• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

L’estafa de 400.000 euros al COPATE propicia una nova topada entre Junts i ERC a l’Ebre

per Gustau Moreno
23 de juny de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
El nou govern del COPATE torna a enfrontar ERC i Junts a l’Ebre

La presentació del nou govern del COPATE, a Gandesa. // JOAN ALGINET a Twitter.

L’estafa de 400.000 euros al Consorci de Serveis Agroambientals de les Terres de l’Ebre (COPATE), amb el canvi fraudulent del número de compte corrent de l’empresa que gestiona les deixalleries, ha propiciat una nova polèmica política entre Junts per Catalunya i ERC a les Terres de l’Ebre. El PDeCAT ha emès un comunicat en què lamenta i condemna la situació, i en què es posa “a disposició del govern del COPATE”. Amb tot, des de Junts afirmen que la situació és “una mostra més de la dubtosa gestió que s’està efectuant des de la presidència del COPATE i des del govern tripartit“, en referència a ERC, PSC i Movem Terres de l’Ebre.

Per tot plegat, Junts assegura que continuarà realitzant, “i amb més exhaustivitat encara”, la seua “funció fiscalitzadora en benefici de la ciutadania de les Terres de l’Ebre representada pels municipis que formen part del consorci”.  A més, assenyalen que “la prioritat actual, i més tenint en compte el context econòmic que ha causat la COVID-19, ha de ser recuperar la totalitat dels 400.000 euros estafats, ja que aquests provenen dels impostos de la ciutadania”.

Anunci

Davant del comunicat de Junts, el president del COPATE, el republià Joan Alginet, ha convocat una roda de premsa que tindrà lloc este dijous a les 9.30 del matí al Consell Comarcal del Baix Ebre. La intenció d’Alginet és “respondre a les falses acusacions de Junts per Catalunya en relació amb l’estafa de la qual ha estat víctima el COPATE”.

El COPATE, víctima d’una estafa de 400.000 euros amb el canvi fraudulent d’un compte
Tags: Baix EbreCOPATEERCJoan AlginetJunts per CatalunyaMovem Terres de l'EbrePolíticaPSC

Anunci

Related Posts

El desplegament del Pla de Barris centrarà la recta final del mandat a Tortosa
Actualitat

El desplegament del Pla de Barris centrarà la recta final del mandat a Tortosa

fa 10 hores
En marxa les obres per cobrir la pista poliesportiva exterior del Temple
Actualitat

En marxa les obres per cobrir la pista poliesportiva exterior del Temple

fa 10 hores
Salut trasllada el punt de vacunació poblacional d’Amposta a l’auditori municipal
Actualitat

Amposta avança perquè el Grau d’Odontologia es pugui impartir el curs 2027-2028

fa 10 hores
Una concentració a Tortosa denuncia una agressió transfòbica contra una dona trans
Actualitat

Una concentració a Tortosa denuncia una agressió transfòbica contra una dona trans

fa 1 dia
La calor extrema comença a modificar les dates de les vacances dels turistes
Actualitat

La calor extrema comença a modificar les dates de les vacances dels turistes

fa 1 dia
Sara Asensio guanya el 44è Premi de Narrativa Ribera d’Ebre amb ‘El pes del silenci’
Actualitat

Sara Asensio guanya el 44è Premi de Narrativa Ribera d’Ebre amb ‘El pes del silenci’

fa 1 dia
musclo delta de l’Ebre
Actualitat

L’IRTA busca adaptar el cultiu de musclo i ostra del Delta a unes aigües cada cop més càlides

fa 2 dies
Aguas Tres Calas
Actualitat

L’Ametlla de Mar inicia la revocació del servei d’aigua a Tres Calas

fa 2 dies
projecte Thalassa
Actualitat

El projecte Thalassa digitalitza en 3D els vaixells enfonsats de la costa de l’Ametlla de Mar

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El desplegament del Pla de Barris centrarà la recta final del mandat a Tortosa
  • En marxa les obres per cobrir la pista poliesportiva exterior del Temple
  • Amposta avança perquè el Grau d’Odontologia es pugui impartir el curs 2027-2028

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ