• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tortosa comença la fase de votació de les 65 propostes dels pressupostos participatius

per Redacció
25 d'octubre de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Tortosa ha iniciat este dilluns la fase definitiva dels pressupostos participatius del 2021, amb una fase de votació que durarà fins al 14 de novembre. La xifra de propostes a votació se situa en 65, després que els serveis tècnics municipals hagen fet la validació tècnica i econòmica de les 247 accions rebudes per part de la ciutadania. La majoria de les accions que passen a la fase de votació corresponen al nucli urbà de Tortosa (54), mentre que vuit són al terme de Vinallop i tres, al dels Reguers. La resta de pobles de Tortosa, en estar constituïts com a entitats municipals descentralitzades (EMD), disposen dels seus mecanismes de decisió pel que fa a les inversions.Totes aquelles persones que a 31 de desembre del 2020 tinguessen 16 anys o més, i que en aquell moment constessen empadronades a Tortosa, poden triar entre les diverses propostes que han quedat validades.

L’alcaldessa, Meritxell Roigé, i la regidora de Participació Ciutadana, Dolors Bel, han fet una crida a la ciutadania per a que participen en la decisió de quines d’estes accions volen que es duguen a terme amb el següent pressupost municipal. Els pressupostos participatius de Tortosa destinen 200.000 euros a les accions triades per la ciutadania, dels quals 170.000 corresponen al nucli urbà de Tortosa, i 15.000 euros tant a Vinallop com als Reguers.

Anunci

Totes les propostes a votació s’agrupen en diferents temàtiques, com ara accessibilitat, camins, carrers i pavimentacions, enllumenat, equipaments públics, esports, patrimoni, sostenibilitat o jocs, entre d’altres. Per votar cal identificar-se amb el DNI o algun altre document acreditatiu (idCAT mòbil, clave Pin…) i amb un correu electrònic on l’usuari rebrà una clau que haurà de fer servir quan ompla el formulari.

Les que no han passat el tall corresponen, majoritàriament, a accions que ja estaven presentades per alguna altra persona (52 propostes repetides), però també hi ha altres motius d’exclusió, com ara que algunes accions no es poden considerar com a inversions (29), el cost que representaria excedeix del màxim previst (25), no es poden executar tècnicament o calen estudis previs per fer-los possibles (17), o afecta espais i béns que no són de competència municipal (12), entre altres motius.

Tags: Baix EbreDolors BelEls ReguersMeritxell RoigéPolíticaPressupostos participatiusTortosaVinallop

Anunci

Related Posts

El Govern vol que les ajudes als municipis afectats pels aiguats arribin en un mes
Actualitat

El Govern vol que les ajudes als municipis afectats pels aiguats arribin en un mes

fa 5 hores
El ple de Tortosa rebutja la moció popular del Corembe sobre el monument
Actualitat

La Comissió per la retirada dels símbols franquistes confia que el catàleg estatal posi data a la retirada del monument

fa 7 hores
La Festa de la Clotxa celebra la 20a edició a Flix amb l’oli com a protagonista
Actualitat

La Festa de la Clotxa celebra la 20a edició a Flix amb l’oli com a protagonista

fa 7 hores
Ebreokasió exposa més de 300 vehicles en la seva 28a edició
Actualitat

Ebreokasió exposa més de 300 vehicles en la seva 28a edició

fa 8 hores
Declaren culpables els set acusats de matar un home a Roquetes el gener de 2022
Actualitat

Declaren culpables els set acusats de matar un home a Roquetes el gener de 2022

fa 10 hores
Salut inicia la vacunació contra la grip i la covid-19 per a persones amb risc i majors de 60 anys
Actualitat

Salut inicia la vacunació contra la grip i la covid-19 per a persones amb risc i majors de 60 anys

fa 1 dia
ERC i Junts exigeixen ‘polítiques valentes’ per fer les Terres de l’Ebre més resilients als fenòmens catastròfics
Actualitat

ERC i Junts exigeixen ‘polítiques valentes’ per fer les Terres de l’Ebre més resilients als fenòmens catastròfics

fa 1 dia
Santa Bàrbara no traslladarà als veïns el cost de la neteja dels aiguats
Actualitat

Santa Bàrbara no traslladarà als veïns el cost de la neteja dels aiguats

fa 1 dia
L’equip de bàsquet d’ASSIDE ja té cadires de rodes gràcies a un conveni amb l’Ajuntament de Tortosa
Actualitat

L’equip de bàsquet d’ASSIDE ja té cadires de rodes gràcies a un conveni amb l’Ajuntament de Tortosa

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • ‘Altadill, dankon’, per Roc Salvadó Poy
  • El Govern vol que les ajudes als municipis afectats pels aiguats arribin en un mes
  • La Comissió per la retirada dels símbols franquistes confia que el catàleg estatal posi data a la retirada del monument

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ