• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tortosa aporta 3.000 euros al Projecte Emma per investigar el càncer de mama

per Redacció
19 d'octubre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’Ajuntament de Tortosa, a travçes de l’Hospital de la Santa Creu de Jesús i de la Clínica Terres de l’Ebre, ha destinat una quantitat de 3.000 euros al Projecte Emma d’investigació contra el càncer de mama. Coincidint amb el 19 d’octubre, dia mundial del càncer de mama, l’alcaldessa Meritxell Roigé, acompanyada del director de Tortosa Salut, el doctor Salvador Pallejà, i de representants del Projecte Emma, han donat a conèixer els detalls de la col·laboració. 

A més d’una aportació en metàl·lic, també s’han adquirit 800 polseres del Projecte Emma, que seran distribuïdes entre el personal dels dos centres sanitaris municipals. L’objectiu, segons ha detallat l’alcaldessa, és posar un granet d’arena en la lluita que du a terme des de Tortosa el Projecte Emma, impulsat per la Fundació Doctor Ferran des de l’hospital Verge de la Cinta. En nom del Projecte Emma, el doctor Carlos López ha agraït la donació, que ajuda a incrementar els fons disponibles per la recerca. 

Anunci

Paral·lelament, Tortosa també té previst mantindre la col·laboració amb el Projecte Emma amb altres activitats. Una d’estes consisteix en la representació de dos funcions de l’obra ‘La família Addams’, a càrrec de l’Escola Municipal de Teatre de Tortosa, la recaptació de les quals anirà adreçada a la tasca investigadora contra el càncer de mama. La data per a estes representacions s’anunciarà pròximament. De la mateixa manera, des de diumenge i fins dimarts a la nit, el pont de l’Estat de Tortosa estarà il·luminat de color rosa, per visibilitzar i donar suport a totes les persones que viuen directament la realitat de la malaltia. 

Coincidint amb el Dia Mundial Contra el Càncer de Mama, durant este dilluns el Projecte Emma té instal·lat un punt d’informació a la plaça de Barcelona, en el qual es poden adquirir objectes de marxandatge per col·laborar en la recaptació de fons. El grup d’investigació en Patologia Oncològica i Bioinformàtica de les Terres de l’Ebre, amb seu a l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, fa més de 15 anys que investiga el càncer de mama. Actualment treballa per conèixer els mecanismes que, a través dels ganglis de l’aixella, propaguen el càncer de mama a la resta dels cos. A través del portal web del Projecte Emma (projecteemma.org) es poden fer donacions a nivell individual, així com conèixer l’agenda d’activitats o fer arribar propostes de col·laboració. 

Tags: Carlos LópezClínica Terres de l'EbreFundació Doctor FerranHospital de la Santa Creu de JesúsHTVCMeritxell RoigéProjecte EmmaSalutSalvador PallejàSocietat

Anunci

Related Posts

El ministre Hereu anuncia una inversió de 10’3 milions d’euros per a la remodelació del Parador de Tortosa
Actualitat

El ministre Hereu anuncia una inversió de 10’3 milions d’euros per a la remodelació del Parador de Tortosa

fa 3 hores
Els centres educatius disposaran d’una guia d’actuació davant episodis de risc
Actualitat

Els centres educatius disposaran d’una guia d’actuació davant episodis de risc

fa 3 hores
Trànsit diu que les mesures per reduir embussos en accidents no s’apliquen al tram ebrenc de l’AP-7
Actualitat

Trànsit diu que les mesures per reduir embussos en accidents no s’apliquen al tram ebrenc de l’AP-7

fa 4 hores
Som Turisme premia les ebrenques Deltacleta, Merops 360 i Grup Calafat
Actualitat

Som Turisme premia les ebrenques Deltacleta, Merops 360 i Grup Calafat

fa 4 hores
Obres, ara a la sala gran de l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa
Actualitat

Obres, ara a la sala gran de l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa

fa 1 dia
Ester Baiges: ‘El franquisme sociològic impedeix la retirada del monument de Tortosa’
Actualitat

Ester Baiges: ‘El franquisme sociològic impedeix la retirada del monument de Tortosa’

fa 1 dia
Preocupa per la influència de les xarxes en la visió dels joves sobre la dictadura
Actualitat

Preocupa per la influència de les xarxes en la visió dels joves sobre la dictadura

fa 1 dia
Valle Mellado explica que la nova línia directa d’alta velocitat Lleida-Barcelona pot reforçar la mobilitat a l’Ebre
Actualitat

Valle Mellado explica que la nova línia directa d’alta velocitat Lleida-Barcelona pot reforçar la mobilitat a l’Ebre

fa 1 dia
Primer accident molt greu a l’AP-7 ebrenca des de l’aixecament dels peatges
Actualitat

La reducció de la velocitat a l’AP-7 entre Calafat i Amposta entrarà en vigor en un mes

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El ministre Hereu anuncia una inversió de 10’3 milions d’euros per a la remodelació del Parador de Tortosa
  • Els centres educatius disposaran d’una guia d’actuació davant episodis de risc
  • Trànsit diu que les mesures per reduir embussos en accidents no s’apliquen al tram ebrenc de l’AP-7

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ