• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Ercros cedeix a l’Ajuntament de Flix tres parcel·les de la Colònia per a ús públic

per ACN
13 de gener de 2022
Reading Time: 1 mins read
0 0
0
Ercros cedeix a l’Ajuntament de Flix tres parcel·les de la Colònia per a ús públic

La signatura del conveni de col·laboració entre l'Ajuntament de Flix i Ercros. // FLIX.CAT.

Ercros ha cedit tres parcel·les de la seva propietat a l’Ajuntament de Flix al barri de la Colònia de la fàbrica. Són 722 metres quadrats al tram superior de l’avinguda Francesc A. Ripoll; 2.641 metres quadrats de l’espai on s’ubicava el parc infantil; i 6.304 de l’actual parc de bombers. Segons el conveni signat aquest 10 de gener per l’alcalde, Francesc Barbero, i el director de la fabrica d’Ercros a Flix, Jaime Molina, el consistori es compromet a destinar els espais cedits a construir vials, equipaments i espais lliures d’ús o servei públic.

L’acord culmina el conveni de col·laboració, signat el 2012 i renovat el 2019, vinculat al projecte d’intervenció integral al barri de la Colònia de la fàbrica en el marc de la Llei de Barris. Al marge dels espais esmentats, i dins d’aquest acord, Ercros va cedir anteriorment la zona esportiva de la caserna nova, la plaça Sant Jaume, el carrer Dr. Stroof, la plaça Dr. Müller, la resta de l’avinguda Francesc A. Ripoll, el carrer Albert Quintana i l’avinguda de Flix.

Anunci

Tags: Colònia FàbricaErcrosFlixFrancesc BarberoPatrimoniRibera d'EbreUrbanisme

Anunci

Related Posts

Una concentració a Tortosa denuncia una agressió transfòbica contra una dona trans
Actualitat

Una concentració a Tortosa denuncia una agressió transfòbica contra una dona trans

fa 6 hores
La calor extrema comença a modificar les dates de les vacances dels turistes
Actualitat

La calor extrema comença a modificar les dates de les vacances dels turistes

fa 6 hores
Sara Asensio guanya el 44è Premi de Narrativa Ribera d’Ebre amb ‘El pes del silenci’
Actualitat

Sara Asensio guanya el 44è Premi de Narrativa Ribera d’Ebre amb ‘El pes del silenci’

fa 6 hores
musclo delta de l’Ebre
Actualitat

L’IRTA busca adaptar el cultiu de musclo i ostra del Delta a unes aigües cada cop més càlides

fa 1 dia
Aguas Tres Calas
Actualitat

L’Ametlla de Mar inicia la revocació del servei d’aigua a Tres Calas

fa 1 dia
projecte Thalassa
Actualitat

El projecte Thalassa digitalitza en 3D els vaixells enfonsats de la costa de l’Ametlla de Mar

fa 1 dia
La pedregada deixa cobertes foradades, plaques solars malmeses i vehicles afectats a la Ribera d’Ebre
Actualitat

La pedregada deixa cobertes foradades, plaques solars malmeses i vehicles afectats a la Ribera d’Ebre

fa 2 dies
Samuel Ferré
Actualitat

El Perelló modifica el POUM per ordenar la implantació de renovables

fa 2 dies
Salines de la Trinitat
Actualitat

Les Salines de la Trinitat reforcen la protecció de les aus nidificants a la Punta de la Banya

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Una concentració a Tortosa denuncia una agressió transfòbica contra una dona trans
  • La calor extrema comença a modificar les dates de les vacances dels turistes
  • Sara Asensio guanya el 44è Premi de Narrativa Ribera d’Ebre amb ‘El pes del silenci’

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ