• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Jordan: ‘El PSC i ERC tenen temor de Movem i busquen totes les excuses possibles’

per Gustau Moreno
22 de gener de 2020
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Jordi Jordan ha afirmat este dimecres que Movem Tortosa continuarà “amb la mà estesa fins al final del mandat”, per configurar una majoria alternativa a l’actual govern en minoria de Junts i el PSC. Jordan ha assenyalat que els socialistes es podrien repensar, si és cert que volien fer el govern d’esquerres que van prometre a la ciutadania. “Ara s’ha vist que, sense cap tipus de contemplacions, van mentir i enguanyar”, ha valorat el portaveu de Movem en referència al PSC. “Me consta que hi ha molta gent que va votar als socialistes que estan molt decebuts, i que a les properes eleccions municipals no confiaran en una formació política que els ha traït”, ha revelat Jordan.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, el portaveu de Movem ha reiterat que continuaran oberts a fer una moció de censura per construir una alternativa al govern de Meritxell Roigé.  En qualsevol cas, Jordan ha repartit crítiques al PSC i també a Esquerra, a qui ha acusat de tenir por del creixement de Movem i de buscar “totes les excuses possibles”. “La gent està veient el que està passant: tant el PSC com ERC no han assimilat els resultats electorals que han tingut. Qui ha tingut un gran creixement electoral som natros, i en lloc de facilitar un govern d’esquerres per Movem, estan fent tot el possible perquè això no passe“, ha recriminat. “Penso que ho fan perquè tenen temor, i a més ens ho han dit tant uns com els altres, que si Movem governa i arriba a l’alcaldia d’aquí a les properes eleccions encara creixerem més”, ha assenyalat, tot afegint-hi: “Davant d’esta situació, busquen totes les excuses possibles per deixar governant els postconvergents i intentar evitar que Movem puga materialitzar este govern”.

Anunci

De fet, Jordan ha dit que “l’egoisme” del socialista Enric Roig i del republicà Xavier Faura estan frustrant el canvi a Tortosa. Però el portaveu de Movem ha apuntat que, de moment, esta situació no afectarà el govern amb Esquerra al Consell Comarcal del Baix Ebre, on Faura és president amb el suport de Jordan. “Natros vam dir sempre que el Consell Comarcal no estava relacionat amb el pacte a l’Ajuntament de Tortosa”, ha aclarit. “Ara bé, durant els propers mesos i anys es veurà si este govern al Consell Comarcal tira endavant, en funció de les polítiques que es vagin aplicant”, ha dit Jordan, tot admetent que les relacions amb ERC “no són les mateixes” si es governa al Baix Ebre i alhora s’impedeix que es puga governar també a l’Ajuntament de Tortosa.

Mentrestant, ha assegurat que mantindran la seua línia d’oposició constructiva però contundent, tot vigilant de prop, sobretot, aquelles àrees que gestionarà el PSC. De fet, Jordan ha pronosticat que el PSC no aconseguirà els fruits que espera del govern de Roigé, i ha recordat que els socialistes formen part d’un govern amb “la dreta més rància i casposa”, com segons el portaveu de Movem va definir el mateix Roig als membres de Junts per Tortosa quan encara era a l’oposició.

*Podeu veure l’entrevista íntegra en el següent vídeo:

Tags: Baix EbreEnric RoigERCJordi JordanJunts per TortosaMeritxell RoigéMovem TortosaPolíticaProtagonistesPSCTortosaXavier Faura

Anunci

Related Posts

UGT avala allargar la vida útil de les nuclears amb garanties de ‘plena seguretat’ i defensa el magatzem de residus a Ascó
Actualitat

UGT avala allargar la vida útil de les nuclears amb garanties de ‘plena seguretat’ i defensa el magatzem de residus a Ascó

fa 18 hores
El ple de la Ribera d’Ebre aprova una declaració institucional crítica amb la gestió de la línia R15
Actualitat

El ple de la Ribera d’Ebre aprova una declaració institucional crítica amb la gestió de la línia R15

fa 19 hores
Jordan apunta que les obres de la nova zona lúdica de Tortosa podrien començar abans de l’estiu
Actualitat

Jordan apunta que les obres de la nova zona lúdica de Tortosa podrien començar abans de l’estiu

fa 19 hores
La CUP Tortosa proposa la creació d’una ordenança d’estalvi i ús eficient de l’aigua
Actualitat

La CUP Tortosa proposa la creació d’una ordenança d’estalvi i ús eficient de l’aigua

fa 20 hores
El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa
Actualitat

El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa

fa 2 dies
La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc
Actualitat

La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc

fa 2 dies
Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica
Actualitat

Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica

fa 2 dies
El Consell Comarcal instal·larà enllumenat a la Via Verda entre Tortosa i Roquetes
Actualitat

El cicloturisme projecta les Terres de l’Ebre a FITUR amb l’arribada de la Via Verda al delta

fa 2 dies
Tresorantic torna a Tortosa amb més expositors i una aposta clara pel col·leccionisme i el motor clàssic
Actualitat

Tresorantic torna a Tortosa amb més expositors i una aposta clara pel col·leccionisme i el motor clàssic

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • UGT avala allargar la vida útil de les nuclears amb garanties de ‘plena seguretat’ i defensa el magatzem de residus a Ascó
  • El ple de la Ribera d’Ebre aprova una declaració institucional crítica amb la gestió de la línia R15
  • Jordan apunta que les obres de la nova zona lúdica de Tortosa podrien començar abans de l’estiu

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ