• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Ciutadans rebutja l’estratègia del ministeri per protegir el Delta

per Redacció
23 de novembre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El diputat de Ciutadans al Parlament, Francisco Domínguez, ha rebutjat l’esborrany de l’estratègia de protecció del Delta de l’Ebre, presentada pel Ministeri per a la Transició Ecològica. Domínguez ha remarcat que “Cs aposta per mantenir l’estat morfològic actual”. Pel diputat de Ciutadans, és “inadmissible que la proposta del Ministeri inclogui la possibilitat de retrocedir fins a 500 metres en alguns punts, com a la platja de la Marquesa”, ja que “aquest document del govern central tira per terra tota la tasca de recerca de consens polític i tècnic al territori”. Segons Domínguez, “el gran consens pivota al voltant del concepte de frenar la regressió i de no cedir al mar el que es va menjant del Delta”. Per tot plegat, ha recordat que així ho recull el Pla impulsat per la Taula de Consens del Delta, integrada per set municipis i col·lectius com les dues comunitats de regants, i que va tenir el suport de totes les formacions polítiques. 

Domínguez ha assenyalat que “la línia de Domini Públic Marítim Terrestre (DPMT) ha de romandre inalterable”, i que “cal adoptar mesures per conservar la morfologia actual de la plana deltaica i recuperar, en la mesura del possible, el terreny perdut”. Per això, el diputat de Ciutadans ha reclamat “al govern central que segueixi el pla elaborat per la Taula de Consens, tal i com s’havia compromès”. I al matix temps, ha demanat al govern català que executi els sis milions d’euros previstos en el pressupost d’aquest any de la Generalitat per protegir el Delta i que contempli les inversions necessàries al del 2021. “Calen actuacions urgents, però també un pla amb mesures a mitjà i llarg termini, consensuat amb el territori i en què col·laborin totes les administracions”, ha destacat Domínguez.

Anunci

A través d’un comunicat, el diputat ha assegurat que “després de visites i reunions de treball amb sectors diversos, Ciutadans comparteix la preocupació per la situació actual del Delta de l’Ebre, més fràgil que fa un any a causa de les conseqüències causades pel temporal Glòria, que encara són visibles”.  “El Delta és un espai únic, però molt vulnerable, que requereix el compromís decidit de totes les administracions”, ha conclòs Domínguez.

Tags: CatalunyaCiutadansDelta de l'EbreEspanyaFrancisco DomínguezMedi AmbientPolíticaTerres de l'Ebre

Anunci

Related Posts

La Cambra de Comerç de Tortosa avisa sobre la manca de manteniment de l’AP-7
Actualitat

La Cambra de Comerç de Tortosa avisa sobre la manca de manteniment de l’AP-7

fa 9 hores
Tarragona també troba ‘insuficient’ la nova connexió ferroviària amb l’Ebre i València
Actualitat

Els accidents ferroviaris d’Adamuz i Gelida posen en evidència la falta de manteniment de la xarxa

fa 9 hores
Quins drets laborals tinc si no puc arribar a la feina per l’aturada ferroviària?
Actualitat

Quins drets laborals tinc si no puc arribar a la feina per l’aturada ferroviària?

fa 9 hores
ERC d’Amposta porta a debat la transparència sobre les dietes dels alcaldes
Actualitat

ERC d’Amposta porta a debat la transparència sobre les dietes dels alcaldes

fa 9 hores
L’Ajuntament d’Amposta invertirà 881.000 euros en la millora d’instal·lacions esportives
Actualitat

L’Ajuntament d’Amposta invertirà 881.000 euros en la millora d’instal·lacions esportives

fa 9 hores
Tortosa lidera una candidatura internacional perquè les fortificacions siguen Patrimoni Mundial
Actualitat

Tortosa lidera una candidatura internacional perquè les fortificacions siguen Patrimoni Mundial

fa 1 dia
Trens Dignes alerta del col·lapse ferroviari a les Terres de l’Ebre
Actualitat

Trens Dignes alerta del col·lapse ferroviari a les Terres de l’Ebre

fa 1 dia
El Parlament Europeu frena l’acord amb Mercosur i l’envia al TJUE
Actualitat

El Parlament Europeu frena l’acord amb Mercosur i l’envia al TJUE

fa 1 dia
La pagesia ebrenca alça la veu contra la regressió del delta i els tractats comercials
Actualitat

La pagesia ebrenca alça la veu contra la regressió del delta i els tractats comercials

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • La Cambra de Comerç de Tortosa avisa sobre la manca de manteniment de l’AP-7
  • Els accidents ferroviaris d’Adamuz i Gelida posen en evidència la falta de manteniment de la xarxa
  • Quins drets laborals tinc si no puc arribar a la feina per l’aturada ferroviària?

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ