• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

El centre Vima ja té 53 positius i es declaren brots a l’hospital de Tortosa i a la residència d’Apasa

per Redacció
24 d'octubre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Detecten un brot de coronavirus amb 10 positius a la residència Vima de la Ràpita

El brot de covid-19 a la residència Vima de Sant Carles de la Ràpita afecta 53 persones, dels quals 50 són usuaris i tres són professionals, segons ha informat el Departament de Salut. El brot es va declarar aquest dimecres per diferents persones simptomàtiques. Des d’aleshores s’han fet 150 proves PCR a usuaris i 80 més a treballadors. El centre es troba sectoritzat amb una planta covid i les persones negatives estan en aïllament preventiu.

D’altra banda, s’ha detectat un brot a l’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa que, de moment, afecta tres usuaris i sis professionals. També se n’ha declarat un altre a la residència l’Àngel d’Apasa d’Amposta i que afecta cinc persones usuàries.

Anunci

De la residència Vima s’han derivat vuit pacients: sis a l’Hospital Comarcal d’Amposta i dos més a l’Hospital de la Santa Creu de Tortosa. Salut ha informat que des d’Atenció Primària se segueix fent atenció mèdica diària a totes les persones del centre.

En relació al brot de la residència l’Àngel d’Apasa, totes les persones negatives s’han traslladat al recurs alternatiu Lo Goleró, preparat per atendre persones amb discapacitat.

Pel que fa al brot de l’Hospital Comarcal d’Amposta, actualment afecta sis usuaris i dos professionals. El centre té tretze pacients ingressats amb covid positiu tenint en compte els propis del brot i els que ha ingressat d’altres centres. Així mateix, s’han restringit les visites als usuaris ingressats. A partir de dilluns es reprendrà l’activitat quirúrgica en Cirurgia Major Ambulatòria i estarà operativa l’antiga residència d’Amposta, que ja es va habilitar durant la primera onada de la pandèmia, per tal que pugui acollir pacients d’atenció intermèdia.

Per la seva banda, el Verge de la Cinta limitarà l’activitat quirúrgica a partir de dilluns, i es faran només intervencions oncològiques, les urgències i la Cirurgia Major Ambulatòria. El centre també ha restringit les visites als malalts ingressats. Des de la Regió Sanitària de les Terres de l’Ebre s’informa que en trobar-nos en Fase 1 del Pla de Contingència, els centres s’organitzen per donar una resposta territorial a les necessitats assistencials que puguin sorgir els pròxims dies. / VIA ACN.

Tags: AmpostaApasaBaix EbreCoronavirusHTVCMontsiàSalutSant Carles de la RàpitaSocietatTortosaVima

Anunci

Related Posts

Mar Lleixà anima a Meritxell Roigé a fer ‘propostes en positiu’ per a Tortosa
Actualitat

Mar Lleixà anima a Meritxell Roigé a fer ‘propostes en positiu’ per a Tortosa

fa 7 hores
Junts per Tortosa acusa el govern municipal d’estar ‘sotmès’ als interessos dels governs socialistes a Barcelona i Madrid
Actualitat

Junts per Tortosa acusa el govern municipal d’estar ‘sotmès’ als interessos dels governs socialistes a Barcelona i Madrid

fa 7 hores
El pes de les cures i la precarietat laboral manté la bretxa salarial i de pensions en les dones
Actualitat

El pes de les cures i la precarietat laboral manté la bretxa salarial i de pensions en les dones

fa 8 hores
Salut presenta el projecte guanyador del nou CAP de Móra d’Ebre, amb més espai assistencial i base del SEM
Actualitat

Salut presenta el projecte guanyador del nou CAP de Móra d’Ebre, amb més espai assistencial i base del SEM

fa 8 hores
Autovia C-42
Actualitat

Territori invertirà prop de 12 milions d’euros en millorar el ferm de set carreteres de les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona

fa 8 hores
La guerra a l’Orient Mitjà i les amenaces comercials dels EUA generen incertesa entre els exportadors d’oli d’oliva
Actualitat

La guerra a l’Orient Mitjà i les amenaces comercials dels EUA generen incertesa entre els exportadors d’oli d’oliva

fa 10 hores
Tortosa instal·la plaques solars als pavellons de Remolins i el Temple per avançar cap a la sostenibilitat energètica
Actualitat

Tortosa instal·la plaques solars als pavellons de Remolins i el Temple per avançar cap a la sostenibilitat energètica

fa 1 dia
Víctor Grau (PSC Tortosa) defensa una política sense ‘egos personals’ i basada en el treball d’equip
Actualitat

Víctor Grau (PSC Tortosa) defensa una política sense ‘egos personals’ i basada en el treball d’equip

fa 1 dia
Polèmica entre Junts per Tortosa i el govern municipal per més subvencions, ara del Pla Impuls Dipta
Actualitat

L’Ajuntament de Tortosa confia omplir totes les places de les noves llars d’infants el curs 2026-2027

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Mar Lleixà anima a Meritxell Roigé a fer ‘propostes en positiu’ per a Tortosa
  • Junts per Tortosa acusa el govern municipal d’estar ‘sotmès’ als interessos dels governs socialistes a Barcelona i Madrid
  • El pes de les cures i la precarietat laboral manté la bretxa salarial i de pensions en les dones

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ