• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Rubén Espuny nega qualsevol vinculació política de Salvem Lo Monument: ‘Som una candidatura que molesta’

per Gustau Moreno
27 de març de 2023
Reading Time: 3 mins read
0 0
0

El candidat Rubén Espuny ha assegurat este dimarts que no hi ha cap partit polític detràs de Salvem Lo Monument, l’agrupació d’electors amb què volen concórrer a les municipals del 28 de maig. L’exnúmero 3 de Ciutadans a Tortosa ha remarcat que no hi haurà cap persona de la llista que milite activament en cap partit, tot i que alguns ho han fet. “Es poden dir moltes coses i lògicament ens criticaran, perquè som una candidatura que molesta”, ha assenyalat. Així, ha desmentit els rumors que el situaven en l’òrbita del Partit Popular. “A tothom que m’ho preguntava els vaig dir que no aniria en la llista de cap partit polític, i és veritat, perquè no estic a cap partit, sinó en una agrupació d’electors, en què tota la gent de la llista no milita activament a cap partit polític. Per tant, Salvem Lo Monument no té interessos partidistes ni interessos més enllà de Tortosa. Perquè natros només ens presentem a Tortosa, perquè ens mou Tortosa i el monument”, ha argumentat Espuny.

A més, Espuny ha restat importància al paper de Ciutadans, l’únic grup municipal que durant este últim mandat ha defensat obertament mantenir el monument de la Batalla de l’Ebre. “El que no podem fer és que la defensa del monument, que és una qüestió tortosina, acabe sent monopolitzada pel discurs d’un partit polític en concret, o d’uns partits partits polítics en concret, que estiguin en un espectre polític determinat. És una qüestió molt tortosina, i que ha de ser defensada des d’un punt de vista més neutral”, ha afirmat Espuny durant una entrevista a Canal 21 Ebre.

Anunci

Per tant, amb un discurs en contra dels partits i marcadament tortosinista, Espuny ha lamentat que els grups polítics de l’Ajuntament no hagen respectat el resultat de la consulta del maig del 2016. En este sentit, ha sigut especialment crític amb l’alcaldessa, Meritxell Roigé. “La senyora Roigé sempre diu que l’Ajuntament de Tortosa no té cap tipus de competència i es posa de perfil per veure si passa la tronada i no es mulla gaire”, ha valorat el candidat de Salvem lo Monument. “Però jo pregunto: si des del municipi no es pot fer absolutament res, per què el 2016 el seu govern va impulsar una consulta a la ciutadania de Tortosa? Si l’Ajuntament no té competències sobre el monument, per què des de l’Ajuntament s’impulsa una consulta popular per a saber l’opinió de la gent de Tortosa?”, ha insistit Espuny.

El candidat de Salvem Lo Monument també ha fet un al·legat anticentralista, criticant que “des de Barcelona” es vulga retirar un monument que ell considera “de l’etapa franquista”, però sense vestigis ni símbols de la dictadura. Espuny ha lamentat que el govern català no haja vingut a anunciar el nou hospital, quan en realitat sí que ho ha fet: tant l’exconseller Josep Maria Argimon com l’actual conseller de Salut, Manel Balcells.  

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Baix EbreCiutadansPolíticaPPRubén EspunySalvem Lo MonumentTortosaTortosins pel Monument

Anunci

Related Posts

El Govern destaca una jornada sense incidències per l’eclipsi i vol reforçar l’Observatori de l’Ebre
Actualitat

El Govern destaca una jornada sense incidències per l’eclipsi i vol reforçar l’Observatori de l’Ebre

fa 12 hores
Dignitat a les Vies denuncia ‘descontrol’ durant l’eclipsi i Rodalies assegura que va reforçar al màxim l’R15 i l’R16
Actualitat

Dignitat a les Vies denuncia ‘descontrol’ durant l’eclipsi i Rodalies assegura que va reforçar al màxim l’R15 i l’R16

fa 12 hores
L’hostaleria valora l’eclipsi com una eina de promoció però no detecta un impacte econòmic clar
Actualitat

L’hostaleria valora l’eclipsi com una eina de promoció però no detecta un impacte econòmic clar

fa 13 hores
Illa reivindica la ciència des de l’Observatori de l’Ebre abans de l’eclipsi
Actualitat

Illa reivindica la ciència des de l’Observatori de l’Ebre abans de l’eclipsi

fa 1 dia
Restringit l’accés als Ports i a la Foradada durant l’eclipsi solar
Actualitat

Restringit l’accés als Ports i a la Foradada durant l’eclipsi solar

fa 1 dia
El Trabucador s’omple des de primera hora per viure l’eclipsi solar total
Actualitat

El Trabucador s’omple des de primera hora per viure l’eclipsi solar total

fa 1 dia
Canal 21 Ebre oferirà un programa especial en directe per seguir l’eclipsi solar total
Actualitat

Canal 21 Ebre oferirà un programa especial en directe per seguir l’eclipsi solar total

fa 2 dies
L’Observatori de l’Ebre i el territori es preparen per l’eclipsi solar total de 2026
Actualitat

L’Observatori de l’Ebre es convertirà en l’epicentre científic de l’eclipsi

fa 2 dies
Unes 150 persones constitueixen a Jesús la Plataforma pel Territori contra el model del PLATER
Actualitat

Unes 150 persones constitueixen a Jesús la Plataforma pel Territori contra el model del PLATER

fa 2 dies
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Govern destaca una jornada sense incidències per l’eclipsi i vol reforçar l’Observatori de l’Ebre
  • Dignitat a les Vies denuncia ‘descontrol’ durant l’eclipsi i Rodalies assegura que va reforçar al màxim l’R15 i l’R16
  • L’hostaleria valora l’eclipsi com una eina de promoció però no detecta un impacte econòmic clar

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ