• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Joaquim Miralles: ‘En tota la pandèmia, a Arnes hem tingut un únic positiu’

per Gustau Moreno
26 de novembre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcalde d’Arnes, Joaquim Miralles, ha atribuït al bon comportament de la població i a l’aplicació de les mesures de prevenció el fet que este municipi de la Terra Alta només haja tingut un cas positiu de coronavirus des de l’inici de la pandèmia. Miralles ha assenyalat que Arnes és un municipi turístic, que durant l’estiu triplica els habitants. Per això celebren, dins de la prudència, no haver tingut més positius de covid-19. “És veritat que en tota la pandèmia hen tingut un cas positiu en tot el municipi. És una cosa que sorprèn a la gent del poble i al mateix consistori, perquè som un poble molt turístic, que en temporada d’estiu passem a ser 1.500 persones el 15 d’agost, per dir una data”, ha assenyalat l’alcalde. “Estem més que contents i ho vivim des de la prudència, perquè hem de continuar complint les normes que es van dictant i aplicar els consells que ens donen des de la Generaltat. Som una població bastant envellida, i qualsevol brot de covid-19 el que suposaria és haver de lamentar baixes de població”, ha afegit Miralles.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Miralles ha detallat els diversos projectes que volen tirar endavant durant els propers mesos, com una sala de vetlles, les obres del carrer Aragó o la renovació de l’enllumenat públic amb tecnologia LED. També ha destacat l’arribada de la fibra òptica, imprescindible perquè Arnes siga més atractiu per anar-hi a viure i frenar el despoblament. “Estem esperançats i ja comencem a veure resultats”, ha afirmat l’alcalde. Així, Miralles ha afegit que, arran de la pandèmia, un parell de famílies han anat a viure a Arnes i fan teletreball. Miralles també ha explicat que, amb el suport de la Generalitat, volen facilitar la rehabilitació de cases en desús, perquè els joves del municipi o gent d’altres llocs puguen viure en pobles com Arnes.

Anunci

L’alcalde també creu que Arnes guanyarà més turistes, després del boom que els pobles de la Terra Alta van registrar durant l’estiu de la pandèmia. Amb tot, Miralles ha remarcat que caldrà incrementar les campanyes de vigilància i conscienciació, per evitar actituds incíviques com l’abandonament de brossa en espais naturals com els Estrets o el Toll del Vidre.

Massificació eòlica i Parc Natural dels Ports

L’Ajuntament d’Arnes ha aprovat en l’últim ple, per unanimitat, un acord per rebutjar l’arribada de projectes eòlics al municipi. Miralles ha afirmat que la Terra Alta és una comarca massificada, i que cada ajuntament ha de poder dir si vol o no vol projectes al seu terme. Quant a la possible ampliació del Parc Natural dels Ports per blindar la comarca davant l’allau de nous projectes, Miralles ha dit que podria ser un bon instrument. Però també ha advertit que caldrien més recursos i canvis en la gestió i administració del Parc Natural dels Ports, si s’ha de plantejar una ampliació.

Tags: ArnesCoronavirusEnergia eòlicaFibra òpticaJoaquim MirallesJunts per CatalunyaMedi AmbientParc Natural dels PortsPolíticaProtagonistesSocietatTerra Alta

Anunci

Related Posts

L’Estat espanyol adjudica 242,8 MEUR a dos projectes d’hidrogen verd a Ascó i a la Pobla de Mafumet
Actualitat

L’Estat espanyol adjudica 242,8 MEUR a dos projectes d’hidrogen verd a Ascó i a la Pobla de Mafumet

fa 2 dies
Salut desplega el nou programa de cribratge de càncer de coll uterí a l’Ebre
Actualitat

Salut desplega el nou programa de cribratge de càncer de coll uterí a l’Ebre

fa 2 dies
Els camps ebrencs seran l’escenari d’un estudi pioner al món per quantificar les pèrdues d’aliments
Actualitat

Els camps ebrencs seran l’escenari d’un estudi pioner al món per quantificar les pèrdues d’aliments

fa 2 dies
Soler celebra una dècada de ‘transformació imparable’ a Deltebre
Actualitat

Soler celebra una dècada de ‘transformació imparable’ a Deltebre

fa 2 dies
L’alcalde de Roquetes fa un balanç positiu de la gestió del govern municipal, en l’equador del mandat
Actualitat

L’alcalde de Roquetes fa un balanç positiu de la gestió del govern municipal, en l’equador del mandat

fa 2 dies
L’HTVC, capdavanter en el transplantament de còrnia selectiu
Actualitat

L’HTVC, capdavanter en el transplantament de còrnia selectiu

fa 2 dies
Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció
Actualitat

Educació defensa que la nova direcció del Dertosa és decisió d’Inspecció

fa 3 dies
El servei d’urologia a HTVC recuperarà la normalitat el 15 de juny
Actualitat

El servei d’urologia a HTVC recuperarà la normalitat el 15 de juny

fa 3 dies
L’alcalde de Santa Bàrbara lamenta ‘haver de donar explicacions’ per qüestions ambientals d’altres municipis
Actualitat

L’alcalde de Santa Bàrbara lamenta ‘haver de donar explicacions’ per qüestions ambientals d’altres municipis

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
  • ‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
  • ‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ