• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘T’hem trobat a faltar’, la campanya de Tortosa per reforçar el comerç local

per Redacció
25 de juny de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’Ajuntament de Tortosa ha presentat este dijous la nova campanya que busca promocionar el comerç de proximitat, tot reforçant el seu vincle amb la clientela. Així, diversos espais de Tortosa mostren cartells de grans dimensions amb un missatge ben clar: ‘T’hem trobat a faltar’. A més de veure’s en diversos punts de la ciutat amb grans lones, la campanya també serà present als aparadors dels comerços, així com a través de les xarxes socials. El disseny de la campanya ha anat a càrrec de l’empresa Bluverd.

La campanya forma part de les accions impulsades per l’Ajuntament de Tortosa en col·laboració dels agents econòmics per a l’impuls de l’activitat, una vegada passats els mesos de més restriccions per la pandèmia. L’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, i el tinent d’alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Sisco Pepió, han presentat la campanya al costat dels presidents de les diverses agrupacions comercials i de la Federació de Comerç i Serveis al capdavant, Maria José Ferré. De fet, la campanya té els presidents de les agrupacions comercials com a protagonistes, tot simbolitzant cadascuna de les activitats comercials que hi ha a Tortosa.

Anunci

“Durant el confinament ja vam treballar intensament amb el comerç local per impulsar accions per al manteniment de l’activitat, com la creació d’una Taula Econòmica per implementar accions per a la reactivació”, ha dit Roigé. L’alcaldessa també ha recordat l’aprovació de les bases que permetran subvencionar amb 400 euros totes les empreses que es van veure obligades a aturar l’activitat, així com la gratuïtat de la primera hora d’aparcament a la zona blava, que es posarà en funcionament d’aquí a poques setmanes. “Així mateix, vam implementar un directori d’empreses actives que seguien oferint serveis durant el confinament, i vam impulsar una primera campanya per xarxes socials que posava de manifest la importància dels establiments de proximitat”, ha recordat Roigé. Segons l’alcaldessa, ara l’Ajuntament segueix treballant per posar en marxa durant els pròxims mesos altres accions, com una plataforma digital de tot el comerç tortosí (marketplace), una targeta moneder per fidelitzar la clientela, o el suport a la digitalització dels comerços locals.

Tot plegat, segons Roigé, va en la línia de donar suport els establiments de proximitat, remarcant el caràcter de “gran centre comercial a l’aire lliure que caracteritza Tortosa”. En este sentit, Ferré ha assenyalat que “ara, més que mai, mantenim la confiança en la gent de Tortosa i de tot el territori per mantindre actiu el gran comerç que tenim a la nostra ciutat”.

Tags: Baix EbreComerçEconomiaMaria José FerréMeritxell RoigéTortosa

Anunci

Related Posts

El Govern mobilitza més de 19 milions d’euros per a la restitució dels danys causats per Alice a les Terres de l’Ebre
Actualitat

El Govern mobilitza més de 19 milions d’euros per a la restitució dels danys causats per Alice a les Terres de l’Ebre

fa 6 hores
Móra la Nova impulsa el teixit empresarial amb una inversió de 615.000 euros dels Fons de Transició Nuclear
Actualitat

Móra la Nova impulsa el teixit empresarial amb una inversió de 615.000 euros dels Fons de Transició Nuclear

fa 6 hores
Junts per Tortosa critica la manca de concreció del govern municipal sobre el segon aparcament als terrenys d’Adif
Actualitat

Junts per Tortosa critica la manca de concreció del govern municipal sobre el segon aparcament als terrenys d’Adif

fa 6 hores
Jornades de Rescat Aquàtic a les Terres de l’Ebre: Bombers entrenen per afrontar els reptes del canvi climàtic
Actualitat

Jornades de Rescat Aquàtic a les Terres de l’Ebre: Bombers entrenen per afrontar els reptes del canvi climàtic

fa 6 hores
Eva del Amo titlla d’“injustificada” la moció de censura i nega cap situació d’ingovernabilitat a l’Ametlla de Mar
Actualitat

Eva del Amo titlla d’“injustificada” la moció de censura i nega cap situació d’ingovernabilitat a l’Ametlla de Mar

fa 14 hores
La bassa de les Olles entra en fase de restauració per recuperar biodiversitat i frenar dècades de degradació
Actualitat

La bassa de les Olles entra en fase de restauració per recuperar biodiversitat i frenar dècades de degradació

fa 1 dia
El ple de la Ribera d’Ebre aprova una declaració institucional crítica amb la gestió de la línia R15
Actualitat

La Generalitat impulsa un pla ferroviari per descongestionar la xarxa i reordenar mercaderies i espera que l’R-15 recupere la normalitat a curt termini

fa 1 dia
Trens Dignes impulsa una moció per reactivar el tramvia de l’Ebre i celebra millores a l’Avant
Actualitat

Trens Dignes impulsa una moció per reactivar el tramvia de l’Ebre i celebra millores a l’Avant

fa 1 dia
L’alcalde de Flix celebra la resolució que tomba la MAT de Forestalia
Actualitat

Crida a la mobilització contra la MAT a Reus: el territori s’uneix amb més de 14.000 al·legacions contra el projecte

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Govern mobilitza més de 19 milions d’euros per a la restitució dels danys causats per Alice a les Terres de l’Ebre
  • Móra la Nova impulsa el teixit empresarial amb una inversió de 615.000 euros dels Fons de Transició Nuclear
  • Junts per Tortosa critica la manca de concreció del govern municipal sobre el segon aparcament als terrenys d’Adif

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ