• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

‘Decepció’ a Movem Tortosa pel ‘no’ del PSC a reunir-se per negociar el nou pressupost

per Gustau Moreno
10 de novembre de 2021
Reading Time: 3 mins read
0 0
0
Jordan porta al Parlament la construcció de la nova escola de Remolins

Jordi Jordan, davant de l'escola de Remolins. // DAVID BENITO.

Movem Tortosa ha lamentat este dimecres la negativa del socialista Enric Roig a reunir-se  “amb el primer partir de l’oposició”. El 29 d’octubre passat, Movem va fer una petició formal de reunió amb el PSC per negociar els pressupostos municipals per al 2022. Ara Movem ja ha rebut oficialment la resposta negativa de Roig com a primer secretari del PSC de Tortosa, tot donant per bones totes les reunions que Movem havia tingut amb l’alcaldessa, Meritxell Roigé, que va negar-se a incorporar cap de les propostes de Jordi Jordan. Movem esperava trobar en el soci minoritari de Roigé “més sensibilitat” a les  seues propostes, tenint en compte la “teòrica proximitat d’ideologies” i una  possibilitat per desencallar les negociacions. 

Però Movem assegura que la realitat és que no hi ha hagut voluntat per part de Roig de mantenir una reunió  de partit a partit. “El govern municipal no està format per  dos partits d’ideologies diferents, sinó que sembla està format per un de sol que no accepta  propostes progressistes per a la ciutat”, ha afirmat Jordan. En este sentit, ha manifestat que Movem continuarà insistint en la  reunió i ha expressat la seua “decepció”. “No ens ha sorprès gens la resposta del senyor Roig;  s’ha convertit en el nou Monclús de la política tortosina, totalment supeditat a les ordres,  no només de la senyora Roigé, sinó del senyor Bel, que és qui realment encara mana a  l’Ajuntament de Tortosa”, ha dit el portaveu de Movem a través d’un comunicat.

Anunci

Movem Tortosa havia plantejat públicament 11 propostes com a punt de  partida per ser negociades amb l’equip de govern de Tortosa per als propers pressupostos municipals, tenint en compte que el govern es troba en minoria i  necessita el suport de l’oposició per poder tirar-los endavant. Propostes com ara la compra i cessió de terrenys per a la construcció d’un  nou hospital i una escola a Remolins, una llar d’infants pública, la remodelació de l’avinguda  Generalitat, la recuperació de l’antic col·legi Sant Josep i la declaració de Tortosa com a  Patrimoni de la Humanitat, entre altres. 

“Lamentem la resposta d’Enric Roig i l’emplacem a una reflexió  profunda del que representa o hauria de representar un govern de coalició on hi ha dos  partits, on més enllà de que està governant amb la dreta, el que hauria de fer és tenir una  mica de personalitat política i rebre el primer partir de l’oposició davant una petició formal  de reunió per respecte institucional”, ha remarcat Jordan. 

Crítiques al pressupost de la Generalitat

D’altra banda, Jordan també ha fet una valoració negativa del nou pressupost de la Generalitat per al 2022. A través d’un missatge a Twitter, el també diputat d’En Comú Podem ha lamentat que el govern “ecologista” de Catalunya haja destinat la meitat del pressupost per al Camp de Tarragona a la compra dels terrenys per al complex Hard Rock, “que genera més especulació urbanística i més recursos hídrics del minitransvasament”, mentre no hi ha diners per als nous hospitals a Tarragona i l’Ebre.

El govern “ecologista” de Catalunya destina meitat pressupost Camp de Tarragona per al HardRock, que genera més especulació urbanística i més recursos hídrics del minitransvasament. Tot en ordre. Mentre no hi ha diners per als nous hospitals a TGN i TEbre https://t.co/YyAWL6gmmo

— Jordi Jordan (@JordiJordanEbre) November 9, 2021
Tags: Baix EbreEnric RoigFerran BelGeneralitat de CatalunyaJordi JordanJunts per TortosaMeritxell RoigéMovem TortosaPolíticaPSCTortosa

Anunci

Related Posts

Tortosa reordenarà l’avinguda Felip Pedrell entre el mercat i l’antic club de rem
Actualitat

Tortosa reordenarà l’avinguda Felip Pedrell entre el mercat i l’antic club de rem

fa 3 dies
Un error de localització va deixar Roquetes inicialment fora dels ajuts pels aiguats
Actualitat

Un error de localització va deixar Roquetes inicialment fora dels ajuts pels aiguats

fa 3 dies
Els clavells rojos i blancs continuen sent els més escollits per Tots Sants
Actualitat

Els clavells rojos i blancs continuen sent els més escollits per Tots Sants

fa 3 dies
Els pastissers preveuen una bona venda de panellets durant tot el cap setmana
Actualitat

Els pastissers preveuen una bona venda de panellets durant tot el cap setmana

fa 3 dies
ERC vol que el Govern presenti un estudi dels edificis que s’haurien d’expropiar en zones inundables de l’Ebre
Actualitat

ERC vol que el Govern presenti un estudi dels edificis que s’haurien d’expropiar en zones inundables de l’Ebre

fa 3 dies
La recreació històrica del Setge de Tortosa estrena visita guiada nocturna i sopar de germanor
Actualitat

La recreació històrica del Setge de Tortosa estrena visita guiada nocturna i sopar de germanor

fa 3 dies
Jordan denuncia que el problema amb els semàfors del centre de la ciutat és herència del govern de Roigé
Actualitat

Jordan denuncia que el problema amb els semàfors del centre de la ciutat és herència del govern de Roigé

fa 4 dies
Campanya de l’arròs al Delta marcada per la baixada de preus per l’elevada competència en altres zones d’Europa
Actualitat

Campanya de l’arròs al Delta marcada per la baixada de preus per l’elevada competència en altres zones d’Europa

fa 4 dies
Reverté vol diàleg per millorar ‘la qualitat de vida’ dels rapitencs que viuen a Alcanar-Platja
Actualitat

Reverté vol diàleg per millorar ‘la qualitat de vida’ dels rapitencs que viuen a Alcanar-Platja

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Matemàtiques recreatives dominicals (106)
  • ‘Sobre les darreres pluges’, per Gabriel Perles
  • ‘El president Puigdemont i els incompliments del PSOE’, per Anton Monner

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ