El Departament de Salut ha registrat nou positius més per coronavirus a les Terres de l’Ebre. Segons les dades consultades este migdia, ja són 1.013 els casos acumulats al territori des de l’inici de la pandèmia. El portal DadesCovid.cat també diu que actualment hi ha vuit pacients ingressats, i que dos es troben hospitalitzats a la UCI.
Amb tot, una altra xifra oficial de positius és la de 988, que són 32 més que dimecres segons les dades facilitades per Salut a través del web de l’Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya (AQuAS).
A banda, l’índex de rebrot a les Terres de l’Ebre ha baixat dels 85,92 as 78,84 punts. Una xifra que es considera moderada, ja que el llindar de risc alt se situa en 100.
Per altra part, millora la situació de la ciutat de Tortosa, ja que el risc de rebrot ha baixat dels 154,09 als 147,85 punts.
A banda, els registres de Salut no ha comptabilitzat noves mort relacionada amb la covid-19. Així, des de l’inici de la pandèmia, a la Regió Sanitària Terres de l’Ebre han mort un total de 64 persones, entre positius i sospitosos.

Fes el teu comentari