• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Ventura: ‘Els nous ajuts seran un canvi radical per al nucli antic d’Ulldecona’

per Gustau Moreno
11 d'octubre de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

L’alcaldessa d’Ulldecona, Núria Ventura ha afirmat este dimarts que els prop de dos milions d’euros que rebran dels fons Next Generation seran una segona oportunitat per rehabilitar el nucli antic del municipi. Segons l’alcaldessa, la llei de Barris de la Generalitat va servir per recuperar els espais públics del nucli històric, i ara esta injecció econòmica permetrà millorar els habitatges. El consistori ja ha contactat amb comunitats de veïns, i ara obrirà una oficina d’informació als interessats.

“I ara el següent repte és aconseguir que totes les persones interessades puguen optar a estos recuros, en temps i en forma, i que puguem tirar-ho endavant”, ha explicat Ventura. “En unes setmanes, establirem una oficina d’atenció a la ciutadania, per donar tota la informació d’estes ajudes, que esperem que a finals d’any ja puguen estar vigents, i puguen començar a planificar els pròxims mesos”, ha afegit. “Això, sense perdre de vista que també cal una inversió pública. Estem treballant ja en la urbanització dels carrers Sant Antoni, Pilar i Ramon Llull, que també canviarà la dinàmica del nucli antic, perquè intentarem que els vianants vagin guanyant espai a la via pública. Serà un canvi radical per a Ulldecona, serà important i serà positiu per a totes les famílies que vulguin retornar a viure al nucli històric de la nostra població”, ha assenyalat l’alcaldessa.

Anunci

Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, Ventura també ha explicat que la compra de l’edifici antic de la cooperativa permetrà ubicar-hi la nova escola municipal de música, que actualment està ubicada a les golfes de l’edifici de l’Ajuntament. Així, la cooperativa es canviarà de lloc i el consistori començarà a redactar el projecte de la nova escola de música, abans de començar les obres d’adequació de l’espai.

D’altra banda, l’alcaldessa ha rebutjat les crítiques de l’oposició a la gestió de la crisi pel tall en el subministrament d’aigua potable, a causa d’una contaminació per nitrats. Segons Ventura, l’episodi no es podia preveure, i l’Ajuntament ha fet el que calia en cada moment. A partir d’ara, creu que la solució definitiva passa per combinar diverses mesures, entre d’altres mantenir la planta d’osmosi inversa que s’ha instal·lat de manera provisional. 

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: MontsiàNext GenerationNúria VenturaUlldeconaUrbanisme

Anunci

Related Posts

Vertebra Dansa portarà a Tortosa formació, espectacles internacionals i dansa al carrer del 20 al 26 de juliol
Actualitat

Vertebra Dansa portarà a Tortosa formació, espectacles internacionals i dansa al carrer del 20 al 26 de juliol

fa 11 hores
Gaseni reclama que els fons europeus per a seguretat hídrica arriben al delta de l’Ebre
Actualitat

Gaseni reclama que els fons europeus per a seguretat hídrica arriben al delta de l’Ebre

fa 11 hores
Protecció Civil entrega terminals de la Xarxa Rescat a Paüls, Freginals i Godall
Actualitat

Protecció Civil entrega terminals de la Xarxa Rescat a Paüls, Freginals i Godall

fa 11 hores
La Generalitat assumirà la titularitat de la residència de gent gran de Batea
Actualitat

La Generalitat assumirà la titularitat de la residència de gent gran de Batea

fa 11 hores
Rasquera i el Bisbat busquen solucions als problemes estructurals de l’església
Actualitat

El Parlament valida el decret per adaptar l’urbanisme i la contractació pública als municipis rurals

fa 11 hores
Núvol
Actualitat

Núvol

fa 20 hores
El govern espanyol aprova 719 milions d’euros per a la gigafactoria d’intel·ligència artificial de Móra la Nova
Actualitat

El govern espanyol aprova 719 milions d’euros per a la gigafactoria d’intel·ligència artificial de Móra la Nova

fa 1 dia
Els Bombers reforcen la Campanya Forestal 2026 amb més efectius, mitjans aeris i nous protocols
Actualitat

Els Bombers reforcen la Campanya Forestal 2026 amb més efectius, mitjans aeris i nous protocols

fa 1 dia
Els aparcaments d’Adif a Tortosa seran gratuïts però amb estada limitada a dos hores i mitja
Actualitat

Els aparcaments d’Adif a Tortosa seran gratuïts però amb estada limitada a dos hores i mitja

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Vertebra Dansa portarà a Tortosa formació, espectacles internacionals i dansa al carrer del 20 al 26 de juliol
  • Gaseni reclama que els fons europeus per a seguretat hídrica arriben al delta de l’Ebre
  • Protecció Civil entrega terminals de la Xarxa Rescat a Paüls, Freginals i Godall

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ