• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Els comuns pacten amb el Govern estudiar la viabilitat del futur tramvia de l’Ebre

Segons Movem, el nou mitjà de transport connectaria Tortosa i Roquetes amb l'Aldea, Amposta i Deltebre

per Redacció
23 de desembre de 2021
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Jordan demana al Parlament acabar amb l’homofòbia ‘latent’ en llocs com l’Ebre

Jordi Jordan, al Parlament. // CEDIDA.

Els pressupostos de la Generalitat que s’aproven este dijous inclouran una partida de 250.000 euros per estudiar la viabilitat del tramvia de l’Ebre, que connectaria Tortosa i Roquetes amb Amposta i Deltebre, tot passant per l’Aldea. Així ho ha avançat Movem Terres de l’Ebre, com a prèvia a l’aprovació dels pressupostos de la Generalitat gràcies a l’abstenció  del grup parlamentari d’En Comú Podem, del qual en forma part el diputat tortosí Jordi Jordan. 

De fet, els pressupostos preveuen destinar 5 milions d’euros per a l’inici de les obres del  tramvia del Camp de Tarragona, amb l’objectiu de posar-lo en servei a finals de 2025  o principi de 2026, però també preveuen l’estudi d’aquest tipus de projecte per a  altres zones de Catalunya com la Catalunya Central, la Costa Brava o el Pirineu. Per això,Jordan celebra que s’hagen inclòs les Terres de l’Ebre entre estos estudis per a la construcció de tramvies. “No ens podem permetre quedar  enrere en la planificació i construcció del transport del segle XXI, que ha d’ajudar en  la lluita contra el canvi climàtic i que a més serà el futur de la mobilitat i les  connexions arreu del territori. Les Terres de l’Ebre mereixem i necessitem estar  situats al mapa de Catalunya en quan a mobilitat per no quedar desconnectats en un  futur, i així entenem i celebrem aquest projecte”, ha afirmat el diputat.

Anunci

L’abstenció dels comuns és fruit de l’acord signat entre el president de la Generalitat iJéssica Albiach, que ha  permès incloure algunes propostes de la formació progressista als  pressupostos. En el cas de les Terres de l’Ebre, lacord polític inclou la rehabilitació del Poble Vell de Corbera a la Terra Alta, l’estudi del projecte de construcció del  nou hospital, i la nova escola de Remolins a Tortosa. 

Tags: AmpostaBaix EbreDeltebreJordi JordanL'AldeaMobilitatMontsiàMovem Terres de l'EbrePolíticaRoquetesTortosa

Anunci

Related Posts

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
Actualitat

De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta

fa 17 hores
Aviam si cau de veritat
Actualitat

Tortosa es mou per retirar el monument franquista de l’Ebre i es reunirà amb Justícia al maig

fa 19 hores
L’alcalde de Móra d’Ebre demana comprar al comerç local quan acabe la crisi del covid-19
Actualitat

Móra d’Ebre activa una campanya per ampliar la base de dades d’espais i atraure noves empreses

fa 19 hores
Experts de vuit països avaluen si la nuclear d’Ascó podria operar a llarg termini
Actualitat

Ecologistes en Acció titlla de “simplista” l’allargament de les nuclears i acusa Von der Leyen d’“analfabeta energètica”

fa 19 hores
El CAT adapta el pla de sequera a la nova capacitat de Mequinensa i reforça la gestió de l’aigua
Actualitat

El CAT adapta el pla de sequera a la nova capacitat de Mequinensa i reforça la gestió de l’aigua

fa 2 dies
Entitats ecologistes exigeixen frenar la destitució del director dels Ports i alerten d’un “precedent perillosíssim”
Actualitat

Entitats ecologistes exigeixen frenar la destitució del director dels Ports i alerten d’un “precedent perillosíssim”

fa 2 dies
La Generalitat encara no ha comunicat a Tortosa quan desmantellarà el monument
Actualitat

La CUP Tortosa reclama reactivar la retirada del monument franquista de l’Ebre després del revés judicial als recursos

fa 2 dies
Més d’un miler de docents carreguen contra l’acord amb CCOO i UGT i el qualifiquen d’“error històric”
Actualitat

Més d’un miler de docents carreguen contra l’acord amb CCOO i UGT i el qualifiquen d’“error històric”

fa 3 dies
Amposta consolida Lo Sindicat com a motor d’ocupació amb 3.500 persones ateses i 223 insercions laborals
Actualitat

Amposta consolida Lo Sindicat com a motor d’ocupació amb 3.500 persones ateses i 223 insercions laborals

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • De Junts a Aliança Catalana, Èric Esteban, alcaldable del partit d’Orriols a Amposta
  • Tortosa es mou per retirar el monument franquista de l’Ebre i es reunirà amb Justícia al maig
  • Móra d’Ebre activa una campanya per ampliar la base de dades d’espais i atraure noves empreses

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ