• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

#VetAquí, el programa de contes de Canal 21 Ebre per frenar el coronavirus

per Gustau Moreno
20 de març de 2020
Reading Time: 1 mins read
0 0
0

Canal 21 Ebre estrena esta nit a les 22 hores #VetAquí, un programa en què cares congudes del món de la cultura explicaran contes, rondalles o poemes pensats per als més menuts de la casa, en estos dies de confinament pel coronavirus. El primer episodi seran un total de 10 vídeos que ja es poden veure al YouTube de Canal 21 Ebre. Per exemple, la mestra Jéssica Prats explica ‘Jo em quedo a casa’, un conte amb què esta jove de Sant Jaume d’Enveja vol fer entendre als més petits per què cal quedar-se a casa, però també reivindicar la importància de la investigació científica i de la sanitat.

Els altres contes que es podran gaudir en el primer programa són ‘El coala que va baixar de l’arbre’, per la bibliotecària Rosa Tomàs; ‘El jardí de la mare’, pel pallasso Muniatto; ‘El molinet màgic’, per la diputada i professora Mònica Sales; ‘El lladre fantasma’, per Lluc i Cinta Monclús; ‘El monstre de colors’, per la mestra Carme Sancho, ‘La princesa de Beniparrell’, pel conta contes Carles Cano; ‘La mofeta presumida’, a càrrec de l’escriptora Anna Fité; un fragment de la novel·la ‘El club de la cistella’, per Àngel Burgas, i ‘Totó el robot’, per Jesús Maria Tibau.

Anunci

Tags: Canal 21 EbreComunicacióCoronavirusCulturaSalutSocietatVetAquí

Anunci

Related Posts

El desplegament del Pla de Barris centrarà la recta final del mandat a Tortosa
Actualitat

El desplegament del Pla de Barris centrarà la recta final del mandat a Tortosa

fa 3 dies
En marxa les obres per cobrir la pista poliesportiva exterior del Temple
Actualitat

En marxa les obres per cobrir la pista poliesportiva exterior del Temple

fa 3 dies
Salut trasllada el punt de vacunació poblacional d’Amposta a l’auditori municipal
Actualitat

Amposta avança perquè el Grau d’Odontologia es pugui impartir el curs 2027-2028

fa 3 dies
Una concentració a Tortosa denuncia una agressió transfòbica contra una dona trans
Actualitat

Una concentració a Tortosa denuncia una agressió transfòbica contra una dona trans

fa 4 dies
La calor extrema comença a modificar les dates de les vacances dels turistes
Actualitat

La calor extrema comença a modificar les dates de les vacances dels turistes

fa 4 dies
Sara Asensio guanya el 44è Premi de Narrativa Ribera d’Ebre amb ‘El pes del silenci’
Actualitat

Sara Asensio guanya el 44è Premi de Narrativa Ribera d’Ebre amb ‘El pes del silenci’

fa 4 dies
musclo delta de l’Ebre
Actualitat

L’IRTA busca adaptar el cultiu de musclo i ostra del Delta a unes aigües cada cop més càlides

fa 5 dies
Aguas Tres Calas
Actualitat

L’Ametlla de Mar inicia la revocació del servei d’aigua a Tres Calas

fa 5 dies
projecte Thalassa
Actualitat

El projecte Thalassa digitalitza en 3D els vaixells enfonsats de la costa de l’Ametlla de Mar

fa 5 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Matemàtiques recreatives dominicals (147)
  • Per què hi ha tanta catalanofòbia?
  • L’aparcament que el temps s’endugué, per Paco Vallespí

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ