• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Miralles avança que Junts apel·larà al vot útil per confirmar l’efecte Laura Borràs el 14-F

per Gustau Moreno
25 de gener de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcalde d’Arnes i cap comarcal de Junts a la Terra Alta, Joaquim Miralles, ha afirmat este dilluns que si finalment hi ha eleccions el 14 de febrer cal mobilitzar la ciutadania i garantir la participació amb les màximes garanties sanitàries. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Miralles ha remarcat que hagués estat millor ajornar les eleccions fins al 30 de maig, com volien la majoria de forces polítiques; però ha donat per fet que caldrà anar a les urnes i apel·lar al vot útil. “El que hem de fer és mobilitzar el màxim de gent possible i apel·lar al vot útil de la gent que estem al seu costat i per garantir una Catalunya millor”, ha remarcat.

Miralles ha afegit que no els preocupa un possible ‘efecte Illa’, que puga fer que el PSC guanye les eleccions. De fet, confia més en què l’efecte Laura Borràs face guanyar el bloc independentista, i que la candidata de Junts serà la primera presidenta de la Generalitat. “Jo espero que sí. Laura Borràs és una persona que enlluerna, molt preparada i molt propera. Una persona que entèn i valora el territori, i la gent això ho veu. Estem convençuts que si sabem transmetre el seu missatge, i el missatge del president Puigdemont, a tota la ciutadania de Catalunya, el 14 de febrer si hi ha eleccions serem capaços d’omplir les urnes de vots que portaran Laura Borràs a ser la primera presidenta de la Generalitat”, ha afirmat Miralles.

Anunci

De cara a la campanya, el cap de Junts a la Terra Alta ha explicat que intentaran fer el màxim d’actes possibles, però telemàticament. “Actes presencials es podran fer molt pocs”, ha matisat, tot assenyalant que els que se’n facen hauran de garantir les màximes mesures de protecció i seguretat per evitar contagis. Finalment, quant al dia de les eleccions, l’alcalde d’Arnes considera que anar a votar al seu municipi serà molt més segur que en les grans ciutats. “Garantirem que la gent puga anar a votar, i que ho farà de la manera més segura possible, tot i que no deixarem de viure amb recel. Però hem de garantir que el 100% de la ciutadania puga anar a exercir el seu dret a vot”, ha conclòs.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: ArnesCatalunyaEleccionsJoaquim MirallesJunts per CatalunyaLaura BorràsPolíticaTerra AltaTerres de l'Ebre

Anunci

Related Posts

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
Actualitat

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025

fa 1 dia
El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta
Actualitat

El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

fa 1 dia
Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta
Actualitat

Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta

fa 1 dia
La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia
Actualitat

La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia

fa 2 dies
Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals
Actualitat

Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals

fa 2 dies
Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA
Actualitat

Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA

fa 2 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

El Sopar de Lletres d’Onada Edicions homenatja el professor Manel Ollé

fa 2 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

AnimaNaturalis denuncia els bous de les Festes de l’Ermita de l’Aldea per participació de menors i manca de supervisió

fa 3 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

Connectem Ascó, el nou punt de referència d’atenció i orientació per al teixit empresarial

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els grans incendis forestals i el despoblament rural
  • El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
  • El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ