• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Albert Santín (PCCC): ‘Crec que a Amposta fa falta una alternativa d’esquerres’

per Gustau Moreno
10 de febrer de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Albert Santín ha confirmat este dijous la intenció del Partit Comunista dels Comitès Catalans (PCCC) de participar en les eleccions municipals d’Amposta, el 2023. El dirigent ampostí d’esta formació comunista assegura que a la capital del Montsià fa falta una alternativa d’esquerres, a l’actual govern del republicà Adam Tomàs. Segons Santín, intentaran confluir “en un procés ampli” amb altres persones d’esquerres del municipi. “Està damunt de la taula. Crec que a Amposta fa falta una alternativa d’esquerres, perquè fa moltes dècades que no existeix”, ha assegurat Santín durant una entrevista a Canal 21 Ebre. “Hi ha una necessitat real de poder representar els treballadors i treballadores ampostines, els joves, el poble d’Amposta, que ara mateix no està representat com ens agradaria, d’una manera real, més participativa, per donar resposta a les necessitats dels ciutadans i les ciutadanes”, ha afegit Santín.

En la mateixa entrevista, el dirigent del PCCC ha lamentat que el govern d’Amposta no haja acceptat la seua proposta de formalitzar un agermanament amb la ciutat de Zhodino, a Bielorrússia. Segons ha dit, s’està perdent una oportunitat de portar empreses bielorusses al Montsià. “És lamentable, però és un fet. L’Ajuntament d’Amposta va decidir que de moment no mourien fitxa i que de moment no s’avindrien a este agermanament amb esta ciutat que es diu Zhodino i que té un potencial industrial i econòmic molt fort”, ha afirmat. “Sincerament, és una oportunitat que s’està perdent de generació de llocs de feina i riquesa per al poble”, ha assenyalat Santín. “Tenim els polígons desocupats, amb molt poques indústries”, ha insistit, tot rebutjant la política de festes del govern d’Amposta. “Les festes estan molt bé, però si tens garantit el dret al treball. Si no el tens, per a què necessites les festes?”, s’ha preguntat.

Anunci

Finalment, Santín també ha explicat que ha denunciat davant dels Mossos d’Esquadra un atac vandàlic contra la seu a Amposta del Partit Comunista dels Comitès Catalans, amb el robatori del rètol. En este sentit, ha afirmat que es tracta d’un atac “feixista” contra el seu partit. “Hi ha una finalitat i una intencionalitat política en la destrucció del cartell”, ha lamentat. “És una actitud merament feixista, perquè vulnera el dret fonamental del nostre partit a expressar-se, i a tenir un cartell a la nostra mateixa seu política”, ha conclòs Santín. A més a més, el dirigent del PCCC també ha parlat de la tensió entre Rússia i els Estats Units per Ucraïna, o del referèndum per la nova constitució de Bioelorússia.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Albert SantínAmpostaBielorússiaMontsiàPartit Comunista dels Comitès CatalansPolíticaProtagonistes

Anunci

Related Posts

El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients
Actualitat

El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients

fa 4 hores
El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026
Actualitat

El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026

fa 4 hores
El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop
Actualitat

El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop

fa 16 hores
El castell de Miravet incorpora la realitat virtual per reviure la història templera
Actualitat

El castell de Miravet incorpora la realitat virtual per reviure la història templera

fa 17 hores
L’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre estrena un nou servei de ressonància magnètica
Actualitat

L’Hospital Comarcal de Móra d’Ebre estrena un nou servei de ressonància magnètica

fa 17 hores
‘Un nou hospital de les Terres de l’Ebre… també per al personal sanitari’, per Joan J. Baiges
Actualitat

Dia històric per a Tortosa: 25 milions per transformar el nucli antic amb el Pla de Barris

fa 21 hores
Amposta destinarà 25 milions del Pla de Barris per transformar la Vila, el Grau i el Pla d’Empúries
Actualitat

Amposta destinarà 25 milions del Pla de Barris per transformar la Vila, el Grau i el Pla d’Empúries

fa 21 hores
Tortosa i Amposta rebran 25 milions del nou Pla de Barris i Viles 2025-2029
Actualitat

Tortosa i Amposta rebran 25 milions del nou Pla de Barris i Viles 2025-2029

fa 21 hores
El Fons de Transició Nuclear anima les empreses a participar en les pròximes convocatòries d’ajuts
Actualitat

El Fons de Transició Nuclear anima les empreses a participar en les pròximes convocatòries d’ajuts

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Parc Eòlic Baix Ebre es repotenciarà amb tres nous aerogeneradors més eficients
  • El Consell Comarcal del Montsià aprova un pressupost de 12,8 milions per al 2026
  • El Govern i l’Ajuntament d’Alcanar acorden el projecte definitiu per evitar les inundacions al barranc del Llop

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ