• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tortosa inicia obres de millora de les places de les Corts Catalanes i del Carrilet

per Gustau Moreno
26 de setembre de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’Ajuntament de Tortosa està realitzant dos actuacions a la plaça de les Corts Catalanes i a la plaça del Carrilet. Les dos actuacions tenen un cost de 45.000 euros i 36.000 euros, respectivament. Els treballs suposen, d’una banda, l’arranjament de la plaça de les Corts Catalanes. S’hi està substituint el paviment central que permet connectar els carrers Rosselló i Lamote de Grignon. Esta acció suposa millorar el pas per a les persones i arranjar els desperfectes provocats al paviment per factors com ara l’acció de les arrels de l’arbrat. D’altra banda, l’actuació també suposarà la plantació de nou arbres més que s’afegeixen als ja existents, fet que ajudarà a potenciar encara més el caràcter d’espai verd d’esta plaça.

L’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha remarcat que estes millores, unides a l’estrena enguany d’un nou parc infantil a la mateixa plaça de les Corts Catalanes, “permeten generar una zona més agradable per a les persones i molt més verda”. “Més enllà de les grans obres, com estem fent al carrer Cervantes o al carrer Barcelona, la nostra atenció també està en actuacions en voreres i espais públics com esta plaça, actuacions que també són importants per a facilitar la vida de les persones i fer que Tortosa continue sent, encara més, una ciutat més amable per a la ciutadania”, ha afegit l’alcaldessa.

Anunci

Quant a la plaça del Carrilet, l’actuació ha consistit en la substitució de les peces del paviment que havien quedat malmeses pel pas del temps, així com també la retirada del material de cautxú que quedava al davant del CAP, després que el parc infantil existent s’unifiqués i ampliés amb la nova instal·lació feta a l’altra banda de carrer, a la plaça de les Corts Catalanes. A més a més, l’actuació a la plaça del Carrilet també ha comportat la substitució de les lluminàries dels fanals i la instal·lació de projectors de tecnologia LED, més eficients i sostenibles.

Una vegada finalitzen estes actuacions, en pocs dies seguiran els treballs de millora de voreres del barri del Temple amb una intervenció al carrer Marina, on se substituiran les voreres a banda i banda. Paral·lelament, s’està duent a terme la tramitació per a continuar l’arranjament a l’àmbit de Vora Parc, al carrer Soriano Montagut, i també està prevista l’execució d’unes obres al carrer Ronda Docs, que permetran fer unes noves voreres, renovar l’enllumenat i habilitar un nou tram de carril bici. El calendari d’obres també preveu actuar en un tram de l’avinguda de la Generalitat i al carrer Comte Bañuelos, entre d’altres.

Tags: Baix EbreMeritxell RoigéTortosaUrbanisme

Anunci

Related Posts

L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns
Actualitat

L’escola Horta Vella de la Ràpita recuperarà les classes el proper dilluns

fa 2 dies
Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes
Actualitat

Móra la Nova tindrà un laboratori tecnològic espacial amb cinc antenes

fa 2 dies
Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026
Actualitat

Tortosa commemorarà l’Any Manuel Pérez Bonfill durant el 2026

fa 2 dies
La Diputació referma el seu suport als municipis afectats pels aiguats
Actualitat

La Diputació referma el seu suport als municipis afectats pels aiguats

fa 2 dies
El PP reclama destinar el ‘superàvit’ de l’ACA a ajudes directes pels aiguats
Actualitat

El PP reclama destinar el ‘superàvit’ de l’ACA a ajudes directes pels aiguats

fa 2 dies
Romero referma el suport econòmic del Govern als afectats pels aiguats
Actualitat

Romero referma el suport econòmic del Govern als afectats pels aiguats

fa 3 dies
L’accés a la Foradada està tancat per l’alt risc de despreniments
Actualitat

L’accés a la Foradada està tancat per l’alt risc de despreniments

fa 3 dies
Les màquines comencen a treballar per treure sediments del barranc de la Galera
Actualitat

Les màquines comencen a treballar per treure sediments del barranc de la Galera

fa 3 dies
Els Bombers concentren les tasques de recuperació a Alcanar
Actualitat

Els Bombers concentren les tasques de recuperació a Alcanar

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Matemàtiques recreatives dominicals (104)
  • ‘La Catalunya de fa 300 anys i la d’avui; segueix tot igual’ per Anton Monner
  • ‘Kintsugi’, per Toni Pons

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
Manage options Manage services Manage {vendor_count} vendors Read more about these purposes
Mostra les preferències
{title} {title} {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ