• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Carles Luz: ‘Amb Freshly ens hem quedat sense un metre quadrat de sòl industrial’

L'alcalde explica que l'ampliació del polígon de Gandesa està pendent d'unes al·legacions al projecte de millora de l'accés

per Gustau Moreno
23 de setembre de 2022
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

Carles Luz ha confirmat este divendres l’ampliació imminent del polígon del municipi, on acaba d’implantar-se el nou centre logístic de l’empresa Freshly Cosmetics. La previsió és que la planta estiga enlestida durant el mes d’octubre, i que pot donar feina a unes 150 persones durant els propers tres anys. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, l’alcalde ha assenyalat que l’Ajuntament i l’Incasòl tenen molt avançada l’ampliació del polígon. “La implantació de Freshly ha provocat que ens hem quedat sense ni un metre quadrat de sòl industrial, i ara estem fent l’ampliació. Ho tenim tot molt avançat”, ha assegurat Luz.

Segons l’alcalde, l’Incasol va presentar unes al·legacions, perquè la construcció del nou accés al polígon afectaria l’ampliació. Luz ha afegit que el projecte de l’accés al polígon s’ha de presentar durant el mes d’octubre, i que una vegada resoltes les al·legacions es podrà fer l’ampliació del polígon. “Perquè no només és la necessitat que tenim en un futur, sinó en un present. Ja hi ha empreses que estan funcionant al municipi de Gandesa i que tenen la necessitat d’ampliar les instal·lacions perquè estan ampliant les seues línies de negoci”, ha remarcat Luz, tot posant l’exemple de Gràfiques Salaet.

Anunci

D’altra banda, Luz ha explicat que l’Ajuntament de Gandesa i el Ministeri de Transports han acordat millorar el tram urbà de l’N-420, amb nous semàfors, passos de vianants i altres elements per reforçar la seguretat i pacificar el trànsit. “Tenim un projecte per als anys 2023-24, que és el tram de l’avinguda Aragó, des de la plaça de la Farola fins a l’entrada per la banda de Caseres”, ha explicat. “Tota la vorera s’ha d’arreglar i començarem l’any que ve”, ha afegit. “Volem millorar la mobilitat de tots els ciutadans, però també aplicar totes les mesures per reduir la velocitat dels vehicles i millorar la seguretat dels vianants”, ha argumentat Luz.

De totes maneres, l’alcalde ha insistit a reivindicar la construcció de la variant de Gandesa i el desdoblament de l’N-420. De fet, el 3 de novembre es farà a Gandesa un acte unitari de les Terres de l’Ebre, el Camp de Tarragona i el Baix Aragó, per reclamar la transformació de l’N-420 en una autovia. D’entrada, el Ministeri ha de licitar enguany la redacció del projecte de la variant, per traure el trànsit pesat del centre de la capital de la Terra Alta. 

Finalment, en clau política, Luz ha confirmat que es tornarà a presentar per revalidar l’alcaldia, a les municipals del 2023. Però l’alcalde, que pertany al PDeCAT, ha assenyalat que encara no sap amb quines sigles ho farà. “Ara per ara no ho sé. Hi ha diversos contactes”, ha reconegut. “Però més enllà de les formacions polítiques, el que sí que tinc clar és que ens devem a la gent de Gandesa, que treballem pel municipi de Gandesa, i que farem un projecte transversal per continuar tirant endavant el municipi de Gandesa, que és la nostra prioritat”, ha conclòs.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Carles LuzGandesaPolíticaTerra Alta

Anunci

Related Posts

El sector pesquer s’atura per protestar contra la nova normativa europea de control
Actualitat

El sector pesquer s’atura per protestar contra la nova normativa europea de control

fa 10 hores
Marc Chavalera arriba a l’alcaldia d’Alcanar amb la prioritat d’aprovar el pressupost més alt de la història
Actualitat

Marc Chavalera arriba a l’alcaldia d’Alcanar amb la prioritat d’aprovar el pressupost més alt de la història

fa 10 hores
La cadena de supermercats LIDL aterra als Portals de Tortosa
Actualitat

La cadena de supermercats LIDL aterra als Portals de Tortosa

fa 10 hores
Tortosa incorpora un radar per detectar patinets que superen la velocitat permesa
Actualitat

Tortosa incorpora un radar per detectar patinets que superen la velocitat permesa

fa 10 hores
Junts per Tortosa critica que el nou cartipàs municipal demostra que el govern “no ha funcionat”
Actualitat

Junts per Tortosa critica que el nou cartipàs municipal demostra que el govern “no ha funcionat”

fa 10 hores
Un incident de manteniment, possible causa de l’incendi al tren de Tortosa
Actualitat

Un incident de manteniment, possible causa de l’incendi al tren de Tortosa

fa 11 hores
Entra en funcionament el nou consultori mèdic de Jesús
Actualitat

Entra en funcionament el nou consultori mèdic de Jesús

fa 11 hores
Mar Lleixà presenta un nou cartipàs municipal per reforçar el final de mandat a Tortosa
Actualitat

Mar Lleixà presenta un nou cartipàs municipal per reforçar el final de mandat a Tortosa

fa 3 dies
El COMEBE aposta per consolidar el Poble Vell i recuperar espais històrics
Actualitat

El COMEBE aposta per consolidar el Poble Vell i recuperar espais històrics

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El sector pesquer s’atura per protestar contra la nova normativa europea de control
  • Marc Chavalera arriba a l’alcaldia d’Alcanar amb la prioritat d’aprovar el pressupost més alt de la història
  • La cadena de supermercats LIDL aterra als Portals de Tortosa

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ