• Inici
  • Qui som?
  • Anuncia’t
  • Contacte
Marfanta
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ
No Result
Veure tots els resultats
Marfanta
No Result
Veure tots els resultats
Home Actualitat

Martín Santos celebra l’acord entre Movem Tortosa i el PSC: ‘És un acte de valentia’

per Gustau Moreno
24 de març de 2023
Reading Time: 2 mins read
0 0
0

Lluís Martín Santos ha reclamat este divendres valentia, generositat i claredat als partits d’esquerres de Tortosa, per vertebrar un govern progressista després de les eleccions municipals del 28 de maig. Durant una entrevista a Canal 21 Ebre, l’exregidor republicà ha agraït el paper de la CUP, però ha lamentat l’ambigüitat d’Esquerra en les darreres setmanes. En canvi, ha celebrat l’acord entre Movem Tortosa i el PSC per concórrer als comicis. “No soc sospitós de ser socialista, però soc una persona que creu que la ciutat es mereix un govern de progrés. I per a mi, la declaració d’intencions de Movem Tortosa i el PSC és un acte de valentia previ a les eleccions. I és un acte de valentia i de clarificar l’escenari polític que jo reclamaria a tots els partits progressistes de la ciutat de Tortosa”, ha afirmat Martín Santos. “En algun moment m’ha semblat que Esquerra també optava per un pacte d’esquerres, però en les últimes setmanes he vist declaracions que no m’han agradat”, ha afegit l’exregidor.

El 1999, seixanta anys després de l’afusellament de l’alcalde Josep Rodríguez pels franquistes, Martín Santos va ser el primer regidor republicà a Tortosa. Va ser el portaveu d’Esquerra fins al 2007, quan els republicans van presentar com a candidat Ricard Forés, qui va acabar pactant amb CiU en el primer govern de Ferran Bel. Este divendres, Martín Santos ha demanat un gest dels partits progressistes a favor d’un canvi de govern, per desterrar les “pervivències de les formes caciquils” a Tortosa. “Si hi ha una cosa té clara la dreta tortosina és que quan cal s’ajunta per mantenir el poder”, ha dit Martín Santos per valorar l’anunci de la coalició entre Junts per Tortosa i Junts per Catalunya. “Tots sabem què representa això per al futur de la ciutat”, ha advertit l’exregidor, que també ha dit que tant Meritxell Roigé com “l’alcalde a l’ombra que tenim a la ciutat” proposen un model que suposa “la pervivència de les formes i de les maneres del caciquisme que sempre hem tingut a la nostra societat”.

Anunci

En este sentit, Martín Santos ha afirmat que l’actual govern en minoria de Junts per Tortosa ha sigut “un desastre claríssim” per a la ciutat. Per tot plegat, ha tornat a reclamar “generositat” als partits de progrés de Tortosa.

*També podeu veure l’entrevista íntegra:

Tags: Baix EbreCUPERCJunts per CatalunyaJunts per TortosaLluís Martín SantosMovem TortosaPolíticaPSCTortosa

Anunci

Related Posts

El Govern impulsa una guia pionera per protegir els treballadors davant fenòmens climàtics extrems
Actualitat

El Govern impulsa una guia pionera per protegir els treballadors davant fenòmens climàtics extrems

fa 3 hores
Junts per Tortosa inicia una campanya de barris per escoltar el veïnat i recollir propostes
Actualitat

Junts per Tortosa inicia una campanya de barris per escoltar el veïnat i recollir propostes

fa 3 hores
El Corembe vol recaptar fons per costejar la batalla judicial per salvar el monument
Actualitat

COREMBE defensa reinterpretar el monument franquista de l’Ebre i discrepa de la proposta de retirada de la CUP

fa 3 hores
Les obres de la carretera del Poble Nou mantindran restriccions mínimes fins a la tardor per no afectar la campanya de l’arròs
Actualitat

Les obres de la carretera del Poble Nou mantindran restriccions mínimes fins a la tardor per no afectar la campanya de l’arròs

fa 20 hores
Els nyaps urbanístics tortosins
Actualitat

Tortosa tanca el 2025 amb superàvit de 4,3 milions i activa ajuts contra el risc d’exclusió residencial

fa 21 hores
Expoebre 2026 celebrarà 80 anys amb més espais, gastronomia i música a Tortosa
Actualitat

Expoebre 2026 celebrarà 80 anys amb més espais, gastronomia i música a Tortosa

fa 21 hores
Tortosa confirma una segona mort entre els contagiats de covid-19 de l’hospital de Jesús
Actualitat

L’Hospital de Jesús reforça la detecció del delirium, un trastorn sovint invisible en pacients hospitalitzats

fa 21 hores
El festival Toca’m omplirà Tortosa de pianos i música amb una vintena de concerts en la seua cinquena edició
Actualitat

El festival Toca’m omplirà Tortosa de pianos i música amb una vintena de concerts en la seua cinquena edició

fa 21 hores
ESARDI Amposta rep una beca internacional de Kronospan per impulsar un laboratori creatiu innovador
Actualitat

ESARDI Amposta rep una beca internacional de Kronospan per impulsar un laboratori creatiu innovador

fa 1 dia
Veure més

Fes el teu comentari

Facebook Twitter Instagram Youtube

QUI SOM?

Marfanta

Marfanta.com és el diari digital de les Terres de l'Ebre, a la xarxa des del 2005. Altres mitjans del grup Doble Columna són Canal 21 Ebre i el periòdic mensual Cop d'Ull.

ÚLTIMS ARTICLES

  • El Govern impulsa una guia pionera per protegir els treballadors davant fenòmens climàtics extrems
  • Junts per Tortosa inicia una campanya de barris per escoltar el veïnat i recollir propostes
  • COREMBE defensa reinterpretar el monument franquista de l’Ebre i discrepa de la proposta de retirada de la CUP

Categories

  • Actualitat
  • AGÈNCIES
  • CONTINGUT ESPECIAL
  • CONTINGUT PATROCINAT
  • Creació
  • Diàleg
  • Especial 28;-D
  • Fotonotícia
  • General
  • Pantalla Completa
  • Xalera Còmics

© 2019 Marfanta.com - Avís legal - Política de cookies - Made with ❤ by Incubalia.

Benvingut un altre cop!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist

La teva privacitat ens importa

Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.

Funcional Always active
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari amb la finalitat legítima de permetre l'ús d'un determinat servei sol·licitat explícitament per l'abonat o usuari, o amb l'única finalitat de realitzar la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes. L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístiques anònimes. Sense una citació, el compliment voluntari per part del vostre proveïdor de serveis d'Internet, o registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només amb aquesta finalitat no es pot utilitzar normalment per identificar-vos.
Màrqueting
L'emmagatzematge tècnic o l'accés són necessaris per crear perfils d'usuari per enviar publicitat o per fer un seguiment de l'usuari en un lloc web o en diversos llocs web amb finalitats de màrqueting similars.
  • Manage options
  • Manage services
  • Manage {vendor_count} vendors
  • Read more about these purposes
Mostra les preferències
  • {title}
  • {title}
  • {title}
No Result
Veure tots els resultats
  • ACTUALITAT
  • CREACIÓ
  • DIÀLEG
  • Xalera Còmics
  • VÍDEOS
  • CAMPOS TERRÉ