• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

El jove mort a Roquetes va rebre dues ganivetades a l’esquena

Un grup d'entre 15 i 20 persones va entrar per la força a l'immoble, que estava ocupat per la víctima i altres homes

per ACN
5 de gener de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
El jove mort a Roquetes va rebre dues ganivetades a l’esquena

Una imatge de l'accés principal pel carrer de Sant Ramon de Roquetes, on aquest dimarts a la nit va morir violentament un noi. // ACN.

El jove que va morir a Roquetes aquest dimarts a la nit presentava dos ferides d’arma blanca a l’esquena, segons han confirmat fonts pròximes al cas. La víctima, de 26 anys, va aparèixer encara amb vida al carrer de Sant Roc després de precipitar-se des del pis on es trobava. Els efectius del SEM que el van atendre no van poder fer res per salvar-lo. Segons han confirmat diverses veïnes, un grup d’entre 15 i 20 persones va irrompre poc abans de les deu de la nit apedregant la façana principal al carrer Sant Ramon i esbotzant la porta per accedir a l’immoble. Haurien agredit la víctima, que ocupava la casa –propietat d’un banc- amb altres companys. Un d’ells va saltar també per la finestra i va aconseguir avisar la policia local.

Els Mossos d’Esquadra han obert ja una investigació per determinar el possible autor o autors de la mort. El jutge ha imposat el secret de les actuacions. L’autòpsia haurà de confirmar, precisament, que la víctima va morir com a conseqüència de les ganivetades rebudes abans de caure del pis, com així creuen els investigadors. Diverses fonts han precisat que, en el moment de ser trobat al carrer, presentava encara clavada l’arma blanca a l’esquena i que en cap cas hauria mort com a conseqüència de la caiguda.

Anunci

De fet, tot i que inicialment s’ha apuntat que l’home s’hauria precipitat d’un tercer pis, altres fonts pròximes al cas han indicant que la mateixa víctima, juntament amb un o dos joves més, habitaven el primer pis d’un edifici ocupat, propietat d’una entitat financera. Un dels acompanyants va aconseguir fugint saltant també per la finestra i, tot i trencar-se el turmell, va aconseguir avisar la policia local, que al seu torn va alertar el SEM i els Mossos.

Fonts coneixedores del cas apunten, però, la gran dificultat de la investigació davant l’elevat nombre de persones que hi podrien estar implicades i les circumstàncies que envolten els fets. La motivació encara no és clara però no es descarta que l’acció pugui respondre a una venjança o una represàlia col·lectiva. Diverses veïnes han apuntat a l’ACN que no era el primer cop que escoltaven sorolls de possibles baralles a l’interior de l’habitatge ocupat.

Precisament, aquest dimarts a la nit Dolors i el seu marit van escoltar des de dins de casa seva el fort soroll que generava el grup quan intentava accedir a la casa per l’accés principal del carrer Sant Ramon. “Vam sortir al balcó i vam veure joves tapats que tiraven pedres al balcó i a la finestra. No ho veia molt bé però els vaig cridar. Després vam veure que venia la policia, els Mossos”, ha relatat. La porta destrossada, les persianes foradades i les pedres encara són visibles des del mateix carrer.

Per la seva banda, l’alcalde de Roquetes, Paco Gas, ha lamentat els fets i ha volgut remarcar el caràcter aïllat de l’episodi que ha trasbalsat el municipi.

Anunci

Related Posts

Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar
Actualitat

Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar

fa 6 hores
Junts per Tortosa critica el retard del segon aparcament d’Adif i l’Ajuntament ho atribueix a la calor
Actualitat

Junts per Tortosa critica el retard del segon aparcament d’Adif i l’Ajuntament ho atribueix a la calor

fa 7 hores
La realitat virtual aterra a Bot de la mà del festival in-FCTA
Actualitat

La realitat virtual aterra a Bot de la mà del festival in-FCTA

fa 8 hores
Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme
Actualitat

Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme

fa 1 dia
Matemàtiques recreatives dominicals (137)
Actualitat

La superfície rehabilitada creix un 45% a les Terres de l’Ebre

fa 1 dia
La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions
Actualitat

La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions

fa 1 dia
Roigé obté llum verd d’Urbanisme per poder ampliar l’auditori de Tortosa
Actualitat

Junts per Tortosa qüestiona l’execució de les millores del Felip Pedrell i el govern defensa que s’ha complert el contracte

fa 2 dies
Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER
Actualitat

Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER

fa 2 dies
Terra Alta Viva exigeix aturar ‘l’espoli i la destrucció de la comarca’, després de l’aprovació de tres noves centrals eòliques
Actualitat

La Terra Alta reclama una moratòria eòlica i prioritzar la repotenciació dels parcs existents

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar
  • Junts per Tortosa critica el retard del segon aparcament d’Adif i l’Ajuntament ho atribueix a la calor
  • La realitat virtual aterra a Bot de la mà del festival in-FCTA

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ