• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Faura lamenta que la Taula de Mobilitat vetés la presència de Trens Dignes

per Gustau Moreno
5 de desembre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Xavier Faura, ha lamentat este dijous que la plataforma Trens Dignes no pogués participar ahir a la reunió de la Taula de Mobilitat de les Terres de l’Ebre, celebrada a la delegació de la Generalitat. Segons Faura, van ser el mateix delegat, Xavier Pallarès, i l’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, els que van reclamar que no es deixés participar els membres de Trens Dignes. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Faura ha valorat que si es va convocar la reunió va ser, precisament, arran de la denúncia de Trens Dignes, i que com a mínim els haurien pogut deixar entrar a la sala mentre es debatia el punt dels nous serveis ferroviaris. “Perquè són gent que han treballat molt la matèria, la coneix de molt a prop, i ens pot donar moltíssima informació. Si hi ha un moviment social que ha treballat el tema, se l’ha de tenir en consideració”, ha dit Faura. “No vam fer bé no deixant-los entrar, i va haver-hi debat, però el president va escoltar les posicions de l’alcaldessa de Tortosa i del delegat, i va agafar la línia d’atendre’ls al final. Però penso que no hagués costat res escoltar-los in situ, dins la sala”, ha conclòs.

A més a més, Faura ha afegit que sembla que les negociacions de la Generalitat amb Renfe estan “ben encarrilades”, tot i el silenci del secretari d’Infraestructures, Isidre Gavín. Però ha advertit que potser a partir del 13 de gener deixa d’aturar-se l’Euromed a l’estació de l’Aldea , almenys durant una temporada. Davant d’això, Faura va ser un dels membres de la Taula de Mobilitat que va demanar que si no hi ha nous combois cap a Barcelona haurien d’aturar-se al territori tots els trens de llarg recorregut que ara no hi tenen parada, per poder garantir la connexió amb velocitat alta.

Anunci

Anunci

Related Posts

Mobilització massiva de docents a Barcelona per exigir un millor acord amb el Govern
Actualitat

Mobilització massiva de docents a Barcelona per exigir un millor acord amb el Govern

fa 15 hores
Tortosa presenta uns pressupostos ‘expansius i ambiciosos’ de 52,3 milions d’euros per al 2026
Actualitat

Tortosa presenta uns pressupostos ‘expansius i ambiciosos’ de 52,3 milions d’euros per al 2026

fa 15 hores
Freginals recorda les víctimes de l’accident de l’AP-7 deu anys després
Actualitat

Freginals recorda les víctimes de l’accident de l’AP-7 deu anys després

fa 15 hores
Aliança Catalana presenta l’ampostí Èric Esteban com a alcaldable per al 2027
Actualitat

Aliança Catalana presenta l’ampostí Èric Esteban com a alcaldable per al 2027

fa 15 hores
Més de 2.500 persones celebren el final del Ramadà a Tortosa amb l’Eid al-Fitr
Actualitat

Més de 2.500 persones celebren el final del Ramadà a Tortosa amb l’Eid al-Fitr

fa 15 hores
De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
Actualitat

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta

fa 2 dies
Aviam si cau de veritat
Actualitat

Tortosa es mou per retirar el monument franquista de l’Ebre i es reunirà amb Justícia al maig

fa 2 dies
L’alcalde de Móra d’Ebre demana comprar al comerç local quan acabe la crisi del covid-19
Actualitat

Móra d’Ebre activa una campanya per ampliar la base de dades d’espais i atraure noves empreses

fa 2 dies
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

Ecologistes en Acció titlla de “simplista” l’allargament de les nuclears i acusa Von der Leyen d’“analfabeta energètica”

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Mobilització massiva de docents a Barcelona per exigir un millor acord amb el Govern
  • Tortosa presenta uns pressupostos ‘expansius i ambiciosos’ de 52,3 milions d’euros per al 2026
  • Freginals recorda les víctimes de l’accident de l’AP-7 deu anys després

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ