• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘Tenim un Ajuntament d’onze milions en nòmines i d’un milió en inversions’

per Gustau Moreno
19 de desembre de 2019
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El grup de Junts per Amposta encara no ha decidit el sentit del seu vot per al pressupost del 2019, que el govern d’Esquerra aprovarà este divendres. El portaveu Manel Masià ha explicat que ara mateix estan entre l’abstenció i el vot contrari, i ha titllat el pressupost de “desequilibrat”, tot contraposant els onze milions de la partida de personal a les inversions, que en canvi reben un milió d’euros. “Costa votar contra uns pressupostos municipals, quan hi ha coses que són necessàries per a la ciutat. A mi no m’agrada això de l’oposició per l’oposició, sinó construir; però la majoria de coses no estan encarades com ens agraden”, ha advertit Masià. “Tenim un Ajuntament d’onze milions d’euros en nòmines, i amb un milió d’euros en inversions. És desequilibrat”, ha insisit el portaveu de Junts per Amposta.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Masià ha explicat que Junts va fer algunes propostes que a última hora no han estat incloses, tot i que primer els havien dit que sí. És el cas de la supressió de barreres arquitectòniques, la instal·lació de passos de vianants intel·ligents o la implantació d’un programa innovador contra l’assetjament escolar, a més d’un aparcament al Poblenou o un filtre de carbó actiu per a la xarxa d’aigües. “En un principi ens van dir que encaixaven, però ara sembla que no entraran. En l’última reunió que vam tenir ens van dir a tot que no”, ha lamentat.

Anunci

A més, el portaveu de Junts també ha dit que una ciutat com Amposta necessita un Pla d’Acció Municipal (PAM), amb un calendari d’obres i nous serveis, perquè la ciutadania i els grups de l’oposició puguen fer un seguiment acurat i transparent de l’acció de govern. “El PAM és un element de transparència”, ha remarcat. Finalment, Masià ha demanat un pla integral per al barri del Grau i la millora del pavelló firal 1 d’Octubre, després de les inundacions el dia abans de la Fira de Mostres. Sobretot, si finalment el govern d’Adam Tomàs renuncia a la construcció d’un nou pavelló firal com reclamava Junts per Amposta.

Tags: Adam TomàsAmpostaERCJunts per AmpostaManel MasiàMontsiàPolíticaProtagonistes

Anunci

Related Posts

El festival Deltebre Dansa es trasllada a Tortosa i inicia una nova etapa com a Vèrtebra Dansa
Actualitat

El festival Deltebre Dansa es trasllada a Tortosa i inicia una nova etapa com a Vèrtebra Dansa

fa 1 hora
Deltebre repensarà el festival Deltebre Dansa després de la marxa de Roberto Olivan
Actualitat

Deltebre repensarà el festival Deltebre Dansa després de la marxa de Roberto Olivan

fa 1 hora
La CUP Tortosa es mostra ‘cautelosa’ amb el projecte Vèrtebra Dansa
Actualitat

La CUP Tortosa es mostra ‘cautelosa’ amb el projecte Vèrtebra Dansa

fa 1 hora
ERC reclama millores urgents al servei ferroviari a les Terres de l’Ebre
Actualitat

ERC reclama millores urgents al servei ferroviari a les Terres de l’Ebre

fa 2 hores
Junts per Tortosa exigeix iniciar ja les obres del segon aparcament als terrenys de Renfe
Actualitat

Junts per Tortosa exigeix iniciar ja les obres del segon aparcament als terrenys de Renfe

fa 2 hores
Actualitat

La CUP Tortosa reclama transferir les societats sanitàries municipals a l’ICS i al CatSalut

fa 2 hores
Tortosa confirma una segona mort entre els contagiats de covid-19 de l’hospital de Jesús
Actualitat

Jordan defensa uns comptes de les societats sanitàries equilibrats i sostenibles

fa 1 dia
Junts per Tortosa acusa el govern municipal de maquillar els comptes de les societats sanitàries
Actualitat

Junts per Tortosa acusa el govern municipal de maquillar els comptes de les societats sanitàries

fa 1 dia
Transformació urbana i cultura centren el pressupost de Roquetes més alt i expansiu de la seva història
Actualitat

Transformació urbana i cultura centren el pressupost de Roquetes més alt i expansiu de la seva història

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El festival Deltebre Dansa es trasllada a Tortosa i inicia una nova etapa com a Vèrtebra Dansa
  • Deltebre repensarà el festival Deltebre Dansa després de la marxa de Roberto Olivan
  • La CUP Tortosa es mostra ‘cautelosa’ amb el projecte Vèrtebra Dansa

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ