• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Codorniu (Junts) valoraria sumar-se al govern del nou alcalde de Roquetes

per Gustau Moreno
8 de febrer de 2022
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

El portaveu de Junts per Roquetes, Josep Codorniu, ha dit que espera que el nou alcalde, el republicà Ivan Garcia Maigí, complisca el seu oferiment de mà estesa amb l’oposició. Esquerra governa en minoria, i este dimarts el portaveu de Junts no ha tancat la porta a tornar a formar part de l’equip de govern, si hi ha un acostament. De fet, ha afirmat que valorarien una possible oferta per part del nou alcalde, tenint en compte que en un proper ple haurà d’aprovar-se el nou cartipàs municipal, un cop que Paco Gas deixarà la seua acta de regidor per a Sònia Andrade Ruiz. “El que has de fer és valorar si allò que vas a fer millora el que hi ha. Si ho fa més positiu, o si realment és bo per a Roquetes”, ha afirmat. “No sé si seria bo per a Esquerra, o per a Junts… O si pactessin amb Movem o amb el PSC, si és la seua intenció pactar amb algú. El que s’ha de fer és valorar si el projecte és vàlid i si realment millora el que hi ha”, ha afegit Codorniu.

“Si arriba l’oferiment, es valorarà. Però per a un any, ha d’estar molt clar que milloraria la situació, i que tot anirà més rodat. Si és així, amb qui sigue”, ha refermat el regidor de Junts durant una entrevista a Canal 21 Ebre. “Si realment hi ha un projecte que val la pena, t’hi has de sumar. Encara que fos amb el regidor no adscrit, encara que em costaria”, ha ironitzat en referència a Ximo Llopis, amb qui en els darrers mesos ha tingut algun topada dialèctica. Tot seguit, ha sentenciat, una altra vegada parlant del nou alcalde: “Tota la gent que té una il·lusió i té ganes, l’únic que pots fer és espentejar-la i ajudar-la”.

Anunci

Així, Codorniu ha explicat els motius de l’abstenció de Junts per Roquetes-Junts per la Ravaleta en el ple de proclamació de Garcia Maigí. Segons Codorniu, han facilitat el relleu a l’alcaldia de Roquetes, després de la renúncia de Paco Gas, perquè Esquerra va ser la llista més votada a les eleccions del 2019, però també perquè només falta un any per a les municipals. “Sí que hi ha gent que diu que ells van votar a Paco, però no, van votar a Esquerra Republicana”, ha remarcat Codorniu, que també creu que formar un govern alternatiu no hauria estat positiu per a la ciutat en este punt del mandat.

A banda, més enllà de la inexperiència de la resta de membres de l’oposició, Codorniu també ha volgut deixar clar que en cap moment ha vist a prop la formació del govern alternatiu que proposava Movem Roquetes. “Entre les forces que volien entrar a govern, amb sis persones, només jo he estat a govern, i sé el que és estar a govern. Hi ha gent que es pensa que és igual anar en bicicleta que amb moto, però no, una bicicleta té pedals i una moto té motor, i l’únic que podia ser és que se la peguessen”, ha afirmat. Codorniu ha explicat que bàsicament ha parlat amb Ramon Martínez, del PSC, i que dijous va fer-se una breu trobada telemàtica en què Junts ja va comunicar que no donarien suport a Movem. “No entenc per què divendres ells diuen que tenen el pany, que ells poden canviar, donant per suposat el suport de Junts, quan vam quedar clar que res de res. Ens va sobtar molt”, ha lamentat.

Per tot plegat, el portaveu de Junts també ha rebutjat l’actitud de Movem i del regidor no adscrit Ximo Llopis, amb un protagonisme que ells mateixos s’haurien atribuït. “La clau la tenim tots, i el pany no l’han tingut mai”, ha remarcat. “Quan no tens confiança, no hi ha complicitat. I confiança, desgraciadament, avui per avui, nul·la, nul·la, nul·la”, ha conclòs Codorniu.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Baix EbreERCIvan GarciaJosep CodorniuJunts per RoquetesMovem RoquetesPolíticaProtagonistesRoquetesXimo Llopis

Anunci

Related Posts

Lídia Ferré destaca que l’acord sobre els pressupostos impulsa mesures de justícia social i habitatge digne
Actualitat

Lídia Ferré destaca que l’acord sobre els pressupostos impulsa mesures de justícia social i habitatge digne

fa 5 hores
Jordi Gaseni demana a la Comissària Europea que intercedeixi per protegir el delta de l’Ebre
Actualitat

Jordi Gaseni demana a la Comissària Europea que intercedeixi per protegir el delta de l’Ebre

fa 5 hores
L’Institut Montsià d’Amposta celebra els 50 anys amb una jornada emotiva de record i agraïment
Actualitat

L’Institut Montsià d’Amposta celebra els 50 anys amb una jornada emotiva de record i agraïment

fa 5 hores
Docents i famílies de l’Escola Horta Vella de la Ràpita es concentren per frenar la possible supressió d’una línia a I3
Actualitat

Docents i famílies de l’Escola Horta Vella de la Ràpita es concentren per frenar la possible supressió d’una línia a I3

fa 1 dia
La Galera activa el Centre d’Innovació Territorial per impulsar el desenvolupament sostenible al món rural
Actualitat

La Galera activa el Centre d’Innovació Territorial per impulsar el desenvolupament sostenible al món rural

fa 1 dia
El Govern encarrega actuacions d’urgència per evitar noves inundacions als arrossars del Delta
Actualitat

El Govern encarrega actuacions d’urgència per evitar noves inundacions als arrossars del Delta

fa 1 dia
L’Hospital Universitari de Tortosa i l’Institut de l’Ebre creen un innovador motlle per a la recerca científica i l’ús clínic
Actualitat

L’Hospital Universitari de Tortosa i l’Institut de l’Ebre creen un innovador motlle per a la recerca científica i l’ús clínic

fa 1 dia
Comencen les obres de museïtzació de les Avançades de Sant Joan i el fortí d’Orleans de Tortosa
Actualitat

Comencen les obres de museïtzació de les Avançades de Sant Joan i el fortí d’Orleans de Tortosa

fa 1 dia
Recta final de la reurbanització de la plaça dels Dolors de Tortosa
Actualitat

Recta final de la reurbanització de la plaça dels Dolors de Tortosa

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Lídia Ferré destaca que l’acord sobre els pressupostos impulsa mesures de justícia social i habitatge digne
  • Jordi Gaseni demana a la Comissària Europea que intercedeixi per protegir el delta de l’Ebre
  • L’Institut Montsià d’Amposta celebra els 50 anys amb una jornada emotiva de record i agraïment

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ