• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Diàleg

‘Un polígon industrial per al segle XXI’, per Carlos Bel

per Opinió
26 de novembre de 2020
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
‘Un polígon industrial per al segle XXI’, per Carlos Bel

Carlos Bel.

El polígon industrial Les Molines de Deltebre va nàixer amb la intenció de convertir-se en dinamitzador del territori i generador de riquesa, on algunes empreses ja consolidades o de nova implantació van decidir traslladar-se o obri-hi el seu negoci per gaudir de les infraestructures i serveis que pot aportar un polígon industrial.

Veritablement es va fer un esforç, encara que no fos en les millors condicions ja que, des del primer dia, el polígon només disposa d’un punt d’entrada i sortida i el fet de no tenir una sortida suposa un problema de circulació, principalment de vehicles de gran tonatge, ja que els fa impossible l’entrada al polígon.

Anunci

Aquesta ha sigut una reivindicació feta per les empreses des de sempre i a més, des de fa un temps, s’hi ha afegit el problema de l’aparcament. Això comporta veure a diari, i des de primera hora del matí, cotxes estacionats en doble fila, dalt de la vorera, davant d’un gual, entre altres. Aquest fet els dificulta desenvolupar la seva activat econòmica amb comoditat i els resta possibilitats i competitivitat.

S’entén que la política té sentit si és útil per donar resposta a les necessitats de la ciutadania i, en la mesura que se sigui capaç, crear instruments útils. En aquest cas hi ha solucions factibles, només falta voluntat política.

El futur dels polígons industrials passa per ser capaços de subministrar serveis en condicions òptimes, estar preparats per a la revolució tecnològica i ser sostenibles mediambientalment i econòmicament per encaminar el teixit industrial per als reptes de present i futur. A Deltebre no ens podem permetre quedar-nos enrederits; necessitem un polígon encarat cap al futur.

S’ha de tenir un peu en el present per donar respostes al dia a dia de la gent i un altre en el futur, marcant l’horitzó que volem, però en les dos premisses, sempre en paral·lel cap a un projecte més pròsper. I a Deltebre amb un polígon industrial amb aquestes condicions no anem ben encaminats.

*CARLOS BEL és regidor i portaveu adjunt d’ERC-Més Deltebre.

Tags: Baix EbreCarlos BelDeltebreEconomiaERCERC-Més DeltebreOpinióPolígon industrial Les MolinesPolítica

Anunci

Related Posts

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
Diàleg

‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler

fa 23 hores
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Diàleg

‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’

fa 23 hores
‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló
Diàleg

‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

fa 23 hores
‘El despoblament rural’, el nou llibre d’Anton Monner amb les claus per revertir la situació
Diàleg

‘La màfia de la democràcia’, per Anton Monner

fa 24 hores
‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil
Diàleg

‘El tren com a injustícia a les Terres de l’Ebre’, per Daniel Gil

fa 3 dies
Gellida alerta l’independentisme d’un possible pacte PP-Vox: ‘Quant pitjor, pitjor’
Diàleg

‘La foscor d’Europa’, per Jesús Gellida

fa 1 setmana
‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner
Diàleg

‘Les obres d’art de Sixena, un nou exemple de catalanofòbia’ per Anton Monner

fa 1 setmana
Matemàtiques recreatives dominicals (87)
Diàleg

Matemàtiques recreatives dominicals (87)

fa 1 setmana
‘Si vis pacem, para bellum – Si vols la pau, preparat per a la guerra’, per Diana Valimanya
Diàleg

‘Sota l’ombra d’un aerogenerador: quan les ovelles ens interpel·len’, per Diana Valimanya

fa 1 setmana
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Electricitat de km0 amb Riegos y Fuerza del Ebro: la central elèctrica de Tortosa (I)’, per Fernando Jaime Soler
  • ‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
  • ‘Des de la més profunda decepció’, per Miquel Castelló

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ