• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Alginet inicia la precampanya d’Esquerra amb el lema ‘Despertem Deltebre’

per Redacció
28 de desembre de 2022
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

El portaveu d’ERC-Més Deltebre, Joan Alginet, ha presentat este dimecres la campanya ‘Despertem Deltebre’, en el marc de les accions prèvies a les municipals del 2023. Alginet l’ha presentada acompanyat dels que seran els dos caps de campanya que Esquerra tindrà a les eleccions municipals, l’historiador Óscar Ortiga i la politòloga Natàlia Bonet. Segons el republicà, són “la saba nova del jovent de Deltebre que portarà a la formació a guanyar les eleccions municipals després de vuit anys de governs convergents”.

Al mateix temps, Alginet ha expressat que la seua aposta pels joves es reflectirà també amb l’equip que està configurant per a les municipals del mes de maig, i que tindrà com a referents els dos caps de campanya, en una clara aposta per la paritat i la joventut. “Els dos caps de campanya són joves, estan molt preparats però sobretot estan compromesos amb el seu municipi i treballaran per una campanya que conjugarà proximitat, idees i compromís amb els principals problemes que tenim a Deltebre i que només ERC podrà abordar”, ha sentenciat el candidat.

Anunci

Per la seua banda, Ortiga ha agraït la confiança al candidat republicà i ha explicat les principals accions que duran a terme en les properes setmanes, i que tindran com a plats forts l’acte de balanç de mandat que el grup municipal farà el proper 13 de gener, així com una “ruta republicana pel canvi”, que portarà Alginet a visitar municipis amb alcaldia d’Esquerra en què s’impulsen polítiques culturals, de turisme, de promoció econòmica que son referents al territori.

A més, la formació ja està preparant l’acte de presentació d’Alginet en un format “molt potent”. “Començarem l’any 2023 amb molta energia i molta presència al carrer per denunciar les polítiques erràtiques del govern de Lluís Soler, que ha eclipsat a la ciutadania amb fotos i autobombo però que no ha resolt cap dels problemes estructurals que tenim, cal que Deltebre desperti”, ha afirmat Ortiga.

Finalment, Bonet ha explicat també que estan ja treballant amb la proposta de programa polític amb què concorreran a les municipals, i que ho faran en base a un procés participatiu de la ciutadania i de les demandes i peticions que els faran arribar diversos agents socials i econòmics del municipi. Bonet ha expressat que “estan preparant una jornada municipalista on participaran diversos representants i agents del municipi on s’exposaran els eixos programàtics dels republicans”. La campanya ‘Despertem Deltebre’ es realitzarà a les xarxes socials i amb la presència mensual que els republicans van començar el passat mes d’octubre a les diverses zones del municipi.

Tags: Baix EbreDeltebreERCERC-Més DeltebreJoan AlginetNatàlia BonetÒscar OrtigaPolítica

Anunci

Related Posts

Les exportacions del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre creixen un 2,1% al juny
Actualitat

Les exportacions del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre creixen un 2,1% al juny

fa 3 hores
Mas de Barberans projecta pisos per a joves als carrers Llevant i Taleca
Actualitat

Mas de Barberans projecta pisos per a joves als carrers Llevant i Taleca

fa 5 hores
Les caselles exteriors del Mercat de Tortosa recuperen activitat amb nous negocis
Actualitat

Les caselles exteriors del Mercat de Tortosa recuperen activitat amb nous negocis

fa 23 hores
L’ACA adjudica la nova bassa de laminació de Santa Bàrbara per reduir el risc d’inundacions
Actualitat

L’ACA adjudica la nova bassa de laminació de Santa Bàrbara per reduir el risc d’inundacions

fa 24 hores
Les urgències creixen un 52% a les Terres de l’Ebre el dia de l’eclipsi
Actualitat

Les urgències creixen un 52% a les Terres de l’Ebre el dia de l’eclipsi

fa 1 dia
Camarles no descarta convocar una consulta ciutadana sobre el projecte d’una planta de sansa per fer biogàs
Actualitat

Camarles lamenta la ‘lentitud’ i les errades en la investigació judicial contra dos exfuncionaris

fa 1 dia
Ascó i Vandellòs veuen la pròrroga d’Almaraz com una porta oberta per allargar la vida de les nuclears catalanes
Actualitat

Ascó i Vandellòs veuen la pròrroga d’Almaraz com una porta oberta per allargar la vida de les nuclears catalanes

fa 3 dies
Creix el malestar pel caos ferroviari durant l’eclipsi: els usuaris reclamen explicacions
Actualitat

Creix el malestar pel caos ferroviari durant l’eclipsi: els usuaris reclamen explicacions

fa 4 dies
L’incivisme, principal preocupació dels veïns de Tortosa segons una enquesta amb 1.600 respostes
Actualitat

L’incivisme, principal preocupació dels veïns de Tortosa segons una enquesta amb 1.600 respostes

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Les exportacions del Camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre creixen un 2,1% al juny
  • Mas de Barberans projecta pisos per a joves als carrers Llevant i Taleca
  • Les caselles exteriors del Mercat de Tortosa recuperen activitat amb nous negocis

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ