• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla

per Gustau Moreno
18 de gener de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0
Arasa es presenta amb Junts i Juan no serà el candidat d’Esquerra a l’Ampolla

Francesc Arasa i Joan Juan.

L’alcalde de l’Ampolla, Francesc Arasa, es tornarà a presentar a la reelecció com a cap de llista de Sumem per l’Ampolla-Junts. “Crec que aquest és el partit que millor defineix la nostra manera de fer, i el que millor ens representa com a identitat de país i de poble”, ha afirmat Arasa a través d’un comunicat, este dimecres al matí. A finals de novembre, Arasa ja va anuniar que repetiria com a candidat, però va deixar a l’aire fer-ho amb Junts. De fet, va recordar que ja no militava en cap partit, i que es va oposar al fet que Junts abandonés el govern de Generalitat.

Arasa va arribar a l’alcaldia el 2011, però és regidor des del 1987.  “Estar com a màxim representant del teu poble natal és un dels majors privilegis que m’ha donat la vida”, ha afirmat l’alcaldable de Sumem per l’Ampolla-Junts. “La confiança que em demostren les ampolleres i ampolleros fa que avui tingui la mateixa il·lusió del primer dia per treballar i aconseguir nous reptes, per tal que l’Ampolla continuï sent aquesta població capdavantera i de referència a les nostres terres”, ha conclòs el candidat.

Anunci

La confirmació de la candidatura d’Arasa com a cap de llista de Sumem per l’Ampolla-Junts arriba just un mes després de la presentació en societat de la plataforma electoral ‘L’Ampolla Som Totes i Tots’, que vol presentar una candidatura a les eleccions municipals del 2023. Un projecte en què, entre d’altres, hi participa Sebastià Castañeda, actual regidor de Ciutadans, per intentar assolir un canvi després de 32 anys de governs convergents i postconvergents a l’Ampolla.

També arriba just quan hi ha rumors que Esquerra està activant la seua maquinària per presentar una candidatura potent. Però l’actual director dels serveis territorials d’Interior, Joan Juan, ha desmentit este dimecres que siga el nou cap de llista dels republicans, com s’està afirmant en alguns cercles del municipi. Molt possiblement, perquè Juan ha optat per quedar-se al govern català després del trencament entre Esquerra i Junts. En concret, Juan ha passat de Justícia a Interior, càrrec que ja havia ocupat anteriorment.

Tags: Baix EbreCiutadansERCFrancesc ArasaJoan JuanJunts per CatalunyaL'AmpollaL'Ampolla Som Totes i TotsPolíticaSebastià Castañeda

Anunci

Related Posts

Meritxell Roigé acusa el govern municipal de tindre Tortosa ‘paralitzada’ i aposta per ‘actualitzar’ el projecte de Junts
Actualitat

Meritxell Roigé acusa el govern municipal de tindre Tortosa ‘paralitzada’ i aposta per ‘actualitzar’ el projecte de Junts

fa 1 hora
Lleixà defensa la gestió de la Clínica Terres de l’Ebre i treballa amb la Generalitat per revertir les pèrdues
Actualitat

El Comitè d’Empresa de la Clínica Terres de l’Ebre denuncia ‘malestar’ i ‘bloqueig’ pel relleu de la gerència

fa 1 hora
Josep Pallarès és investit de nou rector de la URV amb l’objectiu de ‘posar les persones al centre’
Actualitat

Josep Pallarès és investit de nou rector de la URV amb l’objectiu de ‘posar les persones al centre’

fa 1 hora
L’alcalde de l’Ampolla nega haver comès cap delicte en la gestió municipal  i defensa la gestió dels contractes
Actualitat

L’alcalde de l’Ampolla nega haver comès cap delicte en la gestió municipal i defensa la gestió dels contractes

fa 1 hora
L’Hospital Verge de la Cinta redueix les llistes d’espera el 2025 i consolida millores en serveis clau
Actualitat

L’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta reflexiona sobre talent, valors i innovació en la seua II Jornada Directiva

fa 2 dies
Tortosa acull la delegació a Catalunya de la Fundació Cultura de Pau Federico Mayor Zaragoza
Actualitat

Tortosa acull la delegació a Catalunya de la Fundació Cultura de Pau Federico Mayor Zaragoza

fa 2 dies
La Terra Alta lidera a Tarragona el percentatge de jóvens amb estudis superiors
Actualitat

La Terra Alta lidera a Tarragona el percentatge de jóvens amb estudis superiors

fa 2 dies
La Diputació reforçarà el suport al COPATE per donar més estabilitat a la Reserva de la Biosfera
Actualitat

La Diputació reforçarà el suport al COPATE per donar més estabilitat a la Reserva de la Biosfera

fa 3 dies
Irene Negre (Junts) demana més prevenció forestal i denuncia ‘falta de coordinació’ en la protecció del Delta
Actualitat

Irene Negre (Junts) demana més prevenció forestal i denuncia ‘falta de coordinació’ en la protecció del Delta

fa 3 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • Ramon Pujol, un exemple d’estima a Jesús i la seua gent, per Víctor Ferrando
  • Meritxell Roigé acusa el govern municipal de tindre Tortosa ‘paralitzada’ i aposta per ‘actualitzar’ el projecte de Junts
  • El Comitè d’Empresa de la Clínica Terres de l’Ebre denuncia ‘malestar’ i ‘bloqueig’ pel relleu de la gerència

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ