• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Tomàs critica el PSC però creu que es poden negociar esmenes al nou fons nuclear

per Gustau Moreno
21 de novembre de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El director d’Empresa i Treball a les Terres de l’Ebre, el republicà Adam Tomàs, ha recriminat este dilluns al PSC la “falta de consens” amb la que vol tirar endavant l’aprovació de la seua proposta sobre el Fons de Transició Nuclear. Segons Tomàs, els socialistes no han parlat amb el territori, mentre que la Generalitat fa un any que hi treballa, des del consens, en el decret i el seu reglament. “Quan tens una cosa feta per consens, que ara et vinga un partit polític amb una voluntat molt localista i molt de partit a fer esta proposta, sense cap tipus de consens amb el territori, no és la milor manera de fer-ho, i menys quan hi ha hagut una voluntat de consens”, ha afirmat.

“Si es canvia la governança, s’ha de tornar endavant el decret del fons nuclear, i això implicaria tornar a iniciar els tràmits i que aquelles possibles implantacions que s’estan treballant, vinculades al fons nuclear, no arribaran, perquè les empreses quan et diuen que es volen implantar en un lloc ho volen fer d’una forma relativament ràpida”, ha assegurat Tomàs durant una entrevista a Canal 21 Ebre. “Per exemple, a Ercros se li ha posat damunt de la taula la possibilitat d’agafar recursos del Fons de Transició Nuclear perquè puga continuar exercint la seua activitat a Flix”

Anunci

Amb tot, Tomàs confia en què durant els propers dies es puga negociar esmenes amb el PSC, per millorar la moció que es votarà esta setmana al Parlament de Catalunya. El republicà veu bé augmentar el pressupost fins als 60 milions anuals, però rebutja ampliar el radi d’acció fins als 30 quilòmetres, o alterar el sistema de governança del fons. “S’està parlant la possibilitat de negociar esmenes, per donar-li una certa coherència”, ha assegurat.

Tags: Adam TomàsEconomiaERCFons de transició nuclearGeneralitat de CatalunyaPolíticaTerres de l'Ebre

Anunci

Related Posts

Protecció Civil entrega terminals de la Xarxa Rescat a Paüls, Freginals i Godall
Actualitat

Protecció Civil entrega terminals de la Xarxa Rescat a Paüls, Freginals i Godall

fa 6 minuts
La Generalitat assumirà la titularitat de la residència de gent gran de Batea
Actualitat

La Generalitat assumirà la titularitat de la residència de gent gran de Batea

fa 15 minuts
Rasquera i el Bisbat busquen solucions als problemes estructurals de l’església
Actualitat

El Parlament valida el decret per adaptar l’urbanisme i la contractació pública als municipis rurals

fa 18 minuts
Núvol
Actualitat

Núvol

fa 9 hores
El govern espanyol aprova 719 milions d’euros per a la gigafactoria d’intel·ligència artificial de Móra la Nova
Actualitat

El govern espanyol aprova 719 milions d’euros per a la gigafactoria d’intel·ligència artificial de Móra la Nova

fa 23 hores
Els Bombers reforcen la Campanya Forestal 2026 amb més efectius, mitjans aeris i nous protocols
Actualitat

Els Bombers reforcen la Campanya Forestal 2026 amb més efectius, mitjans aeris i nous protocols

fa 23 hores
Els aparcaments d’Adif a Tortosa seran gratuïts però amb estada limitada a dos hores i mitja
Actualitat

Els aparcaments d’Adif a Tortosa seran gratuïts però amb estada limitada a dos hores i mitja

fa 23 hores
Tortosa aprova el pressupost del 2021 per als hospitals municipals
Actualitat

Junts per Tortosa qüestiona el nomenament del nou gerent de GESAT i Lleixà defensa la transparència del procés

fa 24 hores
Ferreries votarà fins al 30 de juny com completar la reforma de la plaça de Francesc Macià
Actualitat

Ferreries votarà fins al 30 de juny com completar la reforma de la plaça de Francesc Macià

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Protecció Civil entrega terminals de la Xarxa Rescat a Paüls, Freginals i Godall
  • La Generalitat assumirà la titularitat de la residència de gent gran de Batea
  • El Parlament valida el decret per adaptar l’urbanisme i la contractació pública als municipis rurals

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ