• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Jordan: ‘El PSC i ERC tenen temor de Movem i busquen totes les excuses possibles’

per Gustau Moreno
22 de gener de 2020
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Jordi Jordan ha afirmat este dimecres que Movem Tortosa continuarà “amb la mà estesa fins al final del mandat”, per configurar una majoria alternativa a l’actual govern en minoria de Junts i el PSC. Jordan ha assenyalat que els socialistes es podrien repensar, si és cert que volien fer el govern d’esquerres que van prometre a la ciutadania. “Ara s’ha vist que, sense cap tipus de contemplacions, van mentir i enguanyar”, ha valorat el portaveu de Movem en referència al PSC. “Me consta que hi ha molta gent que va votar als socialistes que estan molt decebuts, i que a les properes eleccions municipals no confiaran en una formació política que els ha traït”, ha revelat Jordan.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, el portaveu de Movem ha reiterat que continuaran oberts a fer una moció de censura per construir una alternativa al govern de Meritxell Roigé.  En qualsevol cas, Jordan ha repartit crítiques al PSC i també a Esquerra, a qui ha acusat de tenir por del creixement de Movem i de buscar “totes les excuses possibles”. “La gent està veient el que està passant: tant el PSC com ERC no han assimilat els resultats electorals que han tingut. Qui ha tingut un gran creixement electoral som natros, i en lloc de facilitar un govern d’esquerres per Movem, estan fent tot el possible perquè això no passe“, ha recriminat. “Penso que ho fan perquè tenen temor, i a més ens ho han dit tant uns com els altres, que si Movem governa i arriba a l’alcaldia d’aquí a les properes eleccions encara creixerem més”, ha assenyalat, tot afegint-hi: “Davant d’esta situació, busquen totes les excuses possibles per deixar governant els postconvergents i intentar evitar que Movem puga materialitzar este govern”.

Anunci

De fet, Jordan ha dit que “l’egoisme” del socialista Enric Roig i del republicà Xavier Faura estan frustrant el canvi a Tortosa. Però el portaveu de Movem ha apuntat que, de moment, esta situació no afectarà el govern amb Esquerra al Consell Comarcal del Baix Ebre, on Faura és president amb el suport de Jordan. “Natros vam dir sempre que el Consell Comarcal no estava relacionat amb el pacte a l’Ajuntament de Tortosa”, ha aclarit. “Ara bé, durant els propers mesos i anys es veurà si este govern al Consell Comarcal tira endavant, en funció de les polítiques que es vagin aplicant”, ha dit Jordan, tot admetent que les relacions amb ERC “no són les mateixes” si es governa al Baix Ebre i alhora s’impedeix que es puga governar també a l’Ajuntament de Tortosa.

Mentrestant, ha assegurat que mantindran la seua línia d’oposició constructiva però contundent, tot vigilant de prop, sobretot, aquelles àrees que gestionarà el PSC. De fet, Jordan ha pronosticat que el PSC no aconseguirà els fruits que espera del govern de Roigé, i ha recordat que els socialistes formen part d’un govern amb “la dreta més rància i casposa”, com segons el portaveu de Movem va definir el mateix Roig als membres de Junts per Tortosa quan encara era a l’oposició.

*Podeu veure l’entrevista íntegra en el següent vídeo:

Tags: Baix EbreEnric RoigERCJordi JordanJunts per TortosaMeritxell RoigéMovem TortosaPolíticaProtagonistesPSCTortosaXavier Faura

Anunci

Related Posts

Espanya aconsegueix 143 dies de pesca al Mediterrani el 2026
Actualitat

Espanya aconsegueix 143 dies de pesca al Mediterrani el 2026

fa 6 hores
La Plataforma per un Nou Hospital a l’Ebre celebra la represa de les obres al Verge de la Cinta però reclama no aturar el nou centre
Actualitat

La Plataforma per un Nou Hospital a l’Ebre celebra la represa de les obres al Verge de la Cinta però reclama no aturar el nou centre

fa 7 hores
La PDE alerta que flexibilitzar la Directiva Marc de l’Aigua posaria en risc els ecosistemes del riu Ebre i el Delta
Actualitat

La PDE alerta que flexibilitzar la Directiva Marc de l’Aigua posaria en risc els ecosistemes del riu Ebre i el Delta

fa 9 hores
ERC reclama al Senat mesures urgents per protegir el sector apícola davant la competència deslleial de la mel ucraïnesa
Actualitat

ERC reclama al Senat mesures urgents per protegir el sector apícola davant la competència deslleial de la mel ucraïnesa

fa 10 hores
Desmantellada una plantació de marihuana a Tortosa amb més de mil plantes
Actualitat

Desmantellada una plantació de marihuana a Tortosa amb més de mil plantes

fa 1 dia
Tortosa confirma una segona mort entre els contagiats de covid-19 de l’hospital de Jesús
Actualitat

L’Hospital de la Santa Creu de Jesús situa el pacient al centre en la humanització de les cures

fa 1 dia
Trens Dignes celebra l’impuls del Corredor Mediterrani però exigeix garanties de connexió per a les Terres de l’Ebre
Actualitat

Trens Dignes celebra l’impuls del Corredor Mediterrani però exigeix garanties de connexió per a les Terres de l’Ebre

fa 2 dies
El projecte d’ampliació de l’Hospital de Tortosa s’adapta per preservar les restes del turó del Sitjar sense nova licitació
Actualitat

El projecte d’ampliació de l’Hospital de Tortosa s’adapta per preservar les restes del turó del Sitjar sense nova licitació

fa 2 dies
El sector pesquer rebutja la proposta europea de quotes al Mediterrani: ‘És com enviar-nos a casa’
Actualitat

El sector pesquer rebutja la proposta europea de quotes al Mediterrani: ‘És com enviar-nos a casa’

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Espanya aconsegueix 143 dies de pesca al Mediterrani el 2026
  • La Plataforma per un Nou Hospital a l’Ebre celebra la represa de les obres al Verge de la Cinta però reclama no aturar el nou centre
  • La PDE alerta que flexibilitzar la Directiva Marc de l’Aigua posaria en risc els ecosistemes del riu Ebre i el Delta

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ