• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tortosa estrena la nova font del parc dissabte, amb motiu del pregó de la Cinta

per Redacció
27 d'agost de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha anunciat la propera posada en funcionament de la nova font del parc municipal Teodor González, este dissabte, tot coincidint amb la lectura del pregó i proclamació de pubilles i pubilletes de les Festes de la Cinta 2021. Roigé ha visitat este divendres al matí els treballs, acompanyada del regidor de Serveis, Domingo Tomàs. “Posem en funcionament l’antiga font de la plaça de l’Ajuntament al seu nou lloc, al bell mig del parc, en un espai destacat que hem envoltat de flors perquè llueixi encara més i esdevingui un nou espai turístic”, ha dit Roigé.

A més a més, l’alcaldessa ha reivindicat la instal·lació de la font al parc Teodor González, en el marc d’una “reforma integral” que l’Ajuntament està duent a terme per dinamitzar el parc. I és que, al marge de les actuacions ja dutes a terme, com la renovació del drenatge, la reposició del sauló o la renovació dels parcs infantils, entre altres, ara s’hi suma la nova font. Així, Roigé també ha recordat que “la reforma integral preveu 225.000 euros per ampliar l’arbrat i la jardineria al parc, per tal de potenciar-lo encara més com un espai verd de referència a la nostra ciutat”. I és que la voluntat de l’equip de govern és la de treballar per una ciutat més amable per les persones, pensant en les famílies, amb espais verds destacats que convidin tothom a passejar i gaudir-ne i puguin esdevenir nous espais turístics.

Anunci

Segons l’Ajuntament, Aigües de Tortosa s’ha encarregat de la instal·lació hidràulica que permet funcionar els brolladors. En este sentit, hi ha un doble circuit hidràulic: el primer, encarregat de fer anar el brollador central i, l’altre, els brolladors laterals. A més, hi ha instal·lades dos bombes submergibles independents i un sistema de filtració i de desinfecció de l’aigua, que actuarà de manera contínua. L’actuació s’ha complementat amb una nova zona enjardinada que envolta la font.

Tags: Cinta 2021Domingo TomàsMedi AmbientMeritxell RoigéTortosaUrbanisme

Anunci

Related Posts

L’Ametlla de Mar redueix el seu deute a la meitat i s’allibera del control d’Hisenda
Actualitat

L’Ametlla de Mar redueix el seu deute a la meitat i s’allibera del control d’Hisenda

fa 18 hores
Comunicat d’entitats i organitzacions de la Terra Alta i el Matarranya sobre la crisi del covid-19
Actualitat

Carles Luz preveu l’anunci del projecte de la variant de l’N-420 a Gandesa abans de finals d’any

fa 18 hores
Principi d’acord per rehabilitar i adequar el teatre de la Societat Unió Gandesana
Actualitat

La cessió del teatre de la Societat Unió Gandesana a l’Ajuntament de Gandesa, en punt mort

fa 18 hores
La Ràpita presenta a la COP24 del Caire el seu model de descarbonització i economia blava per a la Badia dels Alfacs
Actualitat

La Ràpita presenta a la COP24 del Caire el seu model de descarbonització i economia blava per a la Badia dels Alfacs

fa 18 hores
El Parc Natural dels Ports reforça la protecció del Faig Pare
Actualitat

El Parc Natural dels Ports reforça la protecció del Faig Pare

fa 19 hores
El personal de l’Hospital Verge de la Cinta atura les concentracions dels dimarts amb la represa de les obres d’ampliació
Actualitat

El personal de l’Hospital Verge de la Cinta atura les concentracions dels dimarts amb la represa de les obres d’ampliació

fa 19 hores
L’Ajuntament de Tortosa treu a licitació les obres per rehabilitar el fortí de Bonet per més de 328.000 euros 
Actualitat

Tortosa adjudica la rehabilitació del Fortí del Bonet per preservar el patrimoni històric

fa 2 dies
Tortosa encén el Nadal amb una plaça de l’Ajuntament plena de llum
Actualitat

Tortosa encén el Nadal amb una plaça de l’Ajuntament plena de llum

fa 2 dies
Torna la pista de gel de Tortosa, el gran atractiu del Nadal per al comerç local
Actualitat

Torna la pista de gel de Tortosa, el gran atractiu del Nadal per al comerç local

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat
  • L’Ametlla de Mar redueix el seu deute a la meitat i s’allibera del control d’Hisenda
  • Carles Luz preveu l’anunci del projecte de la variant de l’N-420 a Gandesa abans de finals d’any

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ