• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tortosa reobre el Felip Pedrell amb una oferta de teatre, música i cinema

per Redacció
24 de novembre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El Teatre Auditori Felip Pedrell tornarà a obrir les portes este dissabte, 28 de novembre, després de mesos d’inactivitat per les mesures per evitar la propagació de coronavirus. “Durant tota la pandèmia hem sigut una de les administracions públiques que més suport hem adreçat a la cultura”, ha reivindicat durant la presentació el tinent d’alcalde i regidor de Cultura, Enric Roig. L’obertura de les instal·lacions es fa amb la capacitat de la platea limitada al 50%, i amb la ventilació i la neteja necessàries. De la mateixa manera, Roig ha explicat que els horaris estan pensats perquè tothom puga arribar a casa abans de l’hora fixada pel confinament nocturn obligatori de les 22 hores. Totes les entrades s’hauran d’adquirir amb antel·lació de manera telemàtica, a través de la web www.teatreauditoritortosa.cat. Per a les persones que no ho puguen comprar des de casa, la taquilla de l’auditori estarà oberta els dimecres i dijous, de 12 a 13.30 h, per assistir els espectadors perquè puguen adquirir l’entrada per la via telemàtica. 

La programació que ara arranca s’allargarà fins al final del desembre. Inclou actuacions de música, de teatre i projeccions cinematogràfiques. La primera proposta s’emmarca en els actes de commemoració de l’any Beethoven, amb un recital en format de trio, dissabte 28 de novembre, organitzat conjuntament amb les Joventuts Musicals de Tortosa. El 19 de desembre hi haurà un altre concert de sonates de Beethoven, a càrrec d’una formació liderada pel músic local Xavi Torres. Dins de l’apartat musical també hi haurà la tradicional representació de ‘Lo Misteri de Nadal’ (26 de desembre), a càrrec dels Quicos; l’espectacle de música i dansa a càrrec d’Enric Panisello, Mar Grifoll i Montse Guinovart (11 de desembre) o un concert de nadales a càrrec del Cor Flumine (20 de desembre) al recinte del Museu. 

Anunci

Pel que fa al teatre, el 4 de desembre tindrà lloc la representació de ‘La lleugeresa i altres cançons’, de la companyia Teatre Nu, que esdevé un homenatge a la professió d’infermeria. Posteriorment es podrà veure ‘El jardí de les malícies’, un cabaret de poesia eròtic divertit i gamberro, a càrrec de Teatre al Detall (12 de desembre), i ‘Veus que no veus’, l’espectacle de clown per a adults a càrrec de la pallassa Pepa Plana (18 de desembre). En l’apartat de teatre familiar, diumenge 13 al matí tindrà lloc la representació de ‘Llepafils’, de Teatre al Detall. 

La programació es completa amb tres projeccions del Documental del Mes (els dies 29 de novembre, i 16 i 20 de desembre) i de dos pel·lícules del Cicle Gaudí: ‘¿Puedes oírme?Jaume Plensa’ (10 de desembre) i ‘Las niñas’ (17 de desembre).  Les entrades per als espectacles de teatre i música tenen un preu de 10 euros; el de teatre infantil i el Cicle Gaudí, 3 euros. El Documental del Mes, i els concerts de nadales i de la formació d’Enric Panisello, tenen entrada gratuïta però també cal reservar l’entrada telemàticament. 

Tags: Baix EbreCinemaCircCulturaEnric RoigMúsicaTeatreTeatre Auditori Felip PedrellTortosa

Anunci

Related Posts

L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns
Actualitat

L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns

fa 7 hores
Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes
Actualitat

Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes

fa 7 hores
Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026
Actualitat

Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026

fa 7 hores
La Diputació referma el seu suport als municipis afectats pels aiguats
Actualitat

La Diputació referma el seu suport als municipis afectats pels aiguats

fa 8 hores
El PP reclama destinar el ‘superàvit’ de l’ACA a ajudes directes pels aiguats
Actualitat

El PP reclama destinar el ‘superàvit’ de l’ACA a ajudes directes pels aiguats

fa 8 hores
Romero referma el suport econòmic del Govern als afectats pels aiguats
Actualitat

Romero referma el suport econòmic del Govern als afectats pels aiguats

fa 1 dia
L’accés a la Foradada està tancat per l’alt risc de despreniments
Actualitat

L’accés a la Foradada està tancat per l’alt risc de despreniments

fa 1 dia
Les màquines comencen a treballar per treure sediments del barranc de la Galera
Actualitat

Les màquines comencen a treballar per treure sediments del barranc de la Galera

fa 1 dia
Els Bombers concentren les tasques de recuperació a Alcanar
Actualitat

Els Bombers concentren les tasques de recuperació a Alcanar

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns
  • Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes
  • Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ