• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

[#VÍDEO] Les espectaculars imatges de la curta però intensa tempesta sobre Tortosa

per Gustau Moreno
16 d'agost de 2022
Reading Time: 4 mins read
0 0
0

Una forta tempesta ha descarregat este dimarts al migdia en diversos punts del Baix Ebre, poc després de les 15.30 hores. La tempesta s’ha concentrat a la zona de Tortosa i Roquetes, tot i que també s’han registrat precipitacions en altres punts de l’interior de les Terres de l’Ebre. En el cas de Tortosa, la cortina de pluja i el vent eren tan intensos que dificultaven la visió de l’altra banda del riu, com es pot veure en este espectacular vídeo enregistrat per Sandra Duran Sabaté des del sector del passeig de l’Ebre, al barri de Ferreries.

De la mateixa manera, al barri de Remolins també ha descarregat amb força, i el vent ha fet caure algunes branques dels arbres de l’avinguda. La pluja també ha caigut amb una certa intensitat al poble de Bítem. Finalment, cap a les 16.10 hores ja ha sortit de nou el sol a Tortosa, tot i que encara plovia.

Anunci

En pocs minuts així s’anegat un dels principals accessos a #Tortosa pel barri de #Ferreries pic.twitter.com/pzBQMPkQKX

— Cèsar Cervera (@Kaesar14) August 16, 2022

Forta tempesta a #Roquetes ara mateix. Sembla que un llamp ha provocat un petit incendi 😱😔 #terresdelebre #meteocat #somebre #eltempstv3 pic.twitter.com/MrDgpaeg3N

— Lidia Saura (@LidiaSauraB) August 16, 2022

Quina temor la que està caent pic.twitter.com/jvCogWAUpt

— Auriol (@loferrerenc) August 16, 2022

Protecció Civil demana precaució per l’avís de temps violent a les comarques de l’Ebre i sud de Tarragona

Protecció Civil demana molta prudència en els desplaçaments i activitats a l’exterior a les comarques de l’Ebre i sud de Tarragona per l’avís de temps violent, que ha emès el Servei Meteorològic de Catalunya aquest dimarts al migdia. Les comarques afectades són Baix Ebre, Baix Camp, Ribera d’Ebre i Priorat, amb xàfecs localment intensos i acompanyats de fortes ratxes de vent. A Aldover, s’han superat els 30,7 mm en 30 min i s’han registrat ratxes de vent de 61,6 km/h. El telèfon d’emergències 112 ha rebut de moment 80 trucades relacionades amb les pluges, cap d’aquestes per incidències greus.

El Meteocat ha alertat de la possibilitat que aquest dimarts al migdia caigués pedra amb un diàmetre superior als 2 centímetres, així com ratxes de vent de més de 25 m/s, esclafits i/o tornados. 

Protecció Civil desactiva l’alerta de l’Inuncat per pluges intenses sense registrar incidències greus

Protecció Civil ha desactivat la fase d’alerta del Pla especial d’emergències per inundacions (Inuncat) un cop finalitzat l’episodi de pluges intenses però demana seguir extremant les precaucions. Segons informa Protecció Civil, no s’han registrat incidències importants tot i l’avís per temps violent que ha afectat aquest migdia al Tarragonès, a l’Alt i el Baix Penedès i al Garraf. De fet, el pla queda en prealerta per la previsió del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) que aquest dimarts i dimecres encara es poden produir xàfecs localment intensos a gran part del territori. A conseqüència de les darreres pluges intenses d’aquest migdia, el 112 ha rebut una vuitantena de trucades, la majoria del Tarragonès i el Baix Camp.

Coincidint amb l’avís per temps violent, l’SMC ha informat que a l’estació meteorològica de Torredembarra, s’han enregistrat 30,2 l/m2 en 30 minuts.

Els Bombers de la Generalitat han atès 24 avisos relacionats amb aquest episodi de pluja. D’aquests, només 5 han generat sortida, per un parell d’inundacions (una d’elles al Teatre Bartrina de Reus), dos sanejaments de façana i la revisió d’un parell de vehicles que havien quedat atrapats sota un pont a El Vendrell, però que no tenien cap persona a l’interior. 

La resta d’avisos estaven relacionats amb petites inundacions de carrers i de locals, que s’han resolt un cop ha parat de ploure, sense que hagi estat necessària la intervenció dels Bombers.

Tags: Baix EbreBítemRoquetesSocietatTortosa

Anunci

Related Posts

El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa
Actualitat

El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa

fa 4 hores
La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc
Actualitat

La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc

fa 4 hores
Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica
Actualitat

Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica

fa 4 hores
El Consell Comarcal instal·larà enllumenat a la Via Verda entre Tortosa i Roquetes
Actualitat

El cicloturisme projecta les Terres de l’Ebre a FITUR amb l’arribada de la Via Verda al delta

fa 4 hores
Tresorantic torna a Tortosa amb més expositors i una aposta clara pel col·leccionisme i el motor clàssic
Actualitat

Tresorantic torna a Tortosa amb més expositors i una aposta clara pel col·leccionisme i el motor clàssic

fa 4 hores
Unanimitat al ple d’Amposta per reclamar transparència en les dietes dels alcaldes
Actualitat

Unanimitat al ple d’Amposta per reclamar transparència en les dietes dels alcaldes

fa 1 dia
Les plataformes d’usuaris convoquen una protesta a Barcelona contra la desinversió ferroviària
Actualitat

Les plataformes d’usuaris convoquen una protesta a Barcelona contra la desinversió ferroviària

fa 1 dia
Tortosa s’adhereix per tercer any a l’encesa mediterrània pels Drets Humans
Actualitat

Tortosa s’adhereix per tercer any a l’encesa mediterrània pels Drets Humans

fa 1 dia
Alumnat alemany visita la Cota 0 de Tortosa en el marc dels 10 anys d’intercanvis amb el Dertosa
Actualitat

Alumnat alemany visita la Cota 0 de Tortosa en el marc dels 10 anys d’intercanvis amb el Dertosa

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Govern apel·la a un gran acord de país per refundar Rodalies després d’una crisi llarga i complexa
  • La producció de clementines s’enfonsa per l’impacte climàtic i posa en alerta el sector citrícola ebrenc
  • Rebuig territorial al nou projecte de línia de molta alta tensió de Red Eléctrica

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ