• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Piñol (UP) reclama a Salut que també prioritze la vacunació de pagesos i ramaders

per Gustau Moreno
15 de març de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El coordinador de la Unió de Pagesos (UP) a les Terres de l’Ebre, Miquel Piñol, ha reclamat este dilluns al Departament de Salut que es prioritze la vacunació de pagesos i ramaders, com ha fet amb altres col·lectius de treballadors essencials. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Piñol ha recordat que durant el confinament i bona part de la pandèmia del coronavirus tothom ha vist la importància del sector primari. “La gent vam veure que al començament de la pandèmia sí que estava al costat nostre, quan vam veure que érem un sector essencial, i que no podem estar sense pagesos ni ramaders, perquè no tindríem aliments a taula. Però quan això ha passat, ens han deixat de costat. Estem demanant que, ara que començaran les campanyes de recollida de la fruita, no tenim vacunes per als treballadors ni per als pagesos ni ramaders”, ha lamentat.

“Si som un sector essencial, també hem de tindre preferència”, ha afegit Piñol. “En un mes començarà la cirera, i estarem com l’any passat, amb molta gent als camps i als magatzems treballant, on les distàncies de seguretat moltes vegades són complicades de mantindre, i amb gent nova que acudirà als pobles. Esta gent, si vingués vacunada, donaria tranquil·litat als pobles petits, on acudirà molta gent com als grans magatzems on estaran treballant”, ha remarcat el coordinador d’UP a l’Ebre.

Anunci

A banda d’això, Piñol ha reclamat la derogació de l’actual decret d’energies renovables, així com un altra planificació per evitar la massificació de projectes eòlics i fotovoltaics en llocs com la Terra Alta i la Ribera d’Ebre. Segons ha dit, el que ara està passant a la Terra Alta, més que una nova massificació, és “un disbarat”. De fet, el rebuig a l’actual model d’implantació de les energies renovables és un dels punts del programa d’UP a les eleccions agràries del 25 i 26 de març. Per primera vegada, es podrà votar telemàticament i en quatre punts per fer el vot presencial assistit en cada comarca. Piñol ha donat un vot de confiança al nou sistema.

Finalment, Piñol ha repassat altres punts del programa de la Unió de Pagesos a les eleccions agràries, com ara l’oposició al pla de protecció del Delta que ha presentat el govern de l’Estat. De fet, ha dit que el sindicat presentarà les seues pròpies al·legacions, tot i que està d’acord amb les de la Taula de Consens pel Delta.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: AgriculturaCoronavirusMiquel PiñolPagesosRibera d'EbreSalutSocietatTerra AltaTerres de l'EbreUP

Anunci

Related Posts

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
Actualitat

El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025

fa 1 dia
El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta
Actualitat

El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

fa 1 dia
Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta
Actualitat

Confirmen assentaments de l’edat del ferro al jaciment arqueològic de l’Antic d’Amposta

fa 1 dia
La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia
Actualitat

La comunitat energètica Cambra Ebre rep una subvenció de més de mig milió d’euros que permetrà acumular energia

fa 2 dies
Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals
Actualitat

Un estudi constata que la central nuclear d’Ascó retorna a l’Ebre l’aigua amb una temperatura que supera els límits legals

fa 2 dies
Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA
Actualitat

Submergeixen a les badies del Delta les primeres 150.000 llavors d’ostra tractades per l’IRTA

fa 2 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

El Sopar de Lletres d’Onada Edicions homenatja el professor Manel Ollé

fa 2 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

AnimaNaturalis denuncia els bous de les Festes de l’Ermita de l’Aldea per participació de menors i manca de supervisió

fa 3 dies
Notícies Terres de l'Ebre
Actualitat

Connectem Ascó, el nou punt de referència d’atenció i orientació per al teixit empresarial

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Els grans incendis forestals i el despoblament rural
  • El reconegut actor tortosí Pere Ponce serà el pregoner de les festes de la Cinta 2025
  • El ple de la Diputació aprova definitivament el projecte de millora de la carretera T-2021 de la Ràpita a Poble Nou del Delta

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ