• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Mercè Miralles, candidata a coordinadora de Junts per Catalunya a Tortosa

per Gustau Moreno
15 de maig de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Mercè Miralles, candidata a coordinadora de Junts per Catalunya a Tortosa

Mercè Miralles, en una imatge d'arxiu. // C21.

L’actual directora dels serveis territorials d’Empresa i Coneixement, Mercè Miralles, és la candidata a coordinadora de Junts per Catalunya a Tortosa. Els eixos de la seua candidatura, que s’ha fet pública este dissabte, passen per “fer de Junts el partit polític líder de Tortosa, referent a nivell ideològic i influent en el context polític local”. També es fixen l’objectiu de “fer que moltes tortosines i tortosins se sumin al projecte de Junts, considerant l’afiliació com a pilar fonamental”. A més, volen que Junts siga més visible als mitjans de comunicació i a les institucions, així com que el partit de Carles Puigdemont siga “decisiu en el futur de la ciutat, el seu desenvolupament i prosperitat social i econòmica”.

Miralles, que és llicenciada en Dret, va exercir d’advocada en el Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT) i als serveis jurídics de l’Ajuntament de Tortosa, on també va ser la cap de Governació, Seguretat i Atenció al Ciutadà. De fet, Miralles també va ser regidora de l’Ajuntament durant uns anys, ja que va ocupar el segon lloc de la candidatura de Ferran Bel (CiU) en les municipals del 2003, però després va deixar la política municipal. A més, Miralles va ser transitòriament la delegada del Govern a les Terres de l’Ebre durant uns mesos, quan Francesc Sancho va deixar el càrrec per presentar-se a les eleccions catalanes del 2003.

Anunci

A banda de Miralles, nascuda a Tortosa el 1962, la candidatura per dirigir Junts a la capital del Baix Ebre està formada per Jordi Marro (1982), com a responsable de Política Municipal; Anna Ribes (1986), com a responsable de Comunicació; Marc Anguera (1991), com a responsable d’Organització, i Ruth Martí, com a adjunta d’Organització.

Junts de les Terres de l’Ebre ha començat a treballar per preparar les eleccions municipals del 2023, i el 12 de maig va acabar el termini perquè la militància puga presentar candidatures per crear les seccions locals de Tortosa, Amposta i Móra d’Ebre, i perquè comencen a buscar candidats i candidates per a les properes eleccions municipals. L’altra candidata a coordinar Junts a Tortosa és Caritat Garcia Celma, que ha incorporat l’exregidor Ramon Cardús en el seu equip.

Junts acorda crear seccions locals a Tortosa, Amposta i Móra per preparar les municipals

Tags: Anna RibesBaix EbreJordi MarroJunts per CatalunyaMarc AngueraMercè MirallesPolíticaRuth MartíTortosa

Anunci

Related Posts

Tortosa confirma una segona mort entre els contagiats de covid-19 de l’hospital de Jesús
Actualitat

Jordan defensa uns comptes de les societats sanitàries equilibrats i sostenibles

fa 4 hores
Junts per Tortosa acusa el govern municipal de maquillar els comptes de les societats sanitàries
Actualitat

Junts per Tortosa acusa el govern municipal de maquillar els comptes de les societats sanitàries

fa 4 hores
Transformació urbana i cultura centren el pressupost de Roquetes més alt i expansiu de la seva història
Actualitat

Transformació urbana i cultura centren el pressupost de Roquetes més alt i expansiu de la seva història

fa 5 hores
La Cala Gestió ven la residència municipal de l’Ametlla de Mar a L’Onada
Actualitat

La Cala Gestió ven la residència municipal de l’Ametlla de Mar a L’Onada

fa 5 hores
L’Aldea transforma un edifici històric en centre cultural
Actualitat

L’Aldea transforma un edifici històric en centre cultural

fa 5 hores
La URV i el Pere Mata proven la realitat virtual per millorar els TCA
Actualitat

La URV i el Pere Mata proven la realitat virtual per millorar els TCA

fa 5 hores
Tortosa millora l’asfaltat i l’enllumenat del polígon Baix Ebre
Actualitat

Tortosa millora l’asfaltat i l’enllumenat del polígon Baix Ebre

fa 1 dia
Kronospan Tortosa ja té a la seua coberta el parc solar en teulada més gran de Catalunya
Actualitat

La CUP reclama més control públic sobre les emissions de Kronospan a Tortosa

fa 1 dia
DeltaGestió s’enlaira amb la constitució operativa de la mancomunitat
Actualitat

DeltaGestió s’enlaira amb la constitució operativa de la mancomunitat

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Jordan defensa uns comptes de les societats sanitàries equilibrats i sostenibles
  • Junts per Tortosa acusa el govern municipal de maquillar els comptes de les societats sanitàries
  • Transformació urbana i cultura centren el pressupost de Roquetes més alt i expansiu de la seva història

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ