• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Xabier Coluig: ‘Trump té uns seguidors que no el canviarien, donarien la vida per ell’

per Gustau Moreno
30 d'octubre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’escriptor tortosí Xabier Coluig, que viu a Dallas, ha repassat este divendres la intensa campanya de les eleccions nord-americanes del proper dimarts, 3 de novembre. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Coluig ha remarcat que els dos candidats, el president Donald Trump i l’aspirant Joe Biden, han afrontat les eleccions com si fos el principi d’una nova era per als Estats Units. “No només és important anar a votar, sinó que el resultat que sortirà el dimarts que ve pot canviar i marcar el final d’una era i el començament d’una nova”, ha dit. “És un moment decisiu perquè d’alguna manera Trump ha començat una política completament diferent, que no s’havia vist mai. Pràcticament ha legislat per a un sector de la població americana que fins ara era invisible, i amb això té una bona base social, uns seguidors que no el canviarien, i que m’atreveria a dir que donarien la vida per Trump”, ha assenyalat l’escriptor. “I després, Biden representa un retorn a les polítiques més acceptades a nivell internacional. Ell ja ha dit que tornaria alguns acords, com el de París en el tema mediambiental, consensuades a nivell internacional, i en certa manera també suposaria un retorn a l’era Obama”, ha detallat Coluig.

Segons l’escriptor, la pandèmia del coronavirus ha afectat més la campanya que les protestes del Black Lives Matter. Un altre aspecte que ha comentat Coluig és la forta polarització de la política i de la societat nord-americana, que agreugen les línies editorials dels principals grups de comunicació, amb les cadenes Fox i CNN al capdavant. “Clar, aquí no tenim una cadena de televisió pública, tot està controlat a nivell privat. L’accés a la informació verídica és molt difícil. Moltes vegades poses una cadena de televisió i sembla que estan parlant d’una realitat que és completament diferent al que trobaries si poses una altra cadena de televisió. Això fa que la població es cree les seues històries i unes teories que no tenen cap base real”, ha lamentat. “Un mateix fet es pot interpretar des de moltes perspectives”, ha assenyalat el tortosí.

Anunci

En tot cas, l’escriptor ha assenyalat que les xarxes socials i el fenomen de les ‘fake news’ també poden tenir un paper molt important en el resultat final, amb les enquestes anunciant una possible victòria de Biden. “Em considero afortunat perquè, tot i que porto molts anys vivint aquí, segueixo informant-me a través de mitjans europeus, que moltes vegades és d’on pots treure claredat”, ha conclòs.

Tags: CNNComunicacióDonald TrumpEstats UnitsFakeNewsFoxJoe BidenPeriodismePolíticaXabier ColuigXarxes

Anunci

Related Posts

Mar Lleixà, investida alcaldessa de Tortosa
Actualitat

Mar Lleixà, investida alcaldessa de Tortosa

fa 9 hores
El nou model de finançament autonòmic augmenta la cessió de l’IVA i l’IRPF i aporta 20.975 milions més a les comunitats
Actualitat

El nou model de finançament autonòmic augmenta la cessió de l’IVA i l’IRPF i aporta 20.975 milions més a les comunitats

fa 1 dia
La CUP Tortosa reafirma el compromís de municipalitzar serveis durant el mandat
Actualitat

La CUP Tortosa reafirma el compromís de municipalitzar serveis durant el mandat

fa 1 dia
Marc Chavalera, nou alcalde d’Alcanar: ‘Treballaré per representar a tothom’
Actualitat

Marc Chavalera, nou alcalde d’Alcanar: ‘Treballaré per representar a tothom’

fa 1 dia
Operatiu policial a Tortosa amb tres detencions i diverses sancions a locals de Ferreries
Actualitat

Operatiu policial a Tortosa amb tres detencions i diverses sancions a locals de Ferreries

fa 2 dies
Tortosa rebrà 1,7 milions d’euros per construir la nova pista d’atletisme a Jesús
Actualitat

Tortosa rebrà 1,7 milions d’euros per construir la nova pista d’atletisme a Jesús

fa 2 dies
Roigé acusa l’exalcalde d’haver perdut recursos i Jordan denuncia ‘mentides constants’ i defensa la seva gestió
Actualitat

Roigé acusa l’exalcalde d’haver perdut recursos i Jordan denuncia ‘mentides constants’ i defensa la seva gestió

fa 2 dies
Actualitat

Tortosa tornarà a licitar la neteja i el control d’accessos dels edificis municipals

fa 2 dies
Torna el debat sobre el  Magatzem Temporal Centralitzat
Actualitat

El Govern destina 52,5 MEUR dels Fons de Transició Nuclear a 183 empreses

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Mar Lleixà, investida alcaldessa de Tortosa
  • El nou model de finançament autonòmic augmenta la cessió de l’IVA i l’IRPF i aporta 20.975 milions més a les comunitats
  • La CUP Tortosa reafirma el compromís de municipalitzar serveis durant el mandat

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ