• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

La Diputació compra el Palau Capmany de Tortosa per traslladar-hi la seua seu ebrenca

per Gustau Moreno
24 de gener de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcaldessa de Tortosa i vicepresidenta segona de la Diputació, Meritxell Roigé, ha celebrat este dilluns que l’ens supramunicipal comprarà el Palau Capmany, un dels edificis més emblemàtics del nucli històric, per traslladar-hi la seu de la institució a les Terres de l’Ebre. Fins ara, la Diputació té la seu a l’antiga casa Climent, un edifici en règim de lloguer al carrer Montcada, però amb l’adquisició del Palau Capmany s’ubicarà al carrer de la Rosa, just davant del Conservatori de Música de la mateixa Diputació.

“Això ens permetrà tindre una nova seu de la Diputació, de propietat de la Diputació. Per tant, podrem tindre més serveis i recuperarem esta part del patrimoni, que ens permetrà apostar encara més pel centre històric, com està fent també la Diputació apostant pel patrimoni de tota la demarcació”, ha afimat Roigé durant una entrevista a Canal 21 Ebre.

Anunci

L’adquisició del Palau Capmany, amb una partida d’un milió d’euros al pressupost del 2022, serà una de les actuacions de la Diputació al territori. Una altra serà la reforma de la carretera dels Reguers, prèvia a la millora de la carretera del Port, un cop que ja s’ha aprovat el pla zonal de Carreteres. 

D’altra banda, la Diputació està liderant la captació de fons europeus Next Generation per als municipis de la demarcació. De fet, el projecte per ampliar la Via Verda de la Val de Zafan fins a Amposta i la Ràpita acaba de rebre cinc milions d’euros. Segons Roigé, ja s’està treballant en el projecte executiu, “per fer les obres el més ràpid possible”.   

A més, un dels puntals de l’actuació de la Diputació és el Pla d’Acció Municipal (PAM), i per això enguany es destinaran 31 dels 85 milions d’euros previstos durant el mandat. Aixi ho ha explicat l’alcalde de Paüls i vicepresident tercer de la Diputació, Enric Adell, durant la mateixa entrevista.

Segons Adell, un altra de les novetats d’enguany és que es recuperen les inversions per a equipaments culturals, amb una partida de tres milions d’euros. L’objectiu és que la cultura siga també un motor per a la recuperació econòmica dels municipis. 

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Baix EbreDiputació de TarragonaEnric AdellERCMeritxell RoigéPalau CapmanyPatrimoniPDeCATTortosa

Anunci

Related Posts

El Ministeri de Cultura destina 550.000 euros al patrimoni i les entitats musicals d’Amposta
Actualitat

El Ministeri de Cultura destina 550.000 euros al patrimoni i les entitats musicals d’Amposta

fa 8 hores
Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar
Actualitat

Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar

fa 24 hores
Junts per Tortosa critica el retard del segon aparcament d’Adif i l’Ajuntament ho atribueix a la calor
Actualitat

Junts per Tortosa critica el retard del segon aparcament d’Adif i l’Ajuntament ho atribueix a la calor

fa 24 hores
La realitat virtual aterra a Bot de la mà del festival in-FCTA
Actualitat

La realitat virtual aterra a Bot de la mà del festival in-FCTA

fa 1 dia
Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme
Actualitat

Amposta culmina la rehabilitació de les Cases del Castell on s’ubicarà l’Oficina de Turisme

fa 2 dies
Matemàtiques recreatives dominicals (137)
Actualitat

La superfície rehabilitada creix un 45% a les Terres de l’Ebre

fa 2 dies
La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions
Actualitat

La delegació del Govern destaca que el Pla de Pobles facilitarà l’accés dels municipis petits a les subvencions

fa 2 dies
Roigé obté llum verd d’Urbanisme per poder ampliar l’auditori de Tortosa
Actualitat

Junts per Tortosa qüestiona l’execució de les millores del Felip Pedrell i el govern defensa que s’ha complert el contracte

fa 3 dies
Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER
Actualitat

Santa Bàrbara proposa un antic abocador municipal per assumir la quota de renovables del PLATER

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • 115 dies
  • El Ministeri de Cultura destina 550.000 euros al patrimoni i les entitats musicals d’Amposta
  • Territori tancarà l’accés motoritzat al Parc Natural dels Ports durant l’eclipsi solar

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ