• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Salut confirma un total de 15 brots actius a les Terres de l’Ebre i dos vinculats al Camp de Tarragona

per Gustau Moreno
9 d'agost de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El Departament de Salut ha actualitzat este dissabte la informació sobre els brots actius a les Terres de l’Ebre, que són una quinzena. El brot originat en el claustre de professors de l’institut del Perelló, amb 14 positius, té encara dos casos hospitalitzats, mentre es fa seguiment a 70 contactes en l’àmbit social i laboral.

El brot de l’hospital de Jesús, amb 42 positius, té ara un cas hospitalitzat i quatre contactes en seguiment. Este brot es coneix amb el nom Tortosa I.

Anunci

El brot Tortosa II té nou positius i sis contactes en seguiment dins de l’àmbit familiar.

El brot Sant Carles de la Ràpita té 28 positius, dels quals cinc estan hospitalitzats. Hi ha 20 contactes en seguiment, dins de l’àmbit social.

El brot de Peníscola, amb positius a la Sénia, té 27 casos confirmats. El nombre de contactes en seguiment és 40, a partir dels assistents a una discoteca de Peníscola.

El brot de la Raval de Cristo, a Roquetes, té tres positius. El nombre de contactes en seguiment és cinc, dins de l’àmbit familiar.

El brot Amposta I té set casos positius. El nombre de contactes en seguiment és 15, dins de l’àmbit familiar.

El brot de Corbera d’Ebre té cinc casos positius dins de l’àmbit familiar, amb una persona hospitalitzada.

El brot Amposta II, amb 25 positius, té tres persones hospitalitzades i 10 contactes en seguiment, dins de l’àmbit familiar.

El brot Tortosa III, que té tres casos positius, registra 10 contactes en seguiment dins de l’àmbit familiar.

El brot Amposta III, amb nou positius, té 15 contactes en seguiment.

El brot Roquetes, amb cinc positius, té 10 contactes en seguiment, dins de l’àmbit familiar i d’oci.

El brot de Sant Jaume d’Enveja, amb quatre positius, té una persona hospitalitzada i 10 contactes en seguiment, dins de l’àmbit laboral.

El brot Sant Carles de la Ràpita II, amb cinc casos, té 10 persones en seguiment, dins de l’àmbit laboral.

El brot del Pinell de Brai, amb tres positius, té sis contactes en seguiment, dins de l’àmbit familiar.

A banda, hi ha positius a Móra d’Ebre, Móra la Nova i Tivissa vinculats a un brot de Cambrils que també afecta altres poblacions del Camp de Tarragona. Este brot té 24 positius, una persona hospitalitzada i 24 contactes en seguiment dins de l’àmbit familiar.

De la mateixa manera, també hi ha un brot de Reus que afecta Amposta, amb tres positius i una persona hospitalitzada. Este brot té nou persones en seguiment, dins de l’àmbit familiar.

Tags: AmpostaBaix EbreCorbera d'EbreEl PerellóJesúsLa SéniaMontsiàPeníscolaPinell de BraiRaval de CristoRoquetesSant Carles de la RàpitaSant Jaume d’EnvejaTerra AltaTerres de l’EbreTortosa

Anunci

Related Posts

El Corembe vol recaptar fons per costejar la batalla judicial per salvar el monument
Actualitat

COREMBE celebra la rectificació de la moció sobre el monument i defensa la reinterpretació crítica

fa 16 hores
‘La persistència simbòlica franquista en la ciutat democràtica. El monument a la Batalla de l’Ebre (Tortosa, 1966-2021?)’
Actualitat

El ple de Tortosa avala la retirada del monument franquista amb suport majoritari i crítiques de Junts

fa 17 hores
El SEM desplega el nou contracte amb més ambulàncies i professionals
Actualitat

El SEM desplega el nou contracte amb més ambulàncies i professionals

fa 17 hores
Adjudicades les obres d’una nova fase del regadiu Xerta-Sénia per prop de 18,5 milions d’euros
Actualitat

Adjudicades les obres d’una nova fase del regadiu Xerta-Sénia per prop de 18,5 milions d’euros

fa 18 hores
El PSC rebutja les crítiques d’ERC i defensa inversions i millores en serveis a les Terres de l’Ebre
Actualitat

El PSC rebutja les crítiques d’ERC i defensa inversions i millores en serveis a les Terres de l’Ebre

fa 22 hores
ERC reclama més poder de decisió des de l’Ebre per frenar el retrocés dels serveis públics
Actualitat

ERC reclama més poder de decisió des de l’Ebre per frenar el retrocés dels serveis públics

fa 2 dies
Territori encarrega el planejament urbanístic del nou Hospital Universitari de les Terres de l’Ebre a Tortosa
Actualitat

Junts per Tortosa critica que els ajuts per exclusió residencial només arribaran a un 11% de les famílies

fa 2 dies
Lo Pati obre ‘S/C’, una exposició sense comissariat que reivindica la llibertat creativa ebrenca
Actualitat

Lo Pati obre ‘S/C’, una exposició sense comissariat que reivindica la llibertat creativa ebrenca

fa 2 dies
Onada Edicions presenta 21 novetats per Sant Jordi amb accent ebrenc i aposta per la cultura de proximitat
Actualitat

Onada Edicions presenta 21 novetats per Sant Jordi amb accent ebrenc i aposta per la cultura de proximitat

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Mentoria i FP: una aliança clau contra l’abandonament escolar
  • COREMBE celebra la rectificació de la moció sobre el monument i defensa la reinterpretació crítica
  • El ple de Tortosa avala la retirada del monument franquista amb suport majoritari i crítiques de Junts

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ