• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Annabel Marcos guanya les eleccions a la presidència de la vegueria ebrenca de JuntsXCat

per Redacció
22 de setembre de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Annabel Marcos: ‘Les filtacions són d’algú de fora del govern, que va en contra del govern’

Annabel Marcos.

La candidatura encapçalada per l’ampostina Annabel Marcos ha estat la guanyadora en el procés d’elecció de la nova executiva de Junts per Catalunya (JuntsXCat) a la Vegueria de l’Ebre, que s’ha celebrat els dies 20 i 21 de setembre. Esta candidatura s’ha imposat a la liderada per la tortosina Caritat Garcia Celma. El resultat final ha estat el 72,85 % dels vots per la llista de Marcos, mentre que la candidatura de Garcia Celma ha tret el 16,56 % dels vots.

Així, després d’esta convocatòria d’elecció de càrrecs territorials, la nova executiva de la vegueria de Junts per l’Ebre queda integrada també per Xavier Pallarès, Sisco Vernet, Eva Panisello, Rai López, Laura Domènech, Batiste Forcadell, Marc Anguera i Àngels Llombart. 

Anunci


El resultat d’estes eleccions és un aval i un vot de confiança dels afiliats i afiliades ebrencs a l’executiva encapçalada per l’Annabel Marcos, revalidant d’esta manera la presidència de la vegueria de JuntsXCat. En esta nova etapa s’incorporen a l’executiva ebrenca el tortosí i físic Marc Anguera i l’alcaldessa de Rasquera, Àngels Llombart.

Un dels objectius a curt termini és ser el partit hegemònic de les Terres de l’Ebre, i això implica presentar el màxim de candidatures de Junts a les pròximes eleccions municipals, i guanyar el nombre més gran d’alcaldies. Sense oblidar que l’objectiu prioritari de Junts és arribar aconseguir la independència de Catalunya.

Al mateix temps, també s’han elegit  les executives comarcals ebrenques de Junts. A les executives comarcals del Montsià i la Ribera d’Ebre els militants han estat cridats a votació per validar la nova executiva, per tenir només una única candidatura. Així, a la Ribera d’Ebre ha quedat com a president Jordi Jardí, que substitueix l’alcaldessa de Palma d’Ebre, Marina Rojals.  Marina deixa la coordinació riberenc per motius familiars, ja que comença una nova etapa familiar per tenir cura d’un nou membre a la seua família. A la nova executiva riberenca s’incorporen el nou alcalde de Móra d’Ebre, Rubén Biarnès, i l’alcaldessa de Rasquera, Àngels Llombart.

Per altra banda, a la comarca del Montsià, la rapitenca Elena Queralt substitueix l’alcalde de Masdenverge, que renuncia a la presidència però es manté a l’executiva. A esta executiva s’incorpora el planenc i enginyer Eric Bel.

Mentrestant, a la comarca del Baix Ebre, els afilats i afilades han pogut elegir entre dues candidatures. Una encapçalada per la regidora del Perelló, Marta Fucho i l’altra liderada per la jesusenca Anna Ribes. El resultat del procés ha estat 57, 35% a favor de la llista encapçalada per Fucho, enfront del 38,24% per la llista liderada per Ribes.

Per acabar, a  la comarca de la Terra Alta no ha fet falta votar perquè s’ha validat automàticament al ser la mateixa executiva i no sortir cap llista alternativa. Continua, per tant, l’actual president comarcal l’alcalde d’Arnes, Quim Miralles.

Tags: AmpostaAnnabel MarcosCaritat Garcia CelmaJunts per CatalunyaMontsiàPolíticaTerres de l'Ebre

Anunci

Related Posts

Tortosa lidera una candidatura internacional perquè les fortificacions siguen Patrimoni Mundial
Actualitat

Tortosa lidera una candidatura internacional perquè les fortificacions siguen Patrimoni Mundial

fa 1 hora
Trens Dignes alerta del col·lapse ferroviari a les Terres de l’Ebre
Actualitat

Trens Dignes alerta del col·lapse ferroviari a les Terres de l’Ebre

fa 1 hora
El Parlament Europeu frena l’acord amb Mercosur i l’envia al TJUE
Actualitat

El Parlament Europeu frena l’acord amb Mercosur i l’envia al TJUE

fa 2 hores
La pagesia ebrenca alça la veu contra la regressió del delta i els tractats comercials
Actualitat

La pagesia ebrenca alça la veu contra la regressió del delta i els tractats comercials

fa 2 hores
El nou tram de la Via Verda de la Val de Zafán es presenta a FITUR com a motor turístic
Actualitat

El nou tram de la Via Verda de la Val de Zafán es presenta a FITUR com a motor turístic

fa 2 hores
Tortosa posa en valor el Rector de Vallfogona amb una mostra sobre el seu auge i retorn
Actualitat

Tortosa posa en valor el Rector de Vallfogona amb una mostra sobre el seu auge i retorn

fa 2 hores
Deltebre denuncia la ‘inacció’ en la protecció del Delta, sis anys després del Glòria
Actualitat

Deltebre denuncia la ‘inacció’ en la protecció del Delta, sis anys després del Glòria

fa 1 dia
Suspensió del servei de Rodalies per l’accident a Gelida: Alternatives de transport per a uns usuaris que lamenten manca d’informació
Actualitat

Suspensió del servei de Rodalies per l’accident a Gelida: Alternatives de transport per a uns usuaris que lamenten manca d’informació

fa 1 dia
Tortosa s’adhereix al Pacte Nacional per la Llengua
Actualitat

Tortosa s’adhereix al Pacte Nacional per la Llengua

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Tortosa lidera una candidatura internacional perquè les fortificacions siguen Patrimoni Mundial
  • Trens Dignes alerta del col·lapse ferroviari a les Terres de l’Ebre
  • El Parlament Europeu frena l’acord amb Mercosur i l’envia al TJUE

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ