dels serveis públics.

Anunci

Res més lluny de la realitat, el que de veritat es vol fer amb la posada en marxa de la Llei Aragonès és externalitzar tots aquests sectors, obrint de bat a bat la porta d’entrada a les empreses privades per tal que fiquin les seves mans en els serveis públics que s’ocupen de nosaltres, de les persones. L’externalització, la privatització, comportarà una disminució dràstica dels drets laborals de mestres, sanitàries i treballadores socials. Una problemàtica que patiran també les usuàries, les quals hauran d’acabar pagant per coses tan bàsiques com la sanitat, l’educació i la dependència sota els manaments de les empreses privades de torn.

A aquesta externalització i privatització diem NO. Un NO ben alt, fort i contundent. Els serveis públics han d’estar en mans d’entitats públiques que vetllin per l’interès de totes i cadascuna de nosaltres. Ni les urgències, ni les diàlisis, ni les tutories, ni les llars d’infants, ni les escoles d’adults, ni els serveis socials, ni res que afecti la nostra vida i el nostre futur com a persones humanes ha d’estar sota els designis capitalistes i neoliberals d’empreses privades que només busquen el negoci i el lucre.

És per això que us anunciem la creació d’aquesta plataforma que avui es presenta: la Plataforma contra la Llei Aragonès. Un espai de trobada de tota la gent que creu en allò públic, de totes les qui entenem que els serveis més bàsics que ens afecten a totes i cadascuna de nosaltres han d’estar sota el paraigua de les institucions i no de les empreses. La Plataforma Aturem la Llei Aragonès ha de ser l’eix vertebrador que ajudi a aturar aquesta barbàrie legislativa i que vetlli per allò que ens volen prendre, que no és sinó la salut, l’educació i el benestar de totes nosaltres.

Tortosa, 30 de setembre de 2019. 

Plataforma Aturem la Llei Aragonès Terres de l’Ebre

Tags: ComunicatComunicat de premsaLlei AragonèsPlataforma Aturem la Llei Aragonès a les Terres de l'EbrePolíticaSocietat

Anunci

Related Posts

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
Diàleg

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler

fa 19 hores
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Diàleg

‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’

fa 19 hores
‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló
Diàleg

‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

fa 19 hores
‘El despoblament rural’, el nou llibre d’Anton Monner amb les claus per revertir la situació
Diàleg

‘La màfia de la democràcia’, per Anton Monner

fa 20 hores
L’Estat espanyol adjudica 242,8 MEUR a dos projectes d’hidrogen verd a Ascó i a la Pobla de Mafumet
Actualitat

L’Estat espanyol adjudica 242,8 MEUR a dos projectes d’hidrogen verd a Ascó i a la Pobla de Mafumet

fa 2 dies
Salut desplega el nou programa de cribratge de càncer de coll uterí a l’Ebre
Actualitat

Salut desplega el nou programa de cribratge de càncer de coll uterí a l’Ebre

fa 3 dies
Els camps ebrencs seran l’escenari d’un estudi pioner al món per quantificar les pèrdues d’aliments
Actualitat

Els camps ebrencs seran l’escenari d’un estudi pioner al món per quantificar les pèrdues d’aliments

fa 3 dies
Soler celebra una dècada de ‘transformació imparable’ a Deltebre
Actualitat

Soler celebra una dècada de ‘transformació imparable’ a Deltebre

fa 3 dies
L’alcalde de Roquetes fa un balanç positiu de la gestió del govern municipal, en l’equador del mandat
Actualitat

L’alcalde de Roquetes fa un balanç positiu de la gestió del govern municipal, en l’equador del mandat

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
  • ‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
  • ‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ