• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Faura (ERC): ‘L’ampliació de l’auditori podia ser un caramel per a l’empresa de les obres de la plaça de la Catedral’

per Gustau Moreno
12 de juny de 2020
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

El portaveu d’ERC-Tortosa Sí, Xavier Faura, ha afirmat este divendres que les obres de l’ampliació de l’auditori Felip Pedrell eren “un caramel” del govern municipal per a l’empresa que estava fent la nova plaça de la Catedral. Tot i que les obres estaven aturades des de l’octubre del 2019, ha sigut este març que finalment s’ha confirmat que la constructora renunciava als treballs. Segons el republicà, el projecte s’havia adjudicat a la baixa, i l’empresa hagués pogut compensar el sobrecost amb el projecte del nou auditori, però l’oposició va tombar l’ampliació. “Casualment, queda sense efecte l’ampliació del teatre auditori, i estos senyors deixen de continuar l’execució de l’obra”, ha dit Faura durant una entrevista a Canal 21 Ebre.

“Se suspenen les obres tot just quan entrem en aquells famosos plens surrealistes, en què se’ns portava a aprovació l’ampliació del teatre auditori amb 15 dies diferències i en les mateixes condicions”, ha recordat el republicà. “Casualment, estes obres de la plaça de la Catedral les feia Arnó, que és la mateixa empresa que per adjudicació va fer el Win”, ha afegit. “Però potser quan es troben amb el pastel de la plaça de la Catedral, Arnó es queixa i diu que vol més diners”, ha assenyalat Faura. “Deixe’m ser malpensat, però potser li van dir que podia ser un dels adjudicataris de les obres de l’auditori, i això podia ser un caramel per a esta empresa”, ha argumentat.

Anunci

Amb tot, Faura ha aclarit que acabar les obres de la plaça de la Catedral és prioritari, tant des del punt de vista cultural com urbanístic. Però el portaveu d’ERC ha assenyalat que va ser una sort que Tortosa no tirés endavant les obres de l’auditori, ja que ara les finances municipals necessiten atendre la crisi del coronavirus. “Aleshores se’ns va dir que nosaltres anàvem en contra de Tortosa; mire, doncs menys mal que no es va fer, perquè ara tindríem un passiu de com a mínim de tres milions d’euros, i totes les necessitats socials que estem tenint ara”, ha advertit el republicà.

En este sentit, Faura ha lamentat que el govern en minoria de Junts i el PSC no haja acceptat les propostes anticrisi que els republicans van presentar per escrit. De fet, ha dit que els ajuts de 400 euros són “un cafè per a tothom” i una mesura “clientelista”. “Amb 400 euros no fas res, només és el recordatori de ‘l’alcaldessa se’n recorda de tu, pren, 400 euros'”, ha conclòs. En la mateixa entrevista, Faura ha afegit que Esquerra-Tortosa Sí fa una oposició constructiva, i que donaran suport a una modificació del pressupost prorrogat del 2019 si l’alcaldessa conensua els comptes amb els grups de l’oposició, que també van tombar-li el pressupost del 2020.

*POTS VEURE L’ENTREVISTA ÍNTEGRA AQUÍ

Tags: CatedralCoronavirusERCJunts per TortosaMeritxell RoigéPolíticaPSCTortosaUrbanismeXavier Faura

Anunci

Related Posts

Els docents de l’Ebre denuncien condicions ‘extremes’ de calor a les aules
Actualitat

Els docents de l’Ebre denuncien condicions ‘extremes’ de calor a les aules

fa 3 hores
Junts per Tortosa vol prioritzar la urbanització del barri de Sant Jaume amb la nova Llei de Barris
Actualitat

Junts per Tortosa vol prioritzar la urbanització del barri de Sant Jaume amb la nova Llei de Barris

fa 3 hores
El festival d’art efímer A Cel Obert de Tortosa convidarà a somiar
Actualitat

El festival d’art efímer A Cel Obert de Tortosa convidarà a somiar

fa 4 hores
La PDE buscarà el ‘blindatge jurídic’ del riu Ebre al nou Pla Hidrològic
Actualitat

La PDE buscarà el ‘blindatge jurídic’ del riu Ebre al nou Pla Hidrològic

fa 24 hores
Una jove tortosina de 25 anys triomfa a les xarxes amb discursos d’ultradreta
Actualitat

Una jove tortosina de 25 anys triomfa a les xarxes amb discursos d’ultradreta

fa 1 dia
L’incendi a una botiga d’electrodomèstics d’Amposta ha causat danys estructurals a 25 habitatges
Actualitat

La majoria de les 40 famílies de l’edifici afectat per l’incendi a Amposta tardaran mesos en tornar a casa

fa 1 dia
Obren les primeres llars d’infants públiques de Tortosa amb gairebé 70 alumnes
Actualitat

Obren les primeres llars d’infants públiques de Tortosa amb gairebé 70 alumnes

fa 2 dies
Preocupació pels preus i el descontrol del caragol poma en plena campanya de sega de l’arròs
Actualitat

Preocupació pels preus i el descontrol del caragol poma en plena campanya de sega de l’arròs

fa 2 dies
Els pacients infantils i juvenils de salut mental creixen un 21% a les Terres de l’Ebre des de la pandèmia
Actualitat

Els pacients infantils i juvenils de salut mental creixen un 21% a les Terres de l’Ebre des de la pandèmia

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els docents de l’Ebre denuncien condicions ‘extremes’ de calor a les aules
  • Junts per Tortosa vol prioritzar la urbanització del barri de Sant Jaume amb la nova Llei de Barris
  • El festival d’art efímer A Cel Obert de Tortosa convidarà a somiar

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ