• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

De la Vega (PSC) dóna per fet que el govern de l’Estat no autoritzarà la MAT de Forestalia

'Este no és el model energètic que volem els socialistes, ni per a Catalunya ni per a Espanya', afirma el primer secretari del PSC a les Terres de l'Ebre

per Gustau Moreno
15 de setembre de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Manel de la Vega considera que el govern espanyol no autoritzarà el projecte de la línia de molt alta tensió (MAT) de Forestalia, entre l’Aragó i l’àrea metropolitana de Barcelona, que afectaria la Terra Alta i la Ribera d’Ebre. El primer secretari del PSC a les Terres de l’Ebre ha fet estes declaracions després de l’última intervenció de la ministra Teresa Ribera al Senat, a pregunta de la republicana Laura Castel Fort, en què la vicepresidenta tercera del govern ha apuntat que els centres d’energies renovables han de fer-se més a prop dels centres de consum, per evitar l’impacte de les línies de transport sobre el territori. “Jo m’imagino que no tindrà viabilitat futura, el projecte de la MAT, perquè no coincideix amb el model energètic del govern d’Espanya”, ha remarcat De la Vega, qui ha recordat que l’executiu del PSOE i Unides Podem està apostant també per les comunitats energètiques.

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, De la Vega ha constatat la falta de model energètic del govern català i de l’anterior govern espanyol del PP. Segons el dirigent socialista, això és el que ha provocat que un macropojecte de renovables de l’Aragó vulga importar energia a Catalunya, amb una MAT que arribaria fins a l’àrea metropolitana. “Catalunya no té model energètic des de fa 10 anys, i no ha fet res important en energies renovables des de fa 10 anys. I este és el problema que ara té Catalunya: hi ha hagut un grup privat que això ho ha vist, que és Forestalia, i han dit que ells portaran l’energia des de l’Aragó fins a Barcelona. Este no és el model energètic que volem els socialistes, ni per a Catalunya ni per a Espanya”, ha conclòs.

Anunci

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: CatalunyaEnergiaForestaliaManel de la VegaMATPolíticaRibera d'EbreTerra AltaTerres de l'Ebre

Anunci

Related Posts

Batea es prepara per rebre 4.000 persones amb el festival Cruïlla DO Terra Alta
Actualitat

Batea confia que les al·legacions permetran modificar el PLATER

fa 10 hores
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa nega que tinga previst deixar l’alcaldia de l’Ampolla a l’octubre

fa 10 hores
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Actualitat

La calor extrema provoca la pèrdua de més de 500.000 quilos de musclo al delta de l’Ebre

fa 10 hores
L’in-FCTA de Bot reivindica la descentralització cultural amb noranta films, nous talents i una secció de cinema immersiu
Actualitat

L’in-FCTA de Bot reivindica la descentralització cultural amb noranta films, nous talents i una secció de cinema immersiu

fa 1 dia
DeltaChamber tanca una edició “rodona” després de 14 dies de concerts a les Terres de l’Ebre
Actualitat

DeltaChamber tanca una edició “rodona” després de 14 dies de concerts a les Terres de l’Ebre

fa 1 dia
El quintet Montsant tanca la sisena edició del Proto-fest als Jardins del Príncep
Actualitat

El quintet Montsant tanca la sisena edició del Proto-fest als Jardins del Príncep

fa 1 dia
Tortosa prepara el Fortí d’Orleans per observar l’eclipsi total del 12 d’agost
Actualitat

Tortosa prepara el Fortí d’Orleans per observar l’eclipsi total del 12 d’agost

fa 1 dia
Junts per Tortosa demana ajornar les obres de la Rambla Felip Pedrell fins que acabe la temporada de cítrics
Actualitat

Junts per Tortosa demana ajornar les obres de la Rambla Felip Pedrell fins que acabe la temporada de cítrics

fa 1 dia
Tortosa reforça el control policial i la sanció contra les actituds incíviques
Actualitat

Tortosa reforça el control policial i la sanció contra les actituds incíviques

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Batea confia que les al·legacions permetran modificar el PLATER
  • Francesc Arasa nega que tinga previst deixar l’alcaldia de l’Ampolla a l’octubre
  • La calor extrema provoca la pèrdua de més de 500.000 quilos de musclo al delta de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ