• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Albacar (Ciutadans), a una enquestadora telefònica: ‘I per Albacar, no em preguntes?’

per Gustau Moreno
23 de juny de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Ciutadans es queda sol al ple de Tortosa en la seua defensa del monument franquista

Miquel Albacar (Ciutadans), durant el ple de l'Ajuntament de Tortosa, al costat de Marga Abelló (Movem). // ARXIU.

Ciutadans no travessa el seu millor moment electoral, ni a Catalunya ni a la resta de l’Estat espanyol. Però el que li ha passat al portaveu de Ciutadans de Tortosa, Miquel Albacar, amb una enquestadora telefònica és el súmmum de la desgràcia. Fa uns dies, Albacar va rebre una trucada per part d’una empresa demoscòpica que està realitzant una enquesta a Tortosa, per conèixer la intenció de vot de la ciutadania de cara a les eleccions municipals del maig del 2023. La persona que feia l’enquesta va preguntar-li pels candidats i possibles cap de llista de Junts per Tortosa, Movem Tortosa, ERC, el PSC, la CUP… però es van oblidar de demanar-li la seua opinió sobre Ciutadans. “I per Miquel Albacar, no em preguntes?”, va demanar-li el mateix Albacar, que serà l’alcaldable de Ciutadans a les municipals de l’any que ve.

Siga com siga, Albacar no és l’únic regidor de l’Ajuntament tortosí que ha sigut enquestat en les darreres setmanes, per la mateixa o altres empreses. Només de Movem Tortosa, també han trucat a Sònia Rupérez, Francesc Vallespí i Marga Abelló. En este sondeig d’opinió, preguntaven per la intenció de vot envers Meritxell Roigé (Junts per Tortosa), Jordi Jordan (Movem Tortosa), Xavier Faura i Mar Lleixà (ERC), Manel de la Vega (PSC), Sergi Arnau (CUP) i Felip Monclús o Mercè Miralles (Junts per Catalunya), però no per Albacar, el cap de llista de Ciutadans, ni tampoc pel socialista Enric Roig, que ja havia pres la decisió de no repetir com a cap de llista. El telèfon des d’on es feia, com a mínim, esta última enquesta, pertany a l’empresa Instituto Opinòmetre, amb seus a Barcelona, Palma i Madrid.

Anunci

Tags: Baix EbreCiutadansCUPEleccionsEnric RoigERCFelip MonclúsFrancesc VallespíJordi JordanJunts per CatalunyaJunts per TortosaManel de la VegaMar LleixàMarga AbellóMercè MirallesMeritxell RoigéMiquel AlbacarMovem TortosaPolíticaPSCSergi ArnauSònia RupérezTortosaXavier Faura

Anunci

Related Posts

El laboratori de la URV que controla la radioactivitat de l’aigua de l’Ebre compleix 25 anys
Actualitat

El laboratori de la URV que controla la radioactivitat de l’aigua de l’Ebre compleix 25 anys

fa 2 minuts
Tortosa amplia el projecte del segon aparcament d’Adif amb més zona verda i voreres més amples
Actualitat

Tortosa amplia el projecte del segon aparcament d’Adif amb més zona verda i voreres més amples

fa 7 minuts
Òscar Subirats, nou director gerent de GESAT després del relleu de Matilde Villarroya
Actualitat

Òscar Subirats, nou director gerent de GESAT després del relleu de Matilde Villarroya

fa 15 minuts
Vertebra Dansa portarà a Tortosa formació, espectacles internacionals i dansa al carrer del 20 al 26 de juliol
Actualitat

Vertebra Dansa portarà a Tortosa formació, espectacles internacionals i dansa al carrer del 20 al 26 de juliol

fa 1 dia
Gaseni reclama que els fons europeus per a seguretat hídrica arriben al delta de l’Ebre
Actualitat

Gaseni reclama que els fons europeus per a seguretat hídrica arriben al delta de l’Ebre

fa 1 dia
Protecció Civil entrega terminals de la Xarxa Rescat a Paüls, Freginals i Godall
Actualitat

Protecció Civil entrega terminals de la Xarxa Rescat a Paüls, Freginals i Godall

fa 1 dia
La Generalitat assumirà la titularitat de la residència de gent gran de Batea
Actualitat

La Generalitat assumirà la titularitat de la residència de gent gran de Batea

fa 1 dia
Rasquera i el Bisbat busquen solucions als problemes estructurals de l’església
Actualitat

El Parlament valida el decret per adaptar l’urbanisme i la contractació pública als municipis rurals

fa 1 dia
Núvol
Actualitat

Núvol

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El laboratori de la URV que controla la radioactivitat de l’aigua de l’Ebre compleix 25 anys
  • Tortosa amplia el projecte del segon aparcament d’Adif amb més zona verda i voreres més amples
  • Òscar Subirats, nou director gerent de GESAT després del relleu de Matilde Villarroya

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ