• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

L’Obrador de Roberto Olivan inicia nova etapa a Deltebre amb tallers de dansa, residències artístiques i espectacles

per Redacció
16 de setembre de 2020
Reading Time: 3 mins read
0 0
0
L’Obrador de Roberto Olivan inicia nova etapa a Deltebre amb tallers de dansa, residències artístiques i espectacles

L’Obrador Espai de Creació, projecte impulsat pel coreògraf tortosí Roberto Olivan a l’antiga Cambra Arrossera de Deltebre, inicia una nova etapa amb la professionalització de l’estructura. Fa tres anys es va posar en marxa com a espai de suport a les activitats del festival Deltebre Dansa. Des de llavors, també ha acollit obres de manera puntual i diverses companyies internacionals hi han fet estada per crear els seus espectacles.

Ara, el centre fa un pas endavant amb l’objectiu de desestacionalitzar l’activitat artística del municipi, promoure programació regular i consolidar l’activitat continuada de creadors vinculats a les arts escèniques, especialment la dansa i el circ. Així, el proper cap de setmana, l’Obrador i l’Ajuntament de Deltebre donaran el tret de sortida a les primeres activitats de la temporada amb tallers de dansa i espectacles per a tots els públics.

Anunci

Dissabte 19 (10.00 h) s’ha programat un taller de Danses Urbanes a càrrec del ballarí tortosí Edgar Cid, de 24 anys, format a Àustria i França. També s’ha previst un workshop (12.00 h) de Dansa Contemporània de la mà de la ballarina de Deltebre Joana Oliver. Les seves classes parteixen de l’experimentació corporal, la improvisació i cerquen exaltar l’emoció com a essència del moviment creatiu dansat. Diumenge 20 de setembre (18.00 h) pujarà a escena el ballarí i coreògraf Magí Serra amb l’espectacle La mesura del detall, una obra que es nodreix de pensaments, formes i moviments al voltant de l’esforç, la pèrdua, la precisió, el risc i la fragilitat. En acabar (20.00 h) es podrà veure l’espectacle Envà, de la companyia AMER i ÀFRICA Circ, en el qual dues persones divaguen a través del moviment, els equilibris, l’humor i la composició de l’espai, sobre les peculiaritats de les relacions humanes.

Tots els tallers i els espectacles s’han programat a la sala principal de l’Obrador (Antiga Cambra Arrossera de Deltebre. Av. Goles de l’Ebre 4,Deltebre), excepte l’obra Envà que es podrà veure a la Plaça de les Dones, ubicada a l’exterior d’un dels laterals de l’edifici. En tots els casos, per assistir-hi, cal reservar entrada a través del correu electrònic info@espailobrador.com, en compliment dels protocols per a la prevenció de la COVID-19.  Tota la programació es pot consultar a la web de l’Obrador Espai de Creació. 

Primera convocatòria de residències

Més enllà de la programació, l’Obrador Espai de Creació obre les seves instal·lacions a artistes per desenvolupar els seus processos creatius a través d’un Programa de residències artístiques, que ofereix la possibilitat de gaudir del servei d’acompanyament en projectes que necessiten suport en el procés de recerca, en la creació, en la producció, en la difusió o en l’exhibició. D’aquesta manera el centre es vol consolidar com a centre referent en la recerca i l’experimentació obert a creadors que treballin des del cos, afavorint nous llenguatges i formes de moviment que poden néixer de la fusió entre disciplines.

El Programa de residències 2020-2021 acollirà projectes de dansa, circ i altres disciplines de les arts escèniques i està organitzat a partir de 4 modalitats, que responen a la fase del procés creatiu en la qual es troba l’espectacle. Els artistes i les companyies interessades poden consultar les bases de la convocatòria en aquest enllaç. Després d’un intens període de remodelació i adequació, les instal·lacions de l’Obrador Espai de Creació estan totalment pensades i preparades per a la creació artística.

Tags: Baix EbreCulturaDansaDeltebreL'Obrador-Espai de CreacióRoberto Olivan

Anunci

Related Posts

Els docents de l’Ebre denuncien condicions ‘extremes’ de calor a les aules
Actualitat

Els docents de l’Ebre denuncien condicions ‘extremes’ de calor a les aules

fa 2 hores
Junts per Tortosa vol prioritzar la urbanització del barri de Sant Jaume amb la nova Llei de Barris
Actualitat

Junts per Tortosa vol prioritzar la urbanització del barri de Sant Jaume amb la nova Llei de Barris

fa 3 hores
El festival d’art efímer A Cel Obert de Tortosa convidarà a somiar
Actualitat

El festival d’art efímer A Cel Obert de Tortosa convidarà a somiar

fa 3 hores
La PDE buscarà el ‘blindatge jurídic’ del riu Ebre al nou Pla Hidrològic
Actualitat

La PDE buscarà el ‘blindatge jurídic’ del riu Ebre al nou Pla Hidrològic

fa 23 hores
Una jove tortosina de 25 anys triomfa a les xarxes amb discursos d’ultradreta
Actualitat

Una jove tortosina de 25 anys triomfa a les xarxes amb discursos d’ultradreta

fa 24 hores
L’incendi a una botiga d’electrodomèstics d’Amposta ha causat danys estructurals a 25 habitatges
Actualitat

La majoria de les 40 famílies de l’edifici afectat per l’incendi a Amposta tardaran mesos en tornar a casa

fa 1 dia
Obren les primeres llars d’infants públiques de Tortosa amb gairebé 70 alumnes
Actualitat

Obren les primeres llars d’infants públiques de Tortosa amb gairebé 70 alumnes

fa 2 dies
Preocupació pels preus i el descontrol del caragol poma en plena campanya de sega de l’arròs
Actualitat

Preocupació pels preus i el descontrol del caragol poma en plena campanya de sega de l’arròs

fa 2 dies
Els pacients infantils i juvenils de salut mental creixen un 21% a les Terres de l’Ebre des de la pandèmia
Actualitat

Els pacients infantils i juvenils de salut mental creixen un 21% a les Terres de l’Ebre des de la pandèmia

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els docents de l’Ebre denuncien condicions ‘extremes’ de calor a les aules
  • Junts per Tortosa vol prioritzar la urbanització del barri de Sant Jaume amb la nova Llei de Barris
  • El festival d’art efímer A Cel Obert de Tortosa convidarà a somiar

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ