• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

L’hospital de Tortosa torna a restringir les visites i l’accés per un brot intern de covid

per Redacció
30 de novembre de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
[#Fotogaleria] 📷 Així es lluita contra el coronavirus a l’hospital de Tortosa

Una imatge de la lluita dels professionals de l'Hospital de Tortosa Verge de la Cinta contra la pandèmia del coronavirus. // ICS EBRE.

L’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta (HTVC) ha tornat a restringir les visites i l’acompanyament de malalts, a causa d’un brot intern de coronavirus entre pacients. S’està fent un cribratge massiu a tots els usuaris i professionals afectats, per tal de poder controlar-lo. El centre recomana que els acompanyants siguin persones vacunades i que s’abstinguin de ser-ho menors d’edat i persones amb qualsevol classe de simptomatologia, així com aïllats per contagi o contactes estrets. A més, els pacients de consultes externes i d’Urgències hauran d’anar sols, excepte els casos que requereixen acompanyant com malalts amb criteris de dependència, menors, o parts, entre d’altres. L’acompanyant dels usuaris hospitalitzats haurà de ser una única persona per dia i en l’horari establert.

A causa d’ un brot intern de pacients succeït a l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta, a partir d’avui, 30 de novembre, s’han incorporat noves mesures de restricció en relació amb els acompanyants dels pacients, amb la intenció, per una banda, d’extremar la seguretat d’aquests i dels professionals, i per l’altra, de preservar al màxim el funcionament de l’activitat ordinària de l’hospital. Això implica,que els pacients que van a una visita de consultes externes o a urgències ho han de fer sols, exceptuant aquells que per criteris de dependència, per ser menors, per tractar-se de parts o puerperi o trobar-se en procés de final de la vida requereixin d’un acompanyat. 

Anunci

Els pacients hospitalitzats poden ser acompanyats per una única persona per dia en horari de 13:00 a 16:00 h i de 19:00 a 21:00 hores, exceptuant els pacients pediàtrics i les pacients obstètriques que poden estar acompanyats les 24 hores del dia.  Aquests últims han de passar diàriament per Informació on se’ls demanarà el DNI i el telèfon, i on han de lliurar el full d’Autoresponsabilitat COVID-19 signat, que se’ls facilita, en cas que no se’ls hagi fet arribar amb antelació. A més, se’ls donarà una etiqueta identificativa amb un color diferent cada dia. 

Pel que fa als pacients que es troben a la Unitat de Medicina Intensiva i a la Unitat de Cures Complexes, es comunica directament als familiars la informació mèdica i el règim de visites, que en cas favorable serà d’un acompanyant per dia amb horari de 14:00 a 16:00h i de 17:00 a 19:00h. Els acompanyants dels pacients que van a quiròfan, han de facilitar el telèfon a l’administrativa que farà la recepció quirúrgica i els professionals responsables del pacient els trucaran en acabar la intervenció. L’accés a l’HTVC per la porta principal romandrà obert de 8:00 a 23:00 hores de dilluns a divendres. L’entrada de Rehabilitació segueix sent la recomanada per als professionals i l’accés de Consultes Externes per a aquells que van a visitar-se en aquestes instal·lacions.

Tags: Baix EbreCoronavirusHTVCSalutSocietatTortosa

Anunci

Related Posts

Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar
Actualitat

Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar

fa 18 minuts
Junts per Tortosa critica el retard del segon aparcament d’Adif i l’Ajuntament ho atribueix a la calor
Actualitat

Junts per Tortosa critica el retard del segon aparcament d’Adif i l’Ajuntament ho atribueix a la calor

fa 31 minuts
La realitat virtual aterra a Bot de la mà del festival in-FCTA
Actualitat

La realitat virtual aterra a Bot de la mà del festival in-FCTA

fa 2 hores
Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme
Actualitat

Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme

fa 1 dia
Matemàtiques recreatives dominicals (137)
Actualitat

La superfície rehabilitada creix un 45% a les Terres de l’Ebre

fa 1 dia
La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions
Actualitat

La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions

fa 1 dia
Roigé obté llum verd d’Urbanisme per poder ampliar l’auditori de Tortosa
Actualitat

Junts per Tortosa qüestiona l’execució de les millores del Felip Pedrell i el govern defensa que s’ha complert el contracte

fa 2 dies
Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER
Actualitat

Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER

fa 2 dies
Terra Alta Viva exigeix aturar ‘l’espoli i la destrucció de la comarca’, després de l’aprovació de tres noves centrals eòliques
Actualitat

La Terra Alta reclama una moratòria eòlica i prioritzar la repotenciació dels parcs existents

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar
  • Junts per Tortosa critica el retard del segon aparcament d’Adif i l’Ajuntament ho atribueix a la calor
  • La realitat virtual aterra a Bot de la mà del festival in-FCTA

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ