• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Jardí afirma que es querellarà contra l’alcaldessa de Tivissa per calúmnies

per Gustau Moreno
11 de gener de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Jordi Jardí ha anunciat la presentació d’una querella per calúmnies contra l’actual alcaldessa de Tivissa, la republicana Montse Perelló. Així ho ha avançat l’exalcalde i president de Junts a la Ribera d’Ebre, este dimarts, durant una entrevista a Canal 21 Ebre. La querella és la reacció a unes declaracions de Perelló el 30 de desembre passat, també a Canal 21 Ebre. En concret, l’alcaldessa va afirmar que durant l’etapa de Jardí, l’any 2007, s’havia adjudicat “a dit” la construcció d’un parc eòlic en terrenys comunals de Tivissa. “Que m’acusi a mi d’haver fet un delicte, això és una calúmnia, i les calúmnies s’han de portar al lloc que s’han de portar, no les penso permetre”, ha remarcat.

En ente sentit, Jardí ha negat categòricament els fets, i ha recordat que l’adjudicació es va fer amb concurs públic. “Sabent ella que s’havia fet mitjançant concurs públic, amb un acord de ple, amb unes bases aprovades i publicades, amb un procés de licitació, amb la presentació de sis projectes, amb una adjuciació i un contracte signat, va vindre aquí i va manifestar que s’havia fet una adjudicació a dit”, ha lamentat l’exalcalde, que ha acusat Perelló de mentir. “Com que no estic disposat a permetre que s’embruti el meu nom i que es digui que vaig prevaricar, he pres la decisió d’iniciar els tràmits per presentar una querella per calúmnies”, ha confirmat. “Vull que es netegi el meu nom, de la manera que es demanarà oportunament als tribunals”, ha argumentat l’exalcalde.

Anunci

D’altra banda, Jardí també ha criticat la manera com l’actual govern de Tivissa ha adjudicat tres lots per permetre la instal·lació de parcs eòlics al municipi. Una qüestió que, segons l’exalcalde, també ha acabat als tribunals. Segons Jardí, l’adjudicació del primer lot no ha tingut en compte que els terrenys eren incompatibles, per qüestions mediambientals, amb la instal·lació de parcs eòlics. En el segon lot, no han contemplat que els terrenys ja estaven afectats per la tramitació d’un altre parc eòlic a través del govern de l’Estat. “Per tant, hi ha un solapament de projectes que no sé com se solventarà”, ha afirmat. I quant al tercer lot, l’exalcalde ha advertit que el procés de l’Ajuntament de Tivissa està judicialitzat, “perquè està al Tribunal de Contractes de l’Administració Pública, per interposició d’un recurs d’una de les empreses que va participar-hi, perquè va detectar greus irregularitats en el procés d’adjudicació”.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: ERCJordi JardíJunts per CatalunyaMontse PerellóPolíticaRibera d'EbreTivissa

Anunci

Related Posts

Batea es prepara per rebre 4.000 persones amb el festival Cruïlla DO Terra Alta
Actualitat

Batea confia que les al·legacions permetran modificar el PLATER

fa 52 minuts
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla
Actualitat

Francesc Arasa nega que tinga previst deixar l’alcaldia de l’Ampolla a l’octubre

fa 55 minuts
‘Matemàtiques recreatives dominicals (88)’
Actualitat

La calor extrema provoca la pèrdua de més de 500.000 quilos de musclo al delta de l’Ebre

fa 1 hora
L’in-FCTA de Bot reivindica la descentralització cultural amb noranta films, nous talents i una secció de cinema immersiu
Actualitat

L’in-FCTA de Bot reivindica la descentralització cultural amb noranta films, nous talents i una secció de cinema immersiu

fa 1 dia
DeltaChamber tanca una edició “rodona” després de 14 dies de concerts a les Terres de l’Ebre
Actualitat

DeltaChamber tanca una edició “rodona” després de 14 dies de concerts a les Terres de l’Ebre

fa 1 dia
El quintet Montsant tanca la sisena edició del Proto-fest als Jardins del Príncep
Actualitat

El quintet Montsant tanca la sisena edició del Proto-fest als Jardins del Príncep

fa 1 dia
Tortosa prepara el Fortí d’Orleans per observar l’eclipsi total del 12 d’agost
Actualitat

Tortosa prepara el Fortí d’Orleans per observar l’eclipsi total del 12 d’agost

fa 1 dia
Junts per Tortosa demana ajornar les obres de la Rambla Felip Pedrell fins que acabe la temporada de cítrics
Actualitat

Junts per Tortosa demana ajornar les obres de la Rambla Felip Pedrell fins que acabe la temporada de cítrics

fa 1 dia
Tortosa reforça el control policial i la sanció contra les actituds incíviques
Actualitat

Tortosa reforça el control policial i la sanció contra les actituds incíviques

fa 4 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Batea confia que les al·legacions permetran modificar el PLATER
  • Francesc Arasa nega que tinga previst deixar l’alcaldia de l’Ampolla a l’octubre
  • La calor extrema provoca la pèrdua de més de 500.000 quilos de musclo al delta de l’Ebre

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ