L’Ajuntament de Tortosa ha informat de la mort de Josep Cugat Ginovart, exregidor i primer president de l’EMD de Bítem. Cugat tenia 67 anys i era mestre, tot i ara ja estava jubilat. Primer va ser alcalde pedani de Bítem, des del 2007, i posteriorment president de l’EMD, entre el 2011 i el 2019. El febrer del 2018, Cugat va convertir-se en regidor de l’Ajuntament de Tortosa, quan Ferran Bel va renunciar a l’alcaldia i a l’acta de regidor. L’Ajuntament ha comunicat el seu condol als familiars i amics de Cugat.
“Molt entristida, en conèixer la mort de l’amic i company Josep Cugat, exalcalde de Bítem i exregidor de Tortosa. Gràcies al seu impuls va ser possible constituir l’EMD de Bítem, de la qual va ser el primer alcalde-president. T’enyorarem molt, el meu condol a la família”, ha escrit l’alcaldessa, Meritxell Roigé, al seu perfil de Twitter, on també l’exalcalde Ferran Bel ha penjat un missatge de condol.
“Avui ens acomiadem d’un gran referent de Bítem: l’amic Josep Cugat ens ha deixat i el seu adéu ens omple de tristesa. Va fer un treball molt important pel nostre poble, que va culminar amb la constitució de l’EMD al 2011. Una abraçada a la família i a tot el poble”, ha afirmat la presidenta de l’EMD de Bítem, Lourdes Domènech. L’EMD de Bítem també ha emès el següent comunicat de condol:

El portaveu de Movem Tortosa, Jordi Jordan, també ha expressat el seu condol per la mort de Cugat.
Lamentem la mort de Josep Cugat i Ginovart, exregidor a l’Ajuntament de #Tortosa i primer alcalde-president de l’EMD de #Bítem, després de la constitució de l’entitat municipal descentralitzada al 2011. El condol a la família i amistats. pic.twitter.com/cVhBeQ2z1v
— Ajuntament de Tortosa (@Tortosa) August 29, 2022
Molt entristida, en conèixer la mort de l’amic i company Josep Cugat, ex-alcalde de Bítem i ex-regidor de Tortosa. Gràcies al seu impuls va ser possible constituir l’EMD de Bítem, de la qual va ser el primer alcalde-president. T’enyorarem molt, el meu condol a la família pic.twitter.com/2Y2J1eiRhL
— Meritxell Roigé 🎗 (@meritxellroige) August 29, 2022
L’amic, company , alcalde-president impulsor de l’EMD Bitem, i ex-regidor de @tortosa ens acaba de deixar. Una forta abraçada a la família, amics, companys, i a la tota gent de Bitem que l’estimaven com ell ho feia amb ells i el seu poble. #bitem #tortosa pic.twitter.com/yxkeUiLYMj
— Ferran Bel i Accensi 🎗 (@Ferran_Bel) August 29, 2022
Avui ens acomiadem d’un gran referent de #Bítem: l’amic Josep Cugat ens ha deixat i el seu adéu ens omple de tristesa. Va fer un treball molt important pel nostre poble, que va culminar amb la constitució de l’EMD al 2011. Una abraçada a la família i a tot el poble.
— Lourdes Domenech Mauri (@DomenechMauri) August 29, 2022
Des de @MovemTortosa lamentem la mort de Josep Cugat, ex regidor de Tortosa i ex alcalde de l’EMD de Bítem. El nostre condol a familiars i amistats. DEP. https://t.co/wM0KMU2rGL
— Jordi Jordan (@JordiJordanEbre) August 29, 2022
Fes el teu comentari