• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Viña acusa el PSC de ‘banalitzar’ les consultes i reprimir alcaldes d’ERC per l’1-O

per Gustau Moreno
18 de febrer de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

“Estan imputant els nostres alcaldes i reprenentants per haver fet una consulta, i parlo de Paco Gas que ja té data de judici. Per tant, jo demanaria no frivolitzar i posar les coses en la seua mesura”. Així ha rebutjat la presidenta d’Esquerra a Tortosa, Maria Jesús Viña, que el PSC reclame als republicans la convocatòria d’una consulta a les Terres de l’Ebre per decidir entre el projecte d’ampliació de l’hospital Verge de la Cinta o la construcció d’un nou hospital al territori. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Viña ha afirmat que és “increïble, com a mínim,” que el socialista Manel de la Vega haja fet esta proposta, i ha acusat el PSC de “banalitzar” les consultes, tot acusant-los de reprimir el referèndum de l’1 d’Octubre. A més a més, Viña ha citat la polèmica per l’empresonament de Pedro Hasél. “Tenen una fiscalia que està tancant rapers a la presó per llibertat d’expressió, i estan utilitzant estos termes i esta banalització del que és la democràcia”, ha recordat.

En concret, dimecres, també durant una entrevista a Canal 21 E·bre, De la Vega va desafiar els republicans a convocar una consulta sobre l’hospital, després que la mateixa Viña valorés els resultats del 14-F com un aval al projecte d’ampliació i reforma del Verge de la Cinta, que Esquerra ha defensat durant la campanya electoral. La diputada electa d’Esquerra ha reiterat que, amb la victòria a les quatre comarques de l’Ebre, se senten avalats en relació a tots els projectes i propostes que han fet al territori. “Per favor, no frivolitzem, que ERC tenim imputats l’alcalde de Móra la Nova, a l’alcalde de la Ràpita, al primer tinent d’alcalde de la Ràpita, a l’alcalde de Roquetes i a Lluís Salvadó per haver organitzat un referèndum, per haver permès que la gent votés. Per tant, mesurem les paraules quan estem parlant de segons quins temes”, ha demanat Viña.

Anunci

De la Vega (PSC): ‘Si són tan valents, que facen una consulta a l’Ebre sobre l’hospital’

D’altra banda, Viña ha celebrat que la Generalitat haja adjudicat la retirada del monument franquista de Tortosa. La presidenta local d’Esquerra ha recordat que els republicans sempre han apostat per la retirada, i que ara és més necessària per l’ascens de l’extrema dreta. Viña ha negat que celebrar la consulta del 2016 fos un error, però ha assumit que potser calia més pedagogia sobre el significat del monument. “Jo crec que s’hagués hagut de fer una feina prèvia, que potser ara sí que s’està fent, de poder dir què era aquest monument, i què és el que representa”, ha remarcat la regidora tortosina. “A bou passat, es poden traure moltes conclusions, però hem estat treballant perquè vagi a terra i al final hi anirà”, ha conclòs.

Finalment, en clau nacional, Viña ha afirmat que cal constituir ràpidament un govern fort, encapçalat per Esquerra. La diputada electa aposta per un govern ampli dels republicans amb Junts, la CUP i els comuns: “Penso que un govern fort d’Esquerra pot tirar endavant, i que portarà a terme polítiques d’esquerres, però a més a més sense perdre de vista l’últim horitzó que tenim. El mes que ve farem 90 anys i sempre hem tingut un objectiu: la soberania i la República Catalana. Hem de continuar-hi treballant, però gestionant-hi la situació en què estem ara. I crec que un govern d’ERC, prou fort i contundent, això ho garanteix”.

Tags: 14-FCatalunyaEl futur de l'HTVCEleccionsERCEspanyaManel de la VegaMaria Jesús ViñaPolíticaPSCTerres de l'EbreTortosa

Anunci

Related Posts

Tortosa reordenarà l’avinguda Felip Pedrell entre el mercat i l’antic club de rem
Actualitat

Tortosa reordenarà l’avinguda Felip Pedrell entre el mercat i l’antic club de rem

fa 18 hores
Un error de localització va deixar Roquetes inicialment fora dels ajuts pels aiguats
Actualitat

Un error de localització va deixar Roquetes inicialment fora dels ajuts pels aiguats

fa 18 hores
Els clavells rojos i blancs continuen sent els més escollits per Tots Sants
Actualitat

Els clavells rojos i blancs continuen sent els més escollits per Tots Sants

fa 18 hores
Els pastissers preveuen una bona venda de panellets durant tot el cap setmana
Actualitat

Els pastissers preveuen una bona venda de panellets durant tot el cap setmana

fa 18 hores
ERC vol que el Govern presenti un estudi dels edificis que s’haurien d’expropiar en zones inundables de l’Ebre
Actualitat

ERC vol que el Govern presenti un estudi dels edificis que s’haurien d’expropiar en zones inundables de l’Ebre

fa 19 hores
La recreació històrica del Setge de Tortosa estrena visita guiada nocturna i sopar de germanor
Actualitat

La recreació històrica del Setge de Tortosa estrena visita guiada nocturna i sopar de germanor

fa 22 hores
Jordan denuncia que el problema amb els semàfors del centre de la ciutat és herència del govern de Roigé
Actualitat

Jordan denuncia que el problema amb els semàfors del centre de la ciutat és herència del govern de Roigé

fa 2 dies
Campanya de l’arròs al Delta marcada per la baixada de preus per l’elevada competència en altres zones d’Europa
Actualitat

Campanya de l’arròs al Delta marcada per la baixada de preus per l’elevada competència en altres zones d’Europa

fa 2 dies
Reverté vol diàleg per millorar ‘la qualitat de vida’ dels rapitencs que viuen a Alcanar-Platja
Actualitat

Reverté vol diàleg per millorar ‘la qualitat de vida’ dels rapitencs que viuen a Alcanar-Platja

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Tortosa reordenarà l’avinguda Felip Pedrell entre el mercat i l’antic club de rem
  • Un error de localització va deixar Roquetes inicialment fora dels ajuts pels aiguats
  • Els clavells rojos i blancs continuen sent els més escollits per Tots Sants

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ