• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Paladella, sobre la política eòlica del nou govern: ‘Serà la de la CUP o la de Junts?’

El PSC també denuncia que la fibra òptica no arriba a les indústries del moble de la Sénia

per Redacció
19 de maig de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El diputat del PSC i alcalde de Batea, Joaquim Paladella, ha valorat aquest dimecres l’acord de govern entre ERC i Junts. Paladella ha afirmat que el PSC farà una oposició constructiva, amb la voluntat de ser útils per la ciutadania i amb mà estesa al govern, però també ha assegurat que també seran contundents.

En aquest sentit, Paladella ha advertit que hi ha contradiccions amb allò que ERC va pactar amb la CUP en matèria eòlica, amb una moratòria de nous projectes i la derogació del decret de renovables, i allò que defensa Junts. Després que el pacte entre ERC i Junts incloga una revisió del decret de renovables, el diputat socialista ha demanat aclariments. “Aquí hi ha contradiccions clares, des del primer dia, que hauran d’explicar la CUP, Junts i ERC, perquè el que és evident és que necessitem certeses”, ha reclamat l’alcalde de Batea referint-se al nou govern català. “Quina posició prendran, la de la CUP o la de Junts per Catalunya?”, s’ha preguntat Paladella.

Anunci

A banda, Paladella ha explicat que el PSC ha registrat al Parlament un proposta de resolució que insta a la Generalitat a fer les gestions i actuacions necessàries de forma urgent per tal que el desplegament de la fibra òptica arribi als polígons industrials i a les zones industrials de la Sénia. El diputat ha remarcat que la indústria del moble de la Sénia és capdavantera a tot Catalunya, i que per continuar-ho sent necessita la fibra òptica.

De fet, Paladella afirma que l’arribada de la fibra òptica és una demanda generalitzada als polígons industrials de les Terres de l’Ebre. En aquest sentit, Paladella ha dit que també han presentat preguntes per saber en quin estat es troba el desplegament de la fibra òptica a les quatre comarques de l’Ebre. 

Tags: BateaCatalunyaCUPEnergia eòlicaERCJoaquim PaladellaJunts per CatalunyaLa SéniaMontsiàPolíticaPSCTerra AltaUPTA

Anunci

Related Posts

El Govern impulsa una guia pionera per protegir els treballadors davant fenòmens climàtics extrems
Actualitat

El Govern impulsa una guia pionera per protegir els treballadors davant fenòmens climàtics extrems

fa 17 minuts
Junts per Tortosa inicia una campanya de barris per escoltar el veïnat i recollir propostes
Actualitat

Junts per Tortosa inicia una campanya de barris per escoltar el veïnat i recollir propostes

fa 21 minuts
El Corembe vol recaptar fons per costejar la batalla judicial per salvar el monument
Actualitat

COREMBE defensa reinterpretar el monument franquista de l’Ebre i discrepa de la proposta de retirada de la CUP

fa 24 minuts
Les obres de la carretera del Poble Nou mantindran restriccions mínimes fins a la tardor per no afectar la campanya de l’arròs
Actualitat

Les obres de la carretera del Poble Nou mantindran restriccions mínimes fins a la tardor per no afectar la campanya de l’arròs

fa 18 hores
Els nyaps urbanístics tortosins
Actualitat

Tortosa tanca el 2025 amb superàvit de 4,3 milions i activa ajuts contra el risc d’exclusió residencial

fa 18 hores
Expoebre 2026 celebrarà 80 anys amb més espais, gastronomia i música a Tortosa
Actualitat

Expoebre 2026 celebrarà 80 anys amb més espais, gastronomia i música a Tortosa

fa 18 hores
Tortosa confirma una segona mort entre els contagiats de covid-19 de l’hospital de Jesús
Actualitat

L’Hospital de Jesús reforça la detecció del delirium, un trastorn sovint invisible en pacients hospitalitzats

fa 18 hores
El festival Toca’m omplirà Tortosa de pianos i música amb una vintena de concerts en la seua cinquena edició
Actualitat

El festival Toca’m omplirà Tortosa de pianos i música amb una vintena de concerts en la seua cinquena edició

fa 18 hores
ESARDI Amposta rep una beca internacional de Kronospan per impulsar un laboratori creatiu innovador
Actualitat

ESARDI Amposta rep una beca internacional de Kronospan per impulsar un laboratori creatiu innovador

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Govern impulsa una guia pionera per protegir els treballadors davant fenòmens climàtics extrems
  • Junts per Tortosa inicia una campanya de barris per escoltar el veïnat i recollir propostes
  • COREMBE defensa reinterpretar el monument franquista de l’Ebre i discrepa de la proposta de retirada de la CUP

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ