• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

De la Vega PSC): ‘Si fos per natros, hi hauria quatre AVE a les Terres de l’Ebre’

El senador culpa la Generalitat de la pèrdua de l’Euromed i del mal servei de Rodalies

per Gustau Moreno
7 de gener de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

“Pel que a mi em costa, si no m’han enganyat, en cap moment la Generalitat ha volgut continuar amb el conveni perquè s’aturessin els Euromed”. Amb estes paraules, el primer secretari del PSC a les Terres de l’Ebre, Manel de la Vega, ha denunciat este dimarts que la Generalitat no ha volgut continuar assumint el cost de l’aturada dels trens Euromed a l’estació de l’Aldea. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, De la Vega ha afirmat que el govern català es va despertar molt tard per negociar els nous serveis ferroviaris per a les Terres de l’Ebre, i ha recordat que els trens de Rodalies són competència de la Generalitat. “El problema que hi ha hagut en tota esta negociació és que la Generalitat es va despertar molt tard”, ha remarcat De la Vega. “Perquè qui té les competències en regionals és la Generalitat. Si el tren és vell, la culpa és de la Generalitat, i els horaris també són una competència de la Generalitat”, ha insistit el dirigent socialista al voltant dels trens de la línia R-15 i R-16.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, el nou senador per designació autonòmica ha reiterat que cal millorar l’oferta de trens de velocitat alta entre Tortosa i Barcelona. De fet, s’ha compromès a treballar-hi al costat de la resta de forces polítiques del territori i de la plataforma Trens Dignes. “Si fos per natros, hi haurien quatre AVE, però no ha sigut possible, tot i que hem pogut posar-ne un”, ha assenyalat. De fet, De la Vega ha volgut destacar que, per primera vegada, les Terres de l’Ebre tindran un tren d’alta velocitat. De fet, ha recordat que es tracta d’un tren Avant que naixerà a Tortosa, i que el govern de l’Estat el declararà d’utilitat pública. “No és un tren que fem aturar a les Terres de l’Ebre, sinó d’un servei nou que es crea expressament per al territori, i que l’Estat declararà d’utilitat pública perquè siga una realitat a partir del 3 de febrer, perquè este tren serà deficitari”, ha remarcat.

Anunci

D’altra banda, el senador ha fet una valoració molt positiva de l’alliberament de peatges de l’AP-7 entre Alacant i Salou. Una promesa dels socialistes que De la Vega ha ampliat amb el compromís d’alliberar també el tram de l’AP-7 entre Tarragona i la Jonquera, així com l’autopista fins a Saragossa.

Tags: AP-7Baix EbreManel de la VegaMobilitatPolíticaProtagonistesSocietatTortosaTrensTrens Dignes

Anunci

Related Posts

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
Actualitat

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025

fa 1 dia
El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta
Actualitat

El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

fa 1 dia
Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta
Actualitat

Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta

fa 1 dia
La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia
Actualitat

La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia

fa 2 dies
Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals
Actualitat

Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals

fa 2 dies
Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA
Actualitat

Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA

fa 2 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

El Sopar de Lletres d’Onada Edicions homenatja el professor Manel Ollé

fa 2 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

AnimaNaturalis denuncia els bous de les Festes de l’Ermita de l’Aldea per participació de menors i manca de supervisió

fa 3 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

Connectem Ascó, el nou punt de referència d’atenció i orientació per al teixit empresarial

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els grans incendis forestals i el despoblament rural
  • El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
  • El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ